Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Jakie funkcje chcecie?

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 445
Wszechobecny

  • Postów:1655
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Nowa Dęba
Offline

Napisano 04.07.2011 13:16

Siemka, mam do was prośbę, chcę abyście napisali jakie funkcje można dać do generatora klas, pomysł podsunął mi Na5tyk, kod zacząłem pisać sam, macie tutaj link i możecie pisać co chcecie

Generator


LOGS:
1.0v - Podstawowe informacje na temat klasy + wybranie czy ma być Premium
1.3v - Dodanie Cichych kroków, Ubranie wroga i Gdy się kucnie jest się niewidzialnym
1.4v - Dodanie broni do przycisku "Dodaj" (usun "|" ktore znajduje sie na poczatku) na razie się z tym bd męczyć, lecz teraz trzeba usuwać

Użytkownik Frajer edytował ten post 04.07.2011 14:33

  • +
  • -
  • 1

#2 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 04.07.2011 13:18

Ciche kroki? :P
  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#3 Night90

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:254
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Blisko Lublina :>
Offline

Napisano 04.07.2011 13:22

1/x na zabicie z różnych broni :)
  • +
  • -
  • 0
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png

#4 Gh0st

    :)

  • Power User

Reputacja: 846
Czempion

  • Postów:920
  • GG:
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 04.07.2011 13:24

Szybsze Bieganie o :
Szybsze strzelanie o :
Brak rozrzutu tak/nie :
Bron:
Nazwa klasy:
Premium tak/nie:
Jak kuca jest niewidzialny tak/nie:
  • +
  • -
  • 1

#5 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Offline

Napisano 04.07.2011 13:25

  • Dodatkowe skoki
  • Dodatkowe obrazenia
  • Redukcja obrazen
  • Regeneracja HP

  • +
  • -
  • 0

#6 BliBs_Pl

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 91
Zaawansowany

  • Postów:365
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Pisz
Offline

Napisano 04.07.2011 13:30

Ciche kroki
Rakiety Apteczki Miny (Tylko żeby można było wpisać ile)
Żeby po wpisaniu flagi automatycznie odnajdywało odpowiednik, np. wpiszesz A i się robi ADMIN_IMMUNITY
Ps. Czy to błąd?
#include &ltamxmodx>
#include &ltcodmod>
Takie coś się robi jak generuję.
  • +
  • -
  • 0

#7 Kusek

    z Wikipedii

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 445
Wszechobecny

  • Postów:1655
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Nowa Dęba
Offline

Napisano 04.07.2011 13:41

#include <amxmodx> 
#include <codmod>

u mnie jest normalnie, jaka przeglądarka?
  • +
  • -
  • 1

#8 BliBs_Pl

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 91
Zaawansowany

  • Postów:365
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Pisz
Offline

Napisano 04.07.2011 14:17

Mozilla Firefox, niezaaktualizowana do najnowszej wersji.
  • +
  • -
  • 0

#9 nosound5

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:16
  • Lokalizacja:z domu
Offline

Napisano 04.07.2011 14:29

W uaktualnionej jest normalnie.


Widoczność klasy:
Odpornośc na moce:
Grawitacja:
  • +
  • -
  • 0

#10 BliBs_Pl

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 91
Zaawansowany

  • Postów:365
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Pisz
Offline

Napisano 04.07.2011 14:41

Proponuję jeszcze dodać że z kosą jest klasa niewidzialna bo ludzie często na taką mają zamówienie. Przy okazji daj żeby była opcja niewidzialność jeśli jest kosa i kucanie. Bo jeśli by się normalnie te 2 opcje wzięło to by było że i przy tym, i przy tym a tak będzie że muszą być te 2 rzeczy żeby to działało.
  • +
  • -
  • 0

#11 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 539
Wszechwiedzący

  • Postów:1464
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.07.2011 20:49

W Oprze podczas dodawania broni coś takiego się robi:
| 1<&ltCSW_P228

I tak przy każdej broni jest... Opera 11.50 - najnowsza

Użytkownik kisiel96 edytował ten post 04.07.2011 20:49

  • +
  • -
  • 0

#12 BliBs_Pl

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 91
Zaawansowany

  • Postów:365
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Pisz
Offline

Napisano 04.07.2011 21:10

Wydaje mi się że &lt to <
  • +
  • -
  • 0

#13 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 04.07.2011 21:39

Frajer, spróbuj tego PHP: html_entity_decode - Manual
  • +
  • -
  • 0

#14 Kusek

    z Wikipedii

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 445
Wszechobecny

  • Postów:1655
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Nowa Dęba
Offline

Napisano 04.07.2011 21:42

<?php 
$string = '&lt ;'; 
$utf8_encode = utf8_encode(html_entity_decode($string)); 
?>


hmm.? xD
  • +
  • -
  • 0

#15 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 04.07.2011 21:51

coś jak to
  • +
  • -
  • 0

#16 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 05.07.2011 12:05

Nie wiem czy wiesz Frajer, ale przy zaznaczonej opcji Ciche kroki i wygenerowaniu klasy w public cod_class_disabled dodaje się set_user_footsteps(id, 1) zamiast set_user_footsteps(id, 0) :P

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
ZmienUbranie(id, 0);
set_user_footsteps(id, 1);
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id) {
ma_klase[id] = false;
ZmienUbranie(id, 1);
set_user_footsteps(id, 1);
}

Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 05.07.2011 12:06

  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#17 Kusek

    z Wikipedii

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 445
Wszechobecny

  • Postów:1655
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Nowa Dęba
Offline

Napisano 05.07.2011 12:41

zła kopia, to na razie są beta xD generalne wyjście będzie za klika dni lub zatydzień xD
  • +
  • -
  • 0

#18 Diablo Mod

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:245
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 06.07.2011 08:56

również nie da się skompilować Ubranie Wroga





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych