/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <colorchat>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Kucacz[Premium]";
new const opis[] = "Podczas kucania jest niewidzialny";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 80;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 40;
new const wytrzymalosc = 50;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.PluginyMody.webd.pl.", nazwa);
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
ColorChat(id, RED, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy Bocie.", nazwa)
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
new button = get_user_button(id);
if(button & IN_DUCK)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 03.07.2011 11:39
Wita zmieni mi ktos w klasie kucacz zeby miał 5(+inteligencja obrazen z m4 cos podobnego jak ma amadeusz
#2
Napisano 03.07.2011 11:44
Spoiler
#3
Napisano 03.07.2011 12:43
Niechcialbym byc niemily ale... Ta klasa jest bezsensu... Kazdy Vip/Admin ktory bedzie gral ta klasa - zaden gracz nie ma szans ... Standardowy kucacz ma m3 i dgl'a... ale skoro ci potrzebne takie cos to trzymaj...
Załączone pliki
Użytkownik XamaDishi edytował ten post 03.07.2011 12:45
Dopiero sie ucze - Staram sie pomagac jak umiem ! ! !
Daj + Jesli pomoglem
Daj + Jesli pomoglem
#4
Napisano 03.07.2011 13:02
Skoro chciał mieć 5 + int to chyba jak ma 10 inty to powinien mieć 15 dmg a nie jak w waszych przypadkach 10 i 7.
Masz:
Masz:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <colorchat>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Kucacz[Premium]";
new const opis[] = "Podczas kucania jest niewidzialny";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 80;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 40;
new const wytrzymalosc = 50;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.PluginyMody.webd.pl i edytowana przez BliBs_Pl", nazwa);
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
ColorChat(id, RED, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy Bocie.", nazwa)
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
new button = get_user_button(id);
if(button & IN_DUCK)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_M4A1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 1.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
#5
Napisano 03.07.2011 13:26
+
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
CoD Nowy
Polaczenie informacji HUD.Napisany przez SHiBBy., 12.11.2025 |
|
|
|||
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty



codclass_kucacz.amxx








