/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <colorchat> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Kucacz[Premium]"; new const opis[] = "Podczas kucania jest niewidzialny"; new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_M4A1; new const zdrowie = 80; new const kondycja = 60; new const inteligencja = 40; new const wytrzymalosc = 50; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); } public cod_class_enabled(id) { ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.PluginyMody.webd.pl.", nazwa); if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G)) { ColorChat(id, RED, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy Bocie.", nazwa) return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public client_PreThink(id) { if(!ma_klase[id]) return; new button = get_user_button(id); if(button & IN_DUCK) set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5); else set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 03.07.2011 11:39
Wita zmieni mi ktos w klasie kucacz zeby miał 5(+inteligencja obrazen z m4 cos podobnego jak ma amadeusz
#2
Napisano 03.07.2011 11:44
Spoiler
#3
Napisano 03.07.2011 12:43
Niechcialbym byc niemily ale... Ta klasa jest bezsensu... Kazdy Vip/Admin ktory bedzie gral ta klasa - zaden gracz nie ma szans ... Standardowy kucacz ma m3 i dgl'a... ale skoro ci potrzebne takie cos to trzymaj...
Załączone pliki
Użytkownik XamaDishi edytował ten post 03.07.2011 12:45
Dopiero sie ucze - Staram sie pomagac jak umiem ! ! !
Daj + Jesli pomoglem
Daj + Jesli pomoglem

#4
Napisano 03.07.2011 13:02
Skoro chciał mieć 5 + int to chyba jak ma 10 inty to powinien mieć 15 dmg a nie jak w waszych przypadkach 10 i 7.
Masz:
Masz:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <colorchat> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Kucacz[Premium]"; new const opis[] = "Podczas kucania jest niewidzialny"; new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_M4A1; new const zdrowie = 80; new const kondycja = 60; new const inteligencja = 40; new const wytrzymalosc = 50; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.PluginyMody.webd.pl i edytowana przez BliBs_Pl", nazwa); if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G)) { ColorChat(id, RED, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy Bocie.", nazwa) return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public client_PreThink(id) { if(!ma_klase[id]) return; new button = get_user_button(id); if(button & IN_DUCK) set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5); else set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255) } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_M4A1) cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 1.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
#5
Napisano 03.07.2011 13:26
+
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych