Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Call of Duty MW Mod MySQLMod Peyote`a w wersji z bazą danych


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
80 odpowiedzi w tym temacie

#21 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 05.07.2011 17:27

Odczyt to tylko jedno zapytanie, mniej się nie da :) na opóźnienie więc nic nie poradzę
dodałem odczyt levelów wszystkich klas
  • +
  • -
  • 1

#22 Kamil0

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:59
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 08.08.2011 09:22

długo się exp wczytuje gdzie nalepiej mieć bazę żeby szybko wchodził?
  • +
  • -
  • 0

#23 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 547
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.08.2011 10:31

localhost xD
  • +
  • -
  • 0

#24 Kamil0

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:59
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 08.08.2011 13:19

Dało by się tak? Na niceshoot dodają bazę do serwera (localhost) czy to by przyspieszyło wczytywanie? A jeżeli na lokalu to jak to zrobić ? Na serwerze cs da się bazę postawić ?

Użytkownik Kamil0 edytował ten post 10.08.2011 13:49

  • +
  • -
  • 0

#25 Kamil0

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:59
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 16.08.2011 16:24

a w 276 lini nie powinno być średnika na końcu

274	new szHost[32] = "host";
275	new szUser[32] = "root";
276	new szPass[32] = "root"
277	new szDB[32] = "codmod";

Użytkownik Kamil0 edytował ten post 16.08.2011 16:25

  • +
  • -
  • 0

#26 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1 161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 21.08.2011 12:12

Nie znam wcale nowego codmoda, zawsze siedziałem nad starym i do niego jestem przekonany i stąd pytanie:
czy zapisz odbywa się tak samo? - mogę wykorzystać ten kod bez przeróbek (dopasować w starego codmoda, bez zmieniania zmiennych itp), żeby działał?
  • +
  • -
  • 0

#27 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 21.08.2011 14:26

jak znajdziesz odpowiadające funkcje to jak najbardziej; nie wiem czy w starym codzie jest funkcja od dodawania klasy
  • +
  • -
  • 0

#28 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1 161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 21.08.2011 19:28

Jeśli dobrze rozumiem "dodawanie klasy" to chyba nie ma, dodaje się przecież i tak manualnie poprzez enum do listy klas
  • +
  • -
  • 0

#29 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 21.08.2011 19:31

to musisz to uwzględnić i zrobić własną funkcję inicjacyjną: przejdź for`em przez wszystkie klasy i je zarejestruj w bazie danych jeśli trzeba
  • +
  • -
  • 0

#30 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 162
Super Hero

  • Postów:965
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 21.08.2011 20:30

najlepiej to zrobić jak plugin startuje :)
  • +
  • -
  • 0

#31 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1 161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 21.08.2011 20:48

Dobra, no to chyba wszystko wiem, dzięki :)
  • +
  • -
  • 0

#32 Haka

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:10
  • Lokalizacja:K-ce
Offline

Napisano 04.09.2011 20:14

Wielki plus dla Ciebie !

#33 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1 712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 26.09.2011 14:43

Wiem, wiem bawię się w Archeologa :D

R3X a zrobisz pod tego Frakcje? Bo jak dam standardowe to wątpię, aby działało.
  • +
  • -
  • 0

#34 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 26.09.2011 14:55

frakcje nie mają związku z zapisem danych, więc możesz zrobić jak w standardzie
  • +
  • -
  • 0

#35 Jak się nazwać

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 169
Profesjonalista

  • Postów:617
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 02.10.2011 10:58

Co mapkę każdy ma 1 level dlaczego ? Mam wszystko dobrze ustawione niektórym graczom dobrze się wczytuje niektórym nie.

@@ edit
Sytuacja wygląda tak:
- Wchodzę na serwer
- Pisze że wczytuje dane
- Wczytuje mi pierwszy level ale jak otworz menu to pisze ten który powinienem mieć

Czyli może to wina tego że za szybko wybieram klasę. Może zablokować jakoś wybieranie klasy aż do wczytania danych. Proszę o szybką odpowiedz

Użytkownik Jak się nazwać edytował ten post 02.10.2011 11:13

  • +
  • -
  • 0
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964

#36 matti9410

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:352
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 14.10.2011 20:19

A ja mam takie pytanie mam cod moda Cypis' z zapisem SQL i chciałbym przejsć na ten cod bez utraty lvl jak to zrobić ?
  • +
  • -
  • 0

#37 Redux

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:109
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Redux
  • Lokalizacja:Nie wiem.
Offline

Napisano 21.10.2011 18:35

Jesteś może w stanie napisać, w jaki sposób można dodać zapis MySQL do starego CoD'a? Posiadam już mocno zmodyfikowaną wersję a zapis na MySQL bardzo mi się przyda.

#38 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 21.10.2011 19:18

Aktualnie nie ma zbyt wiele czasu, wiem ze Cypis pracowal nad takim CodModem i DarkGL skopiowal to i tamto z tej wersji MySQLowej.
  • +
  • -
  • 0

#39 matti9410

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:352
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 22.10.2011 15:58

R3X bedzie mozliwość przejścia z cod moda Cypis' na zapis SQL na tą wersje bez utraty lvl ?
  • +
  • -
  • 0

#40 sebuli

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:128
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 31.10.2011 19:11

Pięknie chodzi :D dzięki R3X

Użytkownik sebuli edytował ten post 31.10.2011 19:23

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych