jak stworzyć prostą klasę do nowego CodModa.
*.sma Naszej klasy będzie wyglądać tak: (Niżej wytłumaczę co od czego)
#include <amxmodx>
#include <codmod>
new const nazwa[] = "Alucard";
new const opis[] = "Posiada M4a1 , Deagle, nawet szybkii";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 5;
public plugin_init()
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
#include <codmod>
* Wymagany plik codmod.inc który musimy wrzucić do folderu include naszego kompilatora.
* Dołącza plik nagłówkowy CodModa dzięki któremu będziemy mogli używać natywów takich jak na przykład cod_register_class.
new const nazwa[] = "Alucard";
* Nazwa naszej klasy - u nas będzie to Alucard.
new const opis[] = "Posiada M4a1 , Deagle, nawet szybki";
* Tutaj dajemy opis naszej klasy
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE;
* Tutaj określamy jakie bronie ma mieć Alucard.
* Przed każdą bronią dodajemy 1<<
* Jeżeli chcemy dodać następną to wstawiamy | - pełni rolę czegoś w rodzaju.. przecinka.
new const zdrowie = 15;
* Punkty statystyki zdrowie jakie klasa dostanie na start.
* Czyli w naszym przypadku jeżeli damy dodatkowe 15 zdrowia to na start będziemy mieli 115 hp
new const kondycja = 40;
* Ilość punktów kondycji jaką Alucard ma dostać na start.
* To zastępuje dawne procenty szybkości naszej klasy
new const inteligencja = 5;
* Punkty inteligencji na start.
new const wytrzymalosc = 5;
* Punkty wytrzymalosci na start.
* Można używać zamiast kamizelek.
W plugin_init rejestrujemy Alucarda, żeby pojawił się w menu wybierania klas:
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);