Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

hudmessage w rules ss2Usnunięcie hudmessage


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Slojik

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:21
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Ciechan
Offline

Napisano 04.07.2011 12:08

Witam ,prosiłbym o usunięcie hudmessage (chciałbym żeby wogóle. go nie było).

Kod sma:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <fun>

new t[32]
new jail[32]
new mario[32]
new gun[32]

new amx_gunroom=1
new amx_marioroom=1
new amx_jailtime=2
new shoot=1

new counter=100

public plugin_init() {
register_plugin("surf_ski_2_rules", "1.0 beta", "Nikarus")

new map[32]
get_mapname(map, 32)
if (equali(map, "surf_ski_2"))
{
register_forward(FM_CmdStart,"fwd_CmdStart")
amx_gunroom = register_cvar("amx_gunroom","1")
amx_marioroom = register_cvar("amx_marioroom","1")
amx_jailtime = register_cvar("amx_jailtime","0")
set_task(0.1, "check", 0, "", 0, "b")
}
}

public check()
{
if (counter>0)
{
counter--;
if (counter==0)
{
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.35, 1)
show_hudmessage(0, "Nikarus surf_ski_2_RULES plugin is WATCHING YOU")
}
}
for (new index=1; index<=get_playersnum(); index++)
{
new origin[3]
get_user_origin(index, origin)
new x=origin[0]
new y=origin[1]
new z=origin[2]
//if player in JAIL
if (x >=-625 && x<=-280 && y>=2955 && y<=3330 && z>=585 && z<=855 && get_pcvar_num(amx_jailtime)!=0)
{
if (jail[index]!=1)
t[index]=get_systime()
jail[index]=1
if ((get_systime()-t[index])>=get_pcvar_num(amx_jailtime))
{
punish_jailcamper(index)
}
}
else jail[index]=0
////////////////////

//if player in MARIOROOM
if (x >=2250 && x<=3655 && y>=230 && y<=1111 && z>=-2330 && z<=-2077 && get_pcvar_num(amx_marioroom)!=0)
{
if (mario[index]!=1)
set_user_godmode(index, 1)
mario[index]=1
}
else
{
mario[index]=0
set_user_godmode(index, 0)
}

//if player in GUNROOM
if (x >=-720 && x<=-290 && y>=-1000 && y<=-650 && z>=-156 && z<=-30 && get_pcvar_num(amx_gunroom)!=0)
{
if (gun[index]!=1)
shoot=1
gun[index]=1
}
else
{
gun[index]=0
shoot=0
}
}
}

public punish_jailcamper(index)
{
new origin[3]
get_user_origin(index, origin)
origin[0]=-405
origin[1]=2900
origin[2]=720
set_user_origin(index, origin)
}

public fwd_CmdStart(id, uc_handle, seed)
{
if ( ! shoot || ! is_user_alive(id) )
return FMRES_IGNORED

new weapon, buttons = get_uc(uc_handle, UC_Buttons)
if ( buttons & IN_ATTACK )
buttons &= ~IN_ATTACK

else if ( buttons & IN_ATTACK2 && get_user_weapon(id, weapon, weapon) == CSW_KNIFE )
buttons &= ~IN_ATTACK2

else return FMRES_IGNORED

set_uc(uc_handle,UC_Buttons,buttons)
return FMRES_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 0

#2 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 840
Czempion

  • Postów:1485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 04.07.2011 15:14

Łap


/* Plugin generated by AMXX-Studio */


#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <fun>
new t[32]
new jail[32]
new mario[32]
new gun[32]

new amx_gunroom=1
new amx_marioroom=1
new amx_jailtime=2
new shoot=1

new counter=100

public plugin_init() {
register_plugin("surf_ski_2_rules", "1.0 beta", "Nikarus")

new map[32]
get_mapname(map, 32)
if (equali(map, "surf_ski_2"))
{
register_forward(FM_CmdStart,"fwd_CmdStart")
amx_gunroom = register_cvar("amx_gunroom","1")
amx_marioroom = register_cvar("amx_marioroom","1")
amx_jailtime = register_cvar("amx_jailtime","0")
set_task(0.1, "check", 0, "", 0, "b")
}
}

public check()
{
if (counter>0)
{
counter--;
}
for (new index=1; index<=get_playersnum(); index++)
{
new origin[3]
get_user_origin(index, origin)
new x=origin[0]
new y=origin[1]
new z=origin[2]
//if player in JAIL
if (x >=-625 && x<=-280 && y>=2955 && y<=3330 && z>=585 && z<=855 && get_pcvar_num(amx_jailtime)!=0)
{
if (jail[index]!=1)
t[index]=get_systime()
jail[index]=1
if ((get_systime()-t[index])>=get_pcvar_num(amx_jailtime))
{
punish_jailcamper(index)
}
}
else jail[index]=0
////////////////////

//if player in MARIOROOM
if (x >=2250 && x<=3655 && y>=230 && y<=1111 && z>=-2330 && z<=-2077 && get_pcvar_num(amx_marioroom)!=0)
{
if (mario[index]!=1)
set_user_godmode(index, 1)
mario[index]=1
}
else
{
mario[index]=0
set_user_godmode(index, 0)
}

//if player in GUNROOM
if (x >=-720 && x<=-290 && y>=-1000 && y<=-650 && z>=-156 && z<=-30 && get_pcvar_num(amx_gunroom)!=0)
{
if (gun[index]!=1)
shoot=1
gun[index]=1
}
else
{
gun[index]=0
shoot=0
}
}
}

public punish_jailcamper(index)
{
new origin[3]
get_user_origin(index, origin)
origin[0]=-405
origin[1]=2900
origin[2]=720
set_user_origin(index, origin)
}

public fwd_CmdStart(id, uc_handle, seed)
{
if ( ! shoot || ! is_user_alive(id) )
return FMRES_IGNORED

new weapon, buttons = get_uc(uc_handle, UC_Buttons)
if ( buttons & IN_ATTACK )
buttons &= ~IN_ATTACK

else if ( buttons & IN_ATTACK2 && get_user_weapon(id, weapon, weapon) == CSW_KNIFE )
buttons &= ~IN_ATTACK2

else return FMRES_IGNORED

set_uc(uc_handle,UC_Buttons,buttons)
return FMRES_HANDLED
}


  • +
  • -
  • 1

marwit-0.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych