Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zmiana modeli ZM


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Sniper Elite

    Master

  • Power User

Reputacja: 167
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 09.07.2011 08:14

Witam. Próbuje zmienić modele ludzi w Zombie Plague 4.3. I mam problem.
Gdy gracze się odradzają są na nich dwa modele, zwykły z cs-a i ten który ustawiłem ja. Dopiero task po 15 sek. ustawia model mój a tamten znika.
Gdy tego taska dawałem np. na 5 sek. nie ukryje on modelu standardowego.
I mam pytanie: dałyby się zrobić aby model mój ustawił, a zwykły ukrył na początku rundy?

task, który się odpala na zmiane modeli:

set_task(get_cvar_float("zp_delay")+5.0, "ClCmdSelectModel",id)

Funkcja:

public ClCmdSelectModel(id, menuid)
{
	if(g_zombie[id] || g_nemesis[id] || g_survivor[id])
	{
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	else if(!is_user_alive(id))
	{
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	else
	{
		switch(klasa_gracza[id])
		{
			case Sprinter:
			{
				fm_remove_model_ents(id)
				if (!pev_valid(g_ent_playermodel[id]))
				{
					g_ent_playermodel[id] = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"));
					set_user_rendering(id,kRenderFxNone,0,0,0,kRenderTransAlpha,1)
					set_pev(g_ent_playermodel[id], pev_classname, "player_model")
					set_pev(g_ent_playermodel[id], pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
					set_pev(g_ent_playermodel[id], pev_aiment, id)
					set_pev(g_ent_playermodel[id], pev_owner, id)
											// Change name of your model below.
					engfunc(EngFunc_SetModel, g_ent_playermodel[id], "models/player/aaa/aaa.mdl")
				}
			}
			case Skoczek:
			{
			}
			case Obronca:
			{
			}
			case Hulk:
			{
			}
		}
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Dzięki za pomoc.
  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych