Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zmiana właściwości broni - amunicja i magazynki


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 539
Wszechwiedzący

  • Postów:1464
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.07.2011 20:29

Siemanko ;] Jak można zmienić ilość amunicji w magazynku oraz ilość magazynków jakie możemy mieć przy sobie dla broni XZY po spełnieniu określonego warunku?
  • +
  • -
  • 0

#2 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 09.07.2011 12:22

przy zmianie broni w curweapon musisz ustawiac ammo i bpammo

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#3 A może sma?

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 539
Wszechwiedzący

  • Postów:1464
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.07.2011 12:48

Czyli tak mam zrobić?

public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
new ammo = read_data(3);

if(ma_perk[id])
{
if(weapon == CSW_MP5NAVY)
{
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/dziadowo.eu/v_dualmp5.mdl")
ammo = 60
}
}
}

Przy kompilacji tego mam 1 warning: Warning: Symbol is assigned a value that is never used: "ammo" on line 58
  • +
  • -
  • 0

#4 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.07.2011 13:16

musisz zrobić case na różnie bronie, zmienić ammo i ustawić za pomocą cs_set_user_ammo i bpammo.

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych