Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Dostępna klasa od danego lvl

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Diablo Mod

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:245
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Olsztyn
Online

Napisano 02.07.2011 10:46

Witam, posiadam nowego coda. Mam problem ze zrobieniem danej klasy od danego lvl, czyli na przykład klasa ninja jest dostępna od 10 lvl, komandos od 15 i tak dalej. Potrzebuję, żeby ktoś napisał, w którym miejscu to się dodaje, ja zrobiłem tak. Na samym końcu danej klasy w sma dawałem,
public cod_class_enabled(id)
{       
        new dostepna = 50;
        new level = cod_get_user_level(id);
        if(level < 50)
        {
                client_print(id, print_chat, "[%s]Klasa dostepna od %i poziomu.", nazwa, dostepna)
                return COD_STOP;
        }
        ma_klase[id] = true;
        return COD_CONTINUE;
        }

public cod_class_disabled(id)
        ma_klase[id] = false;

ale nie chciało się skompilować wyskakuje
s.sma(41) : warning 209: function "cod_class_enabled" should return a value
s.sma(141) : error 021: symbol already defined: "cod_class_enabled"
s.sma(149) : error 017: undefined symbol "ma_klase"
s.sma(149) : warning 215: expression has no effect
s.sma(149) : error 001: expected token: ";", but found "]"
s.sma(149) : error 029: invalid expression, assumed zero
s.sma(149) : fatal error 107: too many error messages on one line
Za każdą pomoc daje +, dam sma żeby mógł ktoś tam to wkleić i napisać jak to ma wyglądać to sobie będę porównywał co, w którym miejscu ma być.

Załączone pliki



#2 BliBs_Pl

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 91
Zaawansowany

  • Postów:365
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Pisz
Offline

Napisano 02.07.2011 11:39

Masz błąd bo te public'i są już w klasie, w prawie każdej. Musisz to włożyć tak jakby. Daj .sma klasy to ci pokaże jak to się robi.
  • +
  • -
  • 1

#3 Diablo Mod

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:245
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Olsztyn
Online

Napisano 02.07.2011 13:37

napisz w którym miejscu podmieniłeś jak można.

Załączone pliki



#4 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 02.07.2011 13:39

A ja to nie rozumiem tych klas od lvli xD, no bo klasa klasa dostępna od xxx lvla, ale jak nią grać jak nie masz takiego lvla?
  • +
  • -
  • 0

#5 BliBs_Pl

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 91
Zaawansowany

  • Postów:365
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Pisz
Offline

Napisano 02.07.2011 13:56

Masz.
To nic trudnego, jak widzisz że już w kodzie jest public cod_class_enabled i cod_class_disabled to po prostu musisz zachować kod którego nie masz w tym co chcesz przenieść. Wiem że moje tłumaczenie jest do d. ale to trudno wytłumaczyć a jeśli nie masz zdolności logicznego myślenia to tego łatwo nie skapujesz. Po prostu na logikę że jak masz jakieś tam ilosc_rakiet czy coś takiego to musisz to zachować.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych