Plugin który powoduje, że po strzale w ręke wypada broń.
Instalacja:
standardowa http://amxx.pl/viewtopic.php?t=20
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 21.03.2008 16:12
Napisano 30.06.2008 15:00
Napisano 30.06.2008 15:41
Napisano 30.06.2008 16:12
Napisano 30.06.2008 19:02
Napisano 30.06.2008 19:11
Napisano 30.06.2008 19:18
Napisano 30.06.2008 20:23
Napisano 30.06.2008 20:36
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <engine> #define PLUGIN "Range Knife damage" #define VERSION "-1.0" #define AUTHOR "mICZU" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_forward(FM_TraceLine, "Fwd_TraceLine"); register_cvar("m_rkd","5.0") } public Fwd_TraceLine(Float:StartPos[3],Float:EndPos[3], SkipMonsters, id, Trace) { if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id)) return FMRES_IGNORED; new Hited = get_tr2(Trace, TR_pHit); new HitGroup = (1 << get_tr2(Trace, TR_iHitgroup)); if(!is_user_alive(Hited)) return FMRES_IGNORED; new clip,ammo new weaponID = get_user_weapon(id,clip,ammo) if(weaponID == CSW_KNIFE) { if(get_user_team(id) != get_user_team(Hited)) { new Float:demage = get_cvar_float("m_rkd") if(HitGroup & 1<<1) { demage = demage *5.0 } else if(HitGroup & 1<<2) { demage = demage *3.0 } else if(HitGroup & 1<<3) { demage = demage *4.0 } else if((HitGroup & 1<<4) || (HitGroup & 1<<5)) { demage = demage *2.0 } fakedamage(Hited,"Miczu",demage,64) } } return FMRES_IGNORED; }Prowizorka, wymaga poprawek
Napisano 01.07.2008 15:27
Napisano 24.01.2009 13:17
Napisano 24.01.2009 14:48
Napisano 24.01.2009 19:45
Napisano 20.02.2009 23:13
Napisano 21.02.2009 07:12
Eej to działa poprawnie?(jak się strzeli w reke to wypada broń?
Plugin który powoduje, że po strzale w ręke wypada broń.
Napisano 28.08.2009 10:26
Napisano 28.08.2009 11:22
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych