Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Chciałbym stworzyć pare klas

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 darkmood

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:9
  • Imię:Stefan
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.07.2011 16:26

Witam
Mam problem z klasą bananator próbuje i próbuje ale mi nie wychodzi :(
Bananator (Premium)
M3 i autopompa i deagle, 110hp,30kondycji, podwójny skok i ubranie wroga
(dołączam .sma ale pewnie i tak nie pomoze)
i jak by się komuś chciało to prosił bym o zrobienie:
Generał permium:
AK-47 i M4-A1, podwojny skok, 3rakiety i HE, widoczność spada do 65. (hp itp. dodam sobie sam)
Dowódca Brygady ®(premium)
AK i M4 ma 3apteczki i HE (hp itp. dodam sobie sam)
Anty-Komandos
M4-A1, 1/1 z noza (hp itp. dodam sobie sam)
oczywiście pomoc wynagrodze (+) :D

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 NimFresh

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:151
  • Imię:kamil
  • Lokalizacja:yyyy
Offline

Napisano 08.07.2011 16:35

jak stworzyć prostą klasę do nowego CodModa.
*.sma Naszej klasy będzie wyglądać tak: (Niżej wytłumaczę co od czego)

#include <amxmodx> 
#include <codmod> 

new const nazwa[] = "Alucard"; 
new const opis[] = "Posiada M4a1 , Deagle, nawet szybkii"; 
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE; 
new const zdrowie = 15; 
new const kondycja = 40; 
new const inteligencja = 5; 
new const wytrzymalosc = 5; 


public plugin_init() 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);



#include <codmod>


* Wymagany plik codmod.inc który musimy wrzucić do folderu include naszego kompilatora.
* Dołącza plik nagłówkowy CodModa dzięki któremu będziemy mogli używać natywów takich jak na przykład cod_register_class.


new const nazwa[] = "Alucard";


* Nazwa naszej klasy - u nas będzie to Alucard.


new const opis[] = "Posiada M4a1 , Deagle, nawet szybki";


* Tutaj dajemy opis naszej klasy


new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE;


* Tutaj określamy jakie bronie ma mieć Alucard.
* Przed każdą bronią dodajemy 1<<
* Jeżeli chcemy dodać następną to wstawiamy | - pełni rolę czegoś w rodzaju.. przecinka.


new const zdrowie = 15;


* Punkty statystyki zdrowie jakie klasa dostanie na start.
* Czyli w naszym przypadku jeżeli damy dodatkowe 15 zdrowia to na start będziemy mieli 115 hp


new const kondycja = 40;


* Ilość punktów kondycji jaką Alucard ma dostać na start.
* To zastępuje dawne procenty szybkości naszej klasy


new const inteligencja = 5;


* Punkty inteligencji na start.


new const wytrzymalosc = 5;


* Punkty wytrzymalosci na start.
* Można używać zamiast kamizelek.



W plugin_init rejestrujemy Alucarda, żeby pojawił się w menu wybierania klas:



cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

#3 darkmood

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:9
  • Imię:Stefan
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.07.2011 16:43

to to ja wiem przeciez napisałem: "(hp itp. dodam sobie sam)"
ale co z tym - podwójny skok i ubranie wroga ?
  • +
  • -
  • 0

#4 NimFresh

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:151
  • Imię:kamil
  • Lokalizacja:yyyy
Offline

Napisano 08.07.2011 16:50

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>

new const nazwa[] = "ProLamka ( Premium )";
new const opis[] = "Ma podwojny skok.";
new const bronie = 1<<CSW_SG550;
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 70;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 30;

new bool:ma_klase[33];

new bool:moze_skoczyc[33];

public plugin_init() {
        register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
        
        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
        
        register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
}

public cod_class_enabled(id)
{
        if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
        {
                client_print(id, print_chat, "[ProLamka] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
                return COD_STOP;
        }
        ma_klase[id] = true;
        return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
        ma_klase[id] = false;

public CmdStart(id, uc_handle)
{
        if(!ma_klase[id])
                return FMRES_IGNORED;
        
        new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
        new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
        new flags = pev(id, pev_flags);
        if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
        {
                moze_skoczyc[id] = false;
                new Float:velocity[3];
                pev(id, pev_velocity, velocity);
                velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
                set_pev(id, pev_velocity, velocity);
        }
        else if(flags & FL_ONGROUND)    
                moze_skoczyc[id] = true;
                
        return FMRES_IGNORED;
}
spróbuj

#5 darkmood

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:9
  • Imię:Stefan
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.07.2011 16:58

wszystko ok ale co z tym - ubranie wroga?
  • +
  • -
  • 0

#6 NimFresh

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:151
  • Imię:kamil
  • Lokalizacja:yyyy
Offline

Napisano 08.07.2011 17:06

/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include <amxmodx>

#include <codmod>

#include <cstrike>

#include <fakemeta>

#include <colorchat>



#define DMG_BULLET (1<<1)



new bool:ma_klase[33];



new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};

new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"};



new const nazwa[] = "Zwinny Zolnierz";

new const opis[] = "ubranie wroga";

new const bronie = 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_DEAGLE;

new const zdrowie = 37;

new const kondycja = 60;

new const inteligencja = 5;

new const wytrzymalosc = 0;



public plugin_init() 

{

	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

	

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	

	register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");

	register_forward(FM_Spawn, "Spawn", 1);

}



public cod_class_enabled(id)

{

	ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez PluginyMody.webd.pl", nazwa);

	

	ZmienUbranie(id, 0);

	ma_klase[id] = true;

}



public cod_class_disabled(id)

{

	ZmienUbranie(id, 1);

	ma_klase[id] = false;

}



public ZmienUbranie(id,reset)

{

	if (!is_user_connected(id)) 

		return PLUGIN_CONTINUE;

	

	if (reset)

		cs_reset_user_model(id);

	else

	{

		new num = random_num(0,3);

		cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);

	}

	

	return PLUGIN_CONTINUE;

}



public Spawn(id)

{

	if(!is_user_connected(id)) return;

	

	if(ma_klase[id])

		ZmienUbranie(id, 0);

}


#7 darkmood

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:9
  • Imię:Stefan
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.07.2011 17:11

ok a dało by rade to wszystko zcalić i dodać 2 rakiety ? O:)
  • +
  • -
  • 0

#8 NimFresh

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:151
  • Imię:kamil
  • Lokalizacja:yyyy
Offline

Napisano 08.07.2011 17:20

jaką ma miec bron ?

Dodano 08 lipiec 2011 - 17:25:
masz :P Załączony plik  bananator.sma   1,38 KB  8 Ilość pobrań
  bananator.amxx

#9 darkmood

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:9
  • Imię:Stefan
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.07.2011 17:26

M3 i tego drugiego shotguna (XM cos tam)

Dodano 08 lipiec 2011 - 17:28:
co do hp, wytrzymałości itp. to sobie ustawie sam(to umiem :D)

Dodano 08 lipiec 2011 - 17:30:
niestety nie hce sie skompilować, ale za dobre chęci dam plusa

Dodano 09 lipiec 2011 - 22:57:
już sobie poradziłem
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych