Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Klasa, dlaczego nie dziala i ajk wyeliminowac blad

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Dexi

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:36
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Radomsko
Offline

Napisano 06.07.2011 21:17

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>

#define DMG_HEGRENADE (1<<24)

new const nazwa[] = "Tygrys";
new const opis[] = "Posiada 1/6 szans ze wrog wyrzuci bron po strzale oraz 1/5 na natychmaistowe zabicie z HE";
new const bronie = 1<<CSW_FAMAS | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 45;
new const wytrzymalosc = 10;

new bool:ma_klase[33];


public plugin_init(){
         cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
	
	register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
        if(!is_user_connected(idattacker))
                return HAM_IGNORED; 
        
        if(!ma_klase[idattacker])
                return HAM_IGNORED;
        
        if(damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1, 5) == 1)
        {       
                cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
        }
        
        return HAM_IGNORED;
}

public Damage(id)
{
	new idattacker = get_user_attacker(id);
	
	if(!is_user_connected(idattacker) || get_user_team(id) == get_user_team(idattacker))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if(ma_klase[idattacker] && random_num(1,6) == 1)
		client_cmd(id, "drop");
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
Dodałem na swój serwer taka klasę ale jej specjalna moc wyrzucania przedmiotów nie działa, dlaczego?

I kolejny błąd

Klasa posiada no clip an 5sek, ale może go używać cały czas nawet gdy czas się skończy jak to wyeliminować?

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <fakemeta>

#define CZAS_NOCLIP 5 //SEKUND
#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Predator";
new const opis[] = "Ma 5 sekund noclip co runde, 10 % wiecej obrazen z M4 oraz podwojny skok";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = 20;

new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];
new bool:moze_skoczyc[33];


new msg_bartime;

public plugin_init() {
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start"); 
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
	
	msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
	
	register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez DeXi", nazwa);
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Predator] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
	ma_klase[id] = true;
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;
	
public CmdStart(id, uc_handle)
{
	if(!ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;
	
	new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
	new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
	new flags = pev(id, pev_flags);
	if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
	{
		moze_skoczyc[id] = false;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity, velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity, velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)	
		moze_skoczyc[id] = true;
		
	return FMRES_IGNORED;
}

public cod_class_skill_used(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
		return;
		
	if(wykorzystal[id])
	{
		ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoje przechodzenie przez sciany.");
		return;
	}
	
	wykorzystal[id] = true;
	
	set_user_noclip(id, 1);
	set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
	set_task(CZAS_NOCLIP.0, "WylaczNoclip", id);
	
	message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
	write_short(CZAS_NOCLIP)
	message_end()
}

public Wylacznoclip(id)
{
	if(!is_user_connected(id)) return;
	
	set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 10);
	set_user_noclip(id, 0);
}

public PoczatekRundy()
{
	for(new id=0;id<=32;id++)
	{
		wykorzystal[id] = false;
	}
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;

	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & (1<<1) & DMG_BULLET && damage > 20.0)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.08, 0.0, idinflictor, damagebits);
		
	return HAM_IGNORED;
}


z góry dziękuję za pomoc
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych