Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

dodanie do klasy 5(+inteligencja obrazen z m4

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 drzewko

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:44
  • Imię:ghghgh
  • Lokalizacja:hghghghgh
Offline

Napisano 03.07.2011 11:39

Wita zmieni mi ktos w klasie kucacz zeby miał 5(+inteligencja obrazen z m4 cos podobnego jak ma amadeusz

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <colorchat>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Kucacz[Premium]";
new const opis[] = "Podczas kucania jest niewidzialny";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 80;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 40;
new const wytrzymalosc = 50;

public plugin_init() 
{
        register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
        
        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public cod_class_enabled(id)
{
        ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.PluginyMody.webd.pl.", nazwa);
        if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
        {
                ColorChat(id, RED, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy Bocie.", nazwa)
                return COD_STOP;
        }
        ma_klase[id] = true;
        return COD_CONTINUE;
}
        
public cod_class_disabled(id)
        ma_klase[id] = false;
        
public client_PreThink(id)
{
        if(!ma_klase[id])
                return;
                
        new button = get_user_button(id);
        if(button & IN_DUCK)
                set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5);
        else
                set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)


#2 kamioool

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:203
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 03.07.2011 11:44

Spoiler


#3 XamaDishi

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:38
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Słupsk
Offline

Napisano 03.07.2011 12:43

Niechcialbym byc niemily ale... Ta klasa jest bezsensu... Kazdy Vip/Admin ktory bedzie gral ta klasa - zaden gracz nie ma szans ... Standardowy kucacz ma m3 i dgl'a... ale skoro ci potrzebne takie cos to trzymaj...

Załączone pliki


Użytkownik XamaDishi edytował ten post 03.07.2011 12:45

  • +
  • -
  • 1
Dopiero sie ucze - Staram sie pomagac jak umiem ! ! !
Daj + Jesli pomoglem :)

#4 BliBs_Pl

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 91
Zaawansowany

  • Postów:365
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Pisz
Offline

Napisano 03.07.2011 13:02

Skoro chciał mieć 5 + int to chyba jak ma 10 inty to powinien mieć 15 dmg a nie jak w waszych przypadkach 10 i 7.
Masz:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <colorchat>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Kucacz[Premium]";
new const opis[] = "Podczas kucania jest niewidzialny";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 80;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 40;
new const wytrzymalosc = 50;

public plugin_init() 
{
        register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
        
        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
        
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
        ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.PluginyMody.webd.pl i edytowana przez BliBs_Pl", nazwa);
        if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
        {
                ColorChat(id, RED, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy Bocie.", nazwa)
                return COD_STOP;
        }
        ma_klase[id] = true;
        return COD_CONTINUE;
}
        
public cod_class_disabled(id)
        ma_klase[id] = false;
        
public client_PreThink(id)
{
        if(!ma_klase[id])
                return;
                
        new button = get_user_button(id);
        if(button & IN_DUCK)
                set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5);
        else
                set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
        if(!is_user_connected(idattacker))
                return HAM_IGNORED; 
        
        if(!ma_klase[idattacker])
                return HAM_IGNORED;
        
        if(damagebits & DMG_BULLET)
        {
                new weapon = get_user_weapon(idattacker);
                if(weapon == CSW_M4A1)
                        cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 1.0, idinflictor, damagebits);        
        }
        
        return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 2

#5 drzewko

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:44
  • Imię:ghghgh
  • Lokalizacja:hghghghgh
Offline

Napisano 03.07.2011 13:26

+





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych