Zrobiłem ale grawitka jak sv_gravity 400
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "MegaPremium";
new const opis[] = "Ma 1hp, grawitacje i pelna niewidzialnosc, a takze 1/1 z noza";
new const bronie = 1<<CSW_M31<<CSW_M3;
new const zdrowie = 1;
new const kondycja = 49;
new const inteligencja = 1;
new const zdrowie = 49;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, '1.0', 'Fili:P');
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(HamSpawn, "player", "Poczatek_Rundy", 1)
RegisterHam(HamTakeDamage, "player", "Dmg", 0)
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id]==true;
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id]==false;
public Dmg(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
SetHamParamFloat(4, get_user_health(this))
}
public Poczatek_Rundy(id)
{
set_user_health(id,1)
set_user_gravity(id, 0.5)
set_user_rendering(id,kRenderFxNone,0,0,0,kRenderTransAlpha, 0)
}