Drop weapons on hit
Gość__* 21.03.2008
Drop weapons on hit
Plugin który powoduje, że po strzale w ręke wypada broń.
Instalacja:
standardowa http://amxx.pl/viewtopic.php?t=20
Plugin który powoduje, że po strzale w ręke wypada broń.
Instalacja:
standardowa http://amxx.pl/viewtopic.php?t=20
Załączone pliki
PEREF
30.06.2008
Plugin działa nieprawidłowo, wystarczy nacelować na rękę przeciwnika żeby broń mu wypadła ;/
Abes Mapper
30.06.2008
Ogółem plugin dla mnie jest bez sensu.
Jak grałem na tym pluginie to w ogóle nie mogłem grać bo ciągle mi broń wypadała
Jak grałem na tym pluginie to w ogóle nie mogłem grać bo ciągle mi broń wypadała

Miczu
30.06.2008
Patrzeac na ten kod, to chyba by mozna bron wybijac nozem z 30 metow 
Szkoda ze jak chce testowac na botach, to mam crasha https://amxx.pl/publ...tyle_emoticons/default/beksa.gif

Szkoda ze jak chce testowac na botach, to mam crasha https://amxx.pl/publ...tyle_emoticons/default/beksa.gif
Abes Mapper
30.06.2008
Oooo Miczu
Mam pomysł
Udało by Ci się żeby zamiast wypadania broni traciło się HP jak walisz z noża z tych 30 metrów ?





Miczu
30.06.2008
Trace_line (czy jak sie nazywa ta komenda - nie chce patrzec w kod) uzywamy do sprawdzania, w co celujemy myszka (lub inna podobna komenda), jesli gracz, to sprawdzamy jaka jest odleglosc miedzy graczami, a potem tylko fake_demage i zabieramy hp. Aha i spawdzic jaka bron sie ma wyjetą (czy noz).
Abes_Ziomal, jaki sens ma taki plug w ogóle? ;>
Abes_Ziomal, jaki sens ma taki plug w ogóle? ;>
Miczu
30.06.2008
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <engine> #define PLUGIN "Range Knife damage" #define VERSION "-1.0" #define AUTHOR "mICZU" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_forward(FM_TraceLine, "Fwd_TraceLine"); register_cvar("m_rkd","5.0") } public Fwd_TraceLine(Float:StartPos[3],Float:EndPos[3], SkipMonsters, id, Trace) { if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id)) return FMRES_IGNORED; new Hited = get_tr2(Trace, TR_pHit); new HitGroup = (1 << get_tr2(Trace, TR_iHitgroup)); if(!is_user_alive(Hited)) return FMRES_IGNORED; new clip,ammo new weaponID = get_user_weapon(id,clip,ammo) if(weaponID == CSW_KNIFE) { if(get_user_team(id) != get_user_team(Hited)) { new Float:demage = get_cvar_float("m_rkd") if(HitGroup & 1<<1) { demage = demage *5.0 } else if(HitGroup & 1<<2) { demage = demage *3.0 } else if(HitGroup & 1<<3) { demage = demage *4.0 } else if((HitGroup & 1<<4) || (HitGroup & 1<<5)) { demage = demage *2.0 } fakedamage(Hited,"Miczu",demage,64) } } return FMRES_IGNORED; }Prowizorka, wymaga poprawek
Boltos
24.01.2009
a zeby ten plugin jakoś naprawić sie nie da??bo pomysł jest bardzo ciekawy.
Abes Mapper
24.01.2009
Ale w jakim sensie naprawic? On jest sprawny. Jest po to aby wypadala bron jak sie w nia strzeli i tu nie ma nic do naprawiania

Muffin
20.02.2009
Eej to działa poprawnie?(jak się strzeli w reke to wypada broń?Czy jest zrąbane i jak się tylko naceluje?)
Fajny by był na 4FUN i Real MOda:)
Fajny by był na 4FUN i Real MOda:)
zer0.
21.02.2009
Eej to działa poprawnie?(jak się strzeli w reke to wypada broń?
Plugin który powoduje, że po strzale w ręke wypada broń.