Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

#1
Napisano 10.07.2011 20:03
Do tego jeszcze pytanie brzmi jakie parametry powinny mieć te dźwięki by były poprawnie odtwarzane, za każdą odpowiedź wnoszącą coś do tematu lecą "+" ; ))
Pozdrawiam Angel

#2
Napisano 10.07.2011 20:24
public plugin_precache() { precache_sound("QTM_CodMod/select.wav"); precache_sound("QTM_CodMod/start.wav"); precache_sound("QTM_CodMod/start2.wav"); precache_sound("QTM_CodMod/levelup.wav"); }na:
public plugin_precache() { precache_sound("QTM_CodMod/select.wav"); precache_sound("QTM_CodMod/start.wav"); precache_sound("QTM_CodMod/start2.wav"); precache_sound("QTM_CodMod/levelup.wav"); precache_sound("QTM_CodMod/twoj_dzwiek.wav"); }
Do folderu sound/QTM_CodMod musisz dodac tej twoj dzwiek z rozszezeniem wav.
Do tego musisz zmienic w:
public OpisKlasy(id)
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");na
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/twoj_dzwiek");
Tak samo musisz postapic w:
public OpisKlasy_Handle(id, menu, item)
public WybierzKlase(id)
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
Dzwiek twoj_dzwiek.wav to ustaw nazwe ktora sam sobie nadasz.
Co do iustawien wav to
16 bit mono ~8khz
Mam nadizeje ze o to chodzilo.
Użytkownik newax edytował ten post 10.07.2011 20:25
#3
Napisano 11.07.2011 03:46

"+" dla Ciebie i mały edit pytania.
Teraz chodzi o to by każdej klasie z osobna dodać dźwięk który zostanie odtworzony po jej wybraniu, coś na wzór reakcji jednostek z takich gier jak WarCraft czy StarCraft gdzie Ghost po kliknięciu (czyli wybraniu go) pyta "Somebody call to exterminator?"
Wiem że będzie wymagało to edycji każdej klasy z osobna i przygotowania pod każdą osobnego pliku .wav ale nie zraża mnie to i czekam na jakieś rozwiązania


#4
Napisano 11.07.2011 06:09
#5
Napisano 11.07.2011 16:18
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "dzwiek";
new const opis[] = "dzwiek";
new const bronie = 1<<CSW_M3 | 1<<CSW_P228;
new const zdrowie = 1;
new const kondycja = 1;
new const inteligencja = 1;
new const zdrowie = 1;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, '1.0', 'kisiel96');
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public plugin_precache()
{
precache_sound("jakis folder w sound(bez/sound)/twoj_dzwiek.wav");
}
public cod_class_enabled(id)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/twoj_dzwiek");
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
Edit: powinno działać ;] Aczkolwiek ogólne założenie to dodanie publica precache oraz dopisanie odtwarzania dźwięku po wybraniu (client_cmd(id, "spk ...")
Użytkownik kisiel96 edytował ten post 11.07.2011 16:20
#6
Napisano 11.07.2011 18:01
Użytkownik newax edytował ten post 11.07.2011 18:01
#7
Napisano 11.07.2011 18:55
case x:
{
player_class[id] = medyk
g_GrenadeTrap[id] = 1
LoadXP(id, player_class[id])
medyksound[id]
}
public medyksound(id) {
switch{
case 0: client_cmd(id, "spk sound/misc/muzyczka");
}
return PLUGIN_HANDLED
}
cos moze byc w tym stylu
#8
Napisano 11.07.2011 20:03
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
CoD Nowy
[KOSZ] PytanieNapisany przez Anonimowy09, 09.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych