Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

ArrayGetString + ZP 4.3


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Sniper Elite

    Master

  • Power User

Reputacja: 168
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 08.07.2011 20:52

Witam. Męczyłem się z tym cały dzień ale nic z tego. Próbuje ustawić określony model graczowi, czyli zrobić if'a, ale mi się nie udaje.

Jest taki kod z ZM:

iRand = random_num(0, ArraySize(model_human) - 1)
			ArrayGetString(model_human, iRand, g_playermodel[id], charsmax(g_playermodel[]))
			if (g_set_modelindex_offset) fm_cs_set_user_model_index(id, ArrayGetCell(g_modelindex_human, iRand))

I on ustawia graczowi losowy model. I tu was proszę o pomoc.
Pomoże mi ktoś zrobić tak abym mógł swobodnie ustawiać model graczowi np. mam exp mod'a i chcę aby od lvl 1-10 był model taki, a od 11-20 inny.

Dzięki za pomoc.

Ps. Jakby się komus przydało daje cały kod spawnu odpowiedzialny za zmiane modeli (chyba cały)
	// Custom models stuff
	static currentmodel[32], tempmodel[32], already_has_model, i, iRand, i10, i20, size
	already_has_model = false
	
	if (g_handle_models_on_separate_ent)
	{
		// Set the right model
		if (get_pcvar_num(cvar_adminmodelshuman) && (get_user_flags(id) & g_access_flag[ACCESS_ADMIN_MODELS]))
		{
			iRand = random_num(0, ArraySize(model_admin_human) - 1)
			ArrayGetString(model_admin_human, iRand, g_playermodel[id], charsmax(g_playermodel[]))
			if (g_set_modelindex_offset) fm_cs_set_user_model_index(id, ArrayGetCell(g_modelindex_admin_human, iRand))
		}
		else
		{
			iRand = random_num(0, ArraySize(model_human) - 1)
			ArrayGetString(model_human, iRand, g_playermodel[id], charsmax(g_playermodel[]))
			if (g_set_modelindex_offset) fm_cs_set_user_model_index(id, ArrayGetCell(g_modelindex_human, iRand))
		}
		
		// Set model on player model entity
		fm_set_playermodel_ent(id)
		
		// Remove glow on player model entity
		fm_set_rendering(g_ent_playermodel[id])
	}
	else
	{
		// Get current model for comparing it with the current one
		fm_cs_get_user_model(id, currentmodel, charsmax(currentmodel))
		
		// Set the right model, after checking that we don't already have it
		if (get_pcvar_num(cvar_adminmodelshuman) && (get_user_flags(id) & g_access_flag[ACCESS_ADMIN_MODELS]))
		{
			size = ArraySize(model_admin_human)
			for (i = 0; i < size; i++)
			{
				ArrayGetString(model_admin_human, i, tempmodel, charsmax(tempmodel))
				if (equal(currentmodel, tempmodel)) already_has_model = true
			}
			
			if (!already_has_model)
			{
				iRand = random_num(0, size - 1)
				ArrayGetString(model_admin_human, iRand, g_playermodel[id], charsmax(g_playermodel[]))
				if (g_set_modelindex_offset) fm_cs_set_user_model_index(id, ArrayGetCell(g_modelindex_admin_human, iRand))
			}
		}
		else
		{
			size = ArraySize(model_human)
			for (i = 0; i < size; i++)
			{
				ArrayGetString(model_human, i, tempmodel, charsmax(tempmodel))
				if (equal(currentmodel, tempmodel)) already_has_model = true
			}
			
			if (!already_has_model)
			{
				iRand = random_num(0, size - 1)
				ArrayGetString(model_human, iRand, g_playermodel[id], charsmax(g_playermodel[]))
				if (g_set_modelindex_offset) fm_cs_set_user_model_index(id, ArrayGetCell(g_modelindex_human, iRand))
			}
		}
		
		// Need to change the model?
		if (!already_has_model)
		{
			// An additional delay is offset at round start
			// since SVC_BAD is more likely to be triggered there
			if (g_newround)
				set_task(5.0 * g_modelchange_delay, "fm_user_model_update", id+TASK_MODEL)
			else
				fm_user_model_update(id+TASK_MODEL)
		}
		
		// Remove glow
		fm_set_rendering(id)
	}

  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych