Chciałbym stworzyć pare klas
darkmood
08.07.2011
Witam
Mam problem z klasą bananator próbuje i próbuje ale mi nie wychodzi
Bananator (Premium)
M3 i autopompa i deagle, 110hp,30kondycji, podwójny skok i ubranie wroga
(dołączam .sma ale pewnie i tak nie pomoze)
i jak by się komuś chciało to prosił bym o zrobienie:
Generał permium:
AK-47 i M4-A1, podwojny skok, 3rakiety i HE, widoczność spada do 65. (hp itp. dodam sobie sam)
Dowódca Brygady ®(premium)
AK i M4 ma 3apteczki i HE (hp itp. dodam sobie sam)
Anty-Komandos
M4-A1, 1/1 z noza (hp itp. dodam sobie sam)
oczywiście pomoc wynagrodze (+)
Mam problem z klasą bananator próbuje i próbuje ale mi nie wychodzi

Bananator (Premium)
M3 i autopompa i deagle, 110hp,30kondycji, podwójny skok i ubranie wroga
(dołączam .sma ale pewnie i tak nie pomoze)
i jak by się komuś chciało to prosił bym o zrobienie:
Generał permium:
AK-47 i M4-A1, podwojny skok, 3rakiety i HE, widoczność spada do 65. (hp itp. dodam sobie sam)
Dowódca Brygady ®(premium)
AK i M4 ma 3apteczki i HE (hp itp. dodam sobie sam)
Anty-Komandos
M4-A1, 1/1 z noza (hp itp. dodam sobie sam)
oczywiście pomoc wynagrodze (+)

Attached Files
NimFresh
08.07.2011
jak stworzyć prostą klasę do nowego CodModa.
*.sma Naszej klasy będzie wyglądać tak: (Niżej wytłumaczę co od czego)
#include <codmod>
* Wymagany plik codmod.inc który musimy wrzucić do folderu include naszego kompilatora.
* Dołącza plik nagłówkowy CodModa dzięki któremu będziemy mogli używać natywów takich jak na przykład cod_register_class.
new const nazwa[] = "Alucard";
* Nazwa naszej klasy - u nas będzie to Alucard.
new const opis[] = "Posiada M4a1 , Deagle, nawet szybki";
* Tutaj dajemy opis naszej klasy
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE;
* Tutaj określamy jakie bronie ma mieć Alucard.
* Przed każdą bronią dodajemy 1<<
* Jeżeli chcemy dodać następną to wstawiamy | - pełni rolę czegoś w rodzaju.. przecinka.
new const zdrowie = 15;
* Punkty statystyki zdrowie jakie klasa dostanie na start.
* Czyli w naszym przypadku jeżeli damy dodatkowe 15 zdrowia to na start będziemy mieli 115 hp
new const kondycja = 40;
* Ilość punktów kondycji jaką Alucard ma dostać na start.
* To zastępuje dawne procenty szybkości naszej klasy
new const inteligencja = 5;
* Punkty inteligencji na start.
new const wytrzymalosc = 5;
* Punkty wytrzymalosci na start.
* Można używać zamiast kamizelek.
W plugin_init rejestrujemy Alucarda, żeby pojawił się w menu wybierania klas:
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
*.sma Naszej klasy będzie wyglądać tak: (Niżej wytłumaczę co od czego)
#include <amxmodx> #include <codmod> new const nazwa[] = "Alucard"; new const opis[] = "Posiada M4a1 , Deagle, nawet szybkii"; new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE; new const zdrowie = 15; new const kondycja = 40; new const inteligencja = 5; new const wytrzymalosc = 5; public plugin_init() cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
#include <codmod>
* Wymagany plik codmod.inc który musimy wrzucić do folderu include naszego kompilatora.
* Dołącza plik nagłówkowy CodModa dzięki któremu będziemy mogli używać natywów takich jak na przykład cod_register_class.
new const nazwa[] = "Alucard";
* Nazwa naszej klasy - u nas będzie to Alucard.
new const opis[] = "Posiada M4a1 , Deagle, nawet szybki";
* Tutaj dajemy opis naszej klasy
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE;
* Tutaj określamy jakie bronie ma mieć Alucard.
* Przed każdą bronią dodajemy 1<<
* Jeżeli chcemy dodać następną to wstawiamy | - pełni rolę czegoś w rodzaju.. przecinka.
new const zdrowie = 15;
* Punkty statystyki zdrowie jakie klasa dostanie na start.
* Czyli w naszym przypadku jeżeli damy dodatkowe 15 zdrowia to na start będziemy mieli 115 hp
new const kondycja = 40;
* Ilość punktów kondycji jaką Alucard ma dostać na start.
* To zastępuje dawne procenty szybkości naszej klasy
new const inteligencja = 5;
* Punkty inteligencji na start.
new const wytrzymalosc = 5;
* Punkty wytrzymalosci na start.
* Można używać zamiast kamizelek.
W plugin_init rejestrujemy Alucarda, żeby pojawił się w menu wybierania klas:
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
darkmood
08.07.2011
to to ja wiem przeciez napisałem: "(hp itp. dodam sobie sam)"
ale co z tym - podwójny skok i ubranie wroga ?
ale co z tym - podwójny skok i ubranie wroga ?
NimFresh
08.07.2011
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <fakemeta> new const nazwa[] = "ProLamka ( Premium )"; new const opis[] = "Ma podwojny skok."; new const bronie = 1<<CSW_SG550; new const zdrowie = 50; new const kondycja = 70; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 30; new bool:ma_klase[33]; new bool:moze_skoczyc[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[ProLamka] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public CmdStart(id, uc_handle) { if(!ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons); new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons); new flags = pev(id, pev_flags); if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id]) { moze_skoczyc[id] = false; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity, velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity, velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) moze_skoczyc[id] = true; return FMRES_IGNORED; }spróbuj
NimFresh
08.07.2011
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <cstrike> #include <fakemeta> #include <colorchat> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"}; new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"}; new const nazwa[] = "Zwinny Zolnierz"; new const opis[] = "ubranie wroga"; new const bronie = 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_DEAGLE; new const zdrowie = 37; new const kondycja = 60; new const inteligencja = 5; new const wytrzymalosc = 0; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart"); register_forward(FM_Spawn, "Spawn", 1); } public cod_class_enabled(id) { ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez PluginyMody.webd.pl", nazwa); ZmienUbranie(id, 0); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ZmienUbranie(id, 1); ma_klase[id] = false; } public ZmienUbranie(id,reset) { if (!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if (reset) cs_reset_user_model(id); else { new num = random_num(0,3); cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]); } return PLUGIN_CONTINUE; } public Spawn(id) { if(!is_user_connected(id)) return; if(ma_klase[id]) ZmienUbranie(id, 0); }
NimFresh
08.07.2011
darkmood
08.07.2011
M3 i tego drugiego shotguna (XM cos tam)
Dodano 08 lipiec 2011 - 17:28:
co do hp, wytrzymałości itp. to sobie ustawie sam(to umiem
)
Dodano 08 lipiec 2011 - 17:30:
niestety nie hce sie skompilować, ale za dobre chęci dam plusa
Dodano 09 lipiec 2011 - 22:57:
już sobie poradziłem
Dodano 08 lipiec 2011 - 17:28:
co do hp, wytrzymałości itp. to sobie ustawie sam(to umiem

Dodano 08 lipiec 2011 - 17:30:
niestety nie hce sie skompilować, ale za dobre chęci dam plusa
Dodano 09 lipiec 2011 - 22:57:
już sobie poradziłem