←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Zmiana modeli ZM

Zablokowany

  • +
  • -
Sniper Elite - zdjęcie Sniper Elite 09.07.2011

Witam. Próbuje zmienić modele ludzi w Zombie Plague 4.3. I mam problem.
Gdy gracze się odradzają są na nich dwa modele, zwykły z cs-a i ten który ustawiłem ja. Dopiero task po 15 sek. ustawia model mój a tamten znika.
Gdy tego taska dawałem np. na 5 sek. nie ukryje on modelu standardowego.
I mam pytanie: dałyby się zrobić aby model mój ustawił, a zwykły ukrył na początku rundy?

task, który się odpala na zmiane modeli:

set_task(get_cvar_float("zp_delay")+5.0, "ClCmdSelectModel",id)

Funkcja:

public ClCmdSelectModel(id, menuid)
{
	if(g_zombie[id] || g_nemesis[id] || g_survivor[id])
	{
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	else if(!is_user_alive(id))
	{
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	else
	{
		switch(klasa_gracza[id])
		{
			case Sprinter:
			{
				fm_remove_model_ents(id)
				if (!pev_valid(g_ent_playermodel[id]))
				{
					g_ent_playermodel[id] = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"));
					set_user_rendering(id,kRenderFxNone,0,0,0,kRenderTransAlpha,1)
					set_pev(g_ent_playermodel[id], pev_classname, "player_model")
					set_pev(g_ent_playermodel[id], pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
					set_pev(g_ent_playermodel[id], pev_aiment, id)
					set_pev(g_ent_playermodel[id], pev_owner, id)
											// Change name of your model below.
					engfunc(EngFunc_SetModel, g_ent_playermodel[id], "models/player/aaa/aaa.mdl")
				}
			}
			case Skoczek:
			{
			}
			case Obronca:
			{
			}
			case Hulk:
			{
			}
		}
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Dzięki za pomoc.
Odpowiedz
Zablokowany