Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Dźwięk przy wyborze klasy

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Angel of Death

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:150
  • GG:
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Ornontowice
Offline

Napisano 10.07.2011 20:03

Witam piszę z prośbą o pokazanie w jaki sposób można dodać do klasy dźwięk w formacie .wav lub .mp3 w momencie jej wyboru o ile jest to w ogóle możliwe ; )
Do tego jeszcze pytanie brzmi jakie parametry powinny mieć te dźwięki by były poprawnie odtwarzane, za każdą odpowiedź wnoszącą coś do tematu lecą "+" ; ))


Pozdrawiam Angel
Dołączona grafika

#2 NewaX

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:241
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Biłgoraj
Offline

Napisano 10.07.2011 20:24

Aby byl ten dzwiek musisz zmienic:
public plugin_precache()
{	
	precache_sound("QTM_CodMod/select.wav");
	precache_sound("QTM_CodMod/start.wav");
	precache_sound("QTM_CodMod/start2.wav");
	precache_sound("QTM_CodMod/levelup.wav");
}
na:
public plugin_precache()
{	
	precache_sound("QTM_CodMod/select.wav");
	precache_sound("QTM_CodMod/start.wav");
	precache_sound("QTM_CodMod/start2.wav");
	precache_sound("QTM_CodMod/levelup.wav");
        precache_sound("QTM_CodMod/twoj_dzwiek.wav");

}

Do folderu sound/QTM_CodMod musisz dodac tej twoj dzwiek z rozszezeniem wav.

Do tego musisz zmienic w:

public OpisKlasy(id)

client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
na
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/twoj_dzwiek");

Tak samo musisz postapic w:
public OpisKlasy_Handle(id, menu, item)
public WybierzKlase(id)
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)

Dzwiek twoj_dzwiek.wav to ustaw nazwe ktora sam sobie nadasz.

Co do iustawien wav to
16 bit
 mono 
~8khz


Mam nadizeje ze o to chodzilo.

Użytkownik newax edytował ten post 10.07.2011 20:25

  • +
  • -
  • 2

#3 Angel of Death

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:150
  • GG:
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Ornontowice
Offline

Napisano 11.07.2011 03:46

newax - z rozpędu wprowadziłem Cię w błąd ale to też się przyda ;)
"+" dla Ciebie i mały edit pytania.

Teraz chodzi o to by każdej klasie z osobna dodać dźwięk który zostanie odtworzony po jej wybraniu, coś na wzór reakcji jednostek z takich gier jak WarCraft czy StarCraft gdzie Ghost po kliknięciu (czyli wybraniu go) pyta "Somebody call to exterminator?"

Wiem że będzie wymagało to edycji każdej klasy z osobna i przygotowania pod każdą osobnego pliku .wav ale nie zraża mnie to i czekam na jakieś rozwiązania ;)
Dołączona grafika

#4 NewaX

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:241
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Biłgoraj
Offline

Napisano 11.07.2011 06:09

Aha w ta strone. To nie mam pojacie. Pewnie bedzie to mozeliwe ale nie wiem jak. Spytaj kogos ogarnietego z codmodem.
  • +
  • -
  • 0

#5 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 547
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.07.2011 16:18

Tada!

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "dzwiek";
new const opis[] = "dzwiek";
new const bronie = 1<<CSW_M3 | 1<<CSW_P228;
new const zdrowie = 1;
new const kondycja = 1;
new const inteligencja = 1;
new const zdrowie = 1;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, '1.0', 'kisiel96');
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public plugin_precache()
{
precache_sound("jakis folder w sound(bez/sound)/twoj_dzwiek.wav");
}

public cod_class_enabled(id)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/twoj_dzwiek");
ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}


Edit: powinno działać ;] Aczkolwiek ogólne założenie to dodanie publica precache oraz dopisanie odtwarzania dźwięku po wybraniu (client_cmd(id, "spk ...")

Użytkownik kisiel96 edytował ten post 11.07.2011 16:20

  • +
  • -
  • 0

#6 NewaX

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:241
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Biłgoraj
Offline

Napisano 11.07.2011 18:01

Chce che fajnie zrobione:D Jesli dziala dobrze a raczej tak jest to fajna rzecz

Użytkownik newax edytował ten post 11.07.2011 18:01

  • +
  • -
  • 0

#7 NoBody

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:34
  • Lokalizacja:krk
Offline

Napisano 11.07.2011 18:55

precache_sound("misc/muzyczka.wav")
  case x:
  {  
    player_class[id] = medyk
    g_GrenadeTrap[id] = 1  
    LoadXP(id, player_class[id])
    medyksound[id]
  }
public medyksound(id) {
  switch{
    case 0: client_cmd(id, "spk sound/misc/muzyczka");
  }
  return PLUGIN_HANDLED
}

cos moze byc w tym stylu
  • +
  • -
  • 0

#8 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 547
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.07.2011 20:03

To jest nowy cod... Nie stary
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych