←  Pluginy AMXX

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Drop weapons on hit

Gość__* 21.03.2008

Drop weapons on hit

Plugin który powoduje, że po strzale w ręke wypada broń.

Instalacja:
standardowa http://amxx.pl/viewtopic.php?t=20

Załączone pliki

Odpowiedz

PEREF - zdjęcie PEREF 30.06.2008

Plugin działa nieprawidłowo, wystarczy nacelować na rękę przeciwnika żeby broń mu wypadła ;/
Odpowiedz

  • +
  • -
Abes Mapper - zdjęcie Abes Mapper 30.06.2008

Ogółem plugin dla mnie jest bez sensu.

Jak grałem na tym pluginie to w ogóle nie mogłem grać bo ciągle mi broń wypadała :/
Odpowiedz

  • +
  • -
Miczu - zdjęcie Miczu 30.06.2008

Patrzeac na ten kod, to chyba by mozna bron wybijac nozem z 30 metow :D

Szkoda ze jak chce testowac na botach, to mam crasha https://amxx.pl/publ...tyle_emoticons/default/beksa.gif
Odpowiedz

  • +
  • -
Abes Mapper - zdjęcie Abes Mapper 30.06.2008

Oooo Miczu :D Mam pomysł ^^ Udało by Ci się żeby zamiast wypadania broni traciło się HP jak walisz z noża z tych 30 metrów ? :D :D :D
Odpowiedz

  • +
  • -
Miczu - zdjęcie Miczu 30.06.2008

Trace_line (czy jak sie nazywa ta komenda - nie chce patrzec w kod) uzywamy do sprawdzania, w co celujemy myszka (lub inna podobna komenda), jesli gracz, to sprawdzamy jaka jest odleglosc miedzy graczami, a potem tylko fake_demage i zabieramy hp. Aha i spawdzic jaka bron sie ma wyjetą (czy noz).

Abes_Ziomal, jaki sens ma taki plug w ogóle? ;>
Odpowiedz

  • +
  • -
Abes Mapper - zdjęcie Abes Mapper 30.06.2008

Sens - 4fun ^D^ ^D^ ^^

Proszę :)
Odpowiedz

Gość__* 30.06.2008

Miczu, pisałeś jak mnie w domy nie było. Jak coś to się pomyśli xP
Odpowiedz

  • +
  • -
Miczu - zdjęcie Miczu 30.06.2008

#include <amxmodx>

#include <fakemeta>

#include <engine>

 

#define PLUGIN "Range Knife damage"

#define VERSION "-1.0"

#define AUTHOR "mICZU"

  

public plugin_init() {

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

	

	register_forward(FM_TraceLine, "Fwd_TraceLine");

	register_cvar("m_rkd","5.0")

}

 

public Fwd_TraceLine(Float:StartPos[3],Float:EndPos[3], SkipMonsters, id, Trace)

{

	if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id))

		return FMRES_IGNORED;

	

	new Hited = get_tr2(Trace, TR_pHit);

	new HitGroup = (1 << get_tr2(Trace, TR_iHitgroup));

	

	if(!is_user_alive(Hited))

		return FMRES_IGNORED;

	

	new clip,ammo

	new weaponID = get_user_weapon(id,clip,ammo)

	

	if(weaponID == CSW_KNIFE)

	{

		if(get_user_team(id) != get_user_team(Hited))

		{

			new Float:demage = get_cvar_float("m_rkd")

			

			if(HitGroup & 1<<1)

			{

				demage = demage *5.0

			}

			else if(HitGroup & 1<<2)

			{

				demage = demage *3.0

			}

			else if(HitGroup & 1<<3)

			{

				demage = demage *4.0

			}

			else if((HitGroup & 1<<4) || (HitGroup & 1<<5))

			{

				demage = demage *2.0

			}

			fakedamage(Hited,"Miczu",demage,64)

		}

	}

	return FMRES_IGNORED;

}
Prowizorka, wymaga poprawek
Odpowiedz

  • +
  • -
OmN - zdjęcie OmN 01.07.2008

Dobry modzik :]
Odpowiedz

  • +
  • -
Boltos - zdjęcie Boltos 24.01.2009

a zeby ten plugin jakoś naprawić sie nie da??bo pomysł jest bardzo ciekawy.
Odpowiedz

  • +
  • -
Abes Mapper - zdjęcie Abes Mapper 24.01.2009

Ale w jakim sensie naprawic? On jest sprawny. Jest po to aby wypadala bron jak sie w nia strzeli i tu nie ma nic do naprawiania :P
Odpowiedz

  • +
  • -
PawciX - zdjęcie PawciX 24.01.2009

Coś mi nie działa xD. Ale chyba wiem dlaczego.
Odpowiedz

  • +
  • -
Muffin - zdjęcie Muffin 20.02.2009

Eej to działa poprawnie?(jak się strzeli w reke to wypada broń?Czy jest zrąbane i jak się tylko naceluje?)

Fajny by był na 4FUN i Real MOda:)
Odpowiedz

  • +
  • -
zer0. - zdjęcie zer0. 21.02.2009

Eej to działa poprawnie?(jak się strzeli w reke to wypada broń?

Plugin który powoduje, że po strzale w ręke wypada broń.

Odpowiedz

wanil - zdjęcie wanil 28.08.2009

T O DZIAŁA C Z Y NIE DZIAŁA ?!
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 28.08.2009

działa :mur:
Odpowiedz