Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
C++

Piszemy czita do GTA SA

C++

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Fili:P

    Koleżeński

  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 05.07.2011 16:25

Jeśli bawiłeś się kiedyś w c++, na pewno zastanawiało cię kiedyś, jak napisać prostego czita. Jest to wręcz banalne. Do dzisiejszej lekcji wymagane programy to : Cheat Engine, oraz jakiś kompilator do C++. Nasz cheat będzie zmieniał ilość pieniędzy.

Krok 1: Otwórz Gta San Andreas.
Krok 2: Udaj się do miejsca w którym możesz coś kupić.
Krok 3: Otwórz Cheat Engine.
Krok 4: W cheat engine kliknij na ikonę komputera.
Krok 5: Wybierz gta-sa.exe
Krok 6: W pole "value" wpisz ilość swojej kasy w gta, po czym kliknij first scan.
Krok 7: Wróć do gry i wydaj trochę kasy.
Krok 8: Wpisz po raz kolejny w pole "value" ilość swojej kasy, po czym kliknij next scan
Krok 9: Powtórz kroki 7 i 8, aż po lewej stronie pozostaną 3 adresy(hexy).
Krok 10: Kliknij 2 razy LPM na każdy rekord.
Krok 11: Zmieńmy wartość każdego rekordu, aby sprawdzić, który odpowiada za ilość pieniędzy.
Krok 12: U mnie wychodzi na to że rekord nazywa się : 00B7CE50
Krok 13: Zamknij Gta oraz cheat engine.
Krok 14: Otwórz kompilator c++, w moim przypadku microsoft visual c++ 2010 express
Krok 15: Wybierz jakiś projekt.(konsolowy)
Krok 16: Wklej poniższy kod do projektu.

#include <iostream>
#include <Windows.h>

#define WIN32_LEAN_AND_MEAN
#define AD_CASH 0x00B7CE50 // Tu wpisujemy nazwe makrodefinicji i 0xNazwa_rekordu
using namespace std;

int kasa_set;
int opt;


int main() {
// pobieranie uchwytu okna
HWND hFind = FindWindow(0, L"GTA: San Andreas");

// pobieranie ID procesu
DWORD dwProcId;
GetWindowThreadProcessId(hFind, &dwProcId);

// otwieranie procesu
HANDLE proc = OpenProcess(PROCESS_ALL_ACCESS, false, dwProcId);

cout<<"Wybierz funkcje\n\t1. Ustaw kase";
cin>>opt;
switch(opt)
{
case 1:
cout<<"Kasa = ";
cin>>kasa_set;
WriteProcessMemory(proc,(void *)AD_CASH,&kasa_set,8,NULL);
break;
}

return 0;

}



Kompilujemy, i wo-ula(czy jak się to tam piszę),
aby czit działał najpierw włącz grę a potem niego.

Jeśli chcesz sprawdzić obecną wartość jakiegoś rekordu(często zwanego adresem) użyj tego kodu.

 int kasa;
ReadProcessMemory(proc, // uchwyt okna
(void *)AD_CASH, // adres który odczytamy
&kasa, // wskaznik na bufor w którym zapiszemy wartość adresu
4, // ile bajtów chcemy odczytać
NULL);


Fili:P, nie odpowiada za wszelkie szkody.
  • +
  • -
  • 0

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.07.2011 18:06

a co jeśli adres się zmienia ?
omów DLL injection

Użytkownik DarkGL edytował ten post 05.07.2011 18:07

  • +
  • -
  • 0

#3 Fili:P

    Koleżeński

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 05.07.2011 19:48

na razie chciałem to tylko pokazać w prosty sposób

Edit:jutro postaram się napisać poradnik o dll injection

Użytkownik Fili:P edytował ten post 05.07.2011 19:50

  • +
  • -
  • 0

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 07.07.2011 13:16

czekam na poradnik o DLL injection
  • +
  • -
  • 0

#5 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 07.07.2011 13:24

przeciez pisal ze napisze jutro :D no i pewnie sobie to czyta codziennie i mysli no musze im to jutro napisac :D
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#6 Fili:P

    Koleżeński

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 10.07.2011 14:18

cały czas po trochu piszę na dysku ^^
  • +
  • -
  • 0

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: C++

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych