Chciałbym prosic klase o nazwie
Down[MegaPremium]
Chciałbym aby ona byla taka:
ma 1hp, mniejsza gravitacje taka jak bym wpisał sv_gravity 300, tylko noz , 1/1 z noza, by była niewidzialna i zeby nawet tego cienia pod nogami nie bylo widac (cos takiego jak stalker ring na diablo)
Za pomoc plusik
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Stworzenie klasy[Nowy CodMOD]
Temat rozp. Pawlik.!, 03.07.2011 11:17
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 03.07.2011 11:17
#2
Napisano 03.07.2011 14:15
Zły dział.
Następnym razem pisz w Mody > Call of Duty Mod
Następnym razem pisz w Mody > Call of Duty Mod
Jeśli pomogłem daj . Będę bardzo wdzięczny.
Czym się zajmuje:
- pisanie i edycja pluginów oraz modów do AMXX
- pisanie i edycja skryptów PHP, JavaScript (w tym HTML)
- pisanie programów na systemy Windows
#3
Napisano 04.07.2011 11:57
Zrobiłem ale grawitka jak sv_gravity 400
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "MegaPremium";
new const opis[] = "Ma 1hp, grawitacje i pelna niewidzialnosc, a takze 1/1 z noza";
new const bronie = 1<<CSW_M31<<CSW_M3;
new const zdrowie = 1;
new const kondycja = 49;
new const inteligencja = 1;
new const zdrowie = 49;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, '1.0', 'Fili:P');
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(HamSpawn, "player", "Poczatek_Rundy", 1)
RegisterHam(HamTakeDamage, "player", "Dmg", 0)
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id]==true;
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id]==false;
public Dmg(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
SetHamParamFloat(4, get_user_health(this))
}
public Poczatek_Rundy(id)
{
set_user_health(id,1)
set_user_gravity(id, 0.5)
set_user_rendering(id,kRenderFxNone,0,0,0,kRenderTransAlpha, 0)
}
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych