Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

to działa?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
40 odpowiedzi w tym temacie

#21 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 01.01.2009 22:27

Fakemeta dobra na wszystko :D . Napisałem kontekstowo, żeby nie mieszać w głowie zGraferzowi

To zamień
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
na
#include <fakemeta>
+te set_pev`y
  • +
  • -
  • 0

#22 darkman

    Wszechwiedzący

  • Przyjaciel

Reputacja: 85
Zaawansowany

  • Postów:553
  • Lokalizacja:inactive
Offline

Napisano 01.01.2009 22:32

engine albo fakemeta. fakemeta wydajniejsza, szybsza, ale jednak trudniejsza do opanowania niż engine.
  • +
  • -
  • 0

#23 silversurfer

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 37
Życzliwy

  • Postów:209
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 01.01.2009 22:35

Hmm
new menu = menu_create("rMoce VIP:", "wybieranie")
Nie lepiej
register_clcmd("say /moce","wybieranie")

Przecież jak to od razu na samej górze definiujesz?
Potem dodajesz obok funkcji

public wybieranie(id)
{
    new menu = menu_create("jaki tam tekst", "menu_handler")

  • +
  • -
  • 0

#24 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 01.01.2009 22:37

Funkcja "wybieranie" obsługuje menu, nie ma sensu podpinać do niej komendy. Dobrze jest
  • +
  • -
  • 0

#25 silversurfer

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 37
Życzliwy

  • Postów:209
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 01.01.2009 22:39

No tak, ale kto będzie wpisywał
register_clcmd("amx_power", "menu")

lepiej /moce albo /power ;]
  • +
  • -
  • 0

#26 FakeNick

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 52
Pomocny

  • Postów:115
  • GG:
  • Lokalizacja:Słupca
Offline

Napisano 01.01.2009 22:43

Tutaj wersja only fakemeta :

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "VIP powers"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Grafer"


public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_clcmd("say !power", "func_menu")
	
}

public func_menu(id)
{
	new menu = menu_create("rMoce VIP:", "wybieranie")
	menu_additem(menu, "wWiecej HP", "1", ADMIN_IMMUNITY)
	menu_additem(menu, "wMniejsza Grawitacja", "2", ADMIN_IMMUNITY)
	
	menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
	
	menu_display(id, menu, ADMIN_IMMUNITY)
}

public wybieranie(id, menu, item)
{
	if (item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu)
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	new data[6], iName[64]
	new acces, callback
	menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
	
	new key = str_to_num(data)
	switch(key)
	{
		case 1:{
			set_pev(id,pev_health,150.0)
			client_print(id,print_chat,"Zycie zwiekszone o polowe.");
		}
		
		case 2:{
			set_pev(id,pev_gravity,0.5)
			client_print(id,print_chat,"Grawitacja zmniejszona o polowe.");
		}
	}
	menu_destroy(menu)
	return PLUGIN_HANDLED
}

Zastrzeżenia :

- Staraj się nie tworzyć zmiennych o nazwach takich samych jak nazwy funkcji.
- Lepiej jest wpisywać komendy w say'u (w tym wypadku !power) niż w konsoli

engine albo fakemeta. fakemeta wydajniejsza, szybsza, ale jednak trudniejsza do opanowania niż engine.


Nie zgadzam się z tym. FakeMeta jest łatwiejsza w opanowaniu niż engine, jest bardziej przejrzysta i łatwiejsza do przyswojenia dla początkującego.
  • +
  • -
  • 0

#27 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 01.01.2009 22:46

pev_health + liczba całkowita daje ciekawy efekt :D stun+nieśmiertelność
  • +
  • -
  • 0

#28 FakeNick

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 52
Pomocny

  • Postów:115
  • GG:
  • Lokalizacja:Słupca
Offline

Napisano 01.01.2009 22:51

Ups, sorry, tam powinien być float ;D. Robiłem na szybko, bo brat mi wisi nad głową (gra w WoW i idzie na instancję za chwilę ;F...). Już poprawiam...
  • +
  • -
  • 0

#29 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 01.01.2009 23:14

Z jednej strony lepiej robić w fakemecie(przekonany przez darkmana :] ), ale może niech kolega się pierw nauczy pawna dobrze zanim zacznie operować na fakemecie, która bądź co bądź jest chyba najtrudniejszym modułem do opanowania. Wszystko na raz nie opanuje i mu się będzie mieszało.
  • +
  • -
  • 0

#30 FakeNick

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 52
Pomocny

  • Postów:115
  • GG:
  • Lokalizacja:Słupca
Offline

Napisano 01.01.2009 23:23

która bądź co bądź jest chyba najtrudniejszym modułem do opanowania


Moim zdaniem hamsandwich jest trudniejszy do opanowania ;)
  • +
  • -
  • 0

#31 darkman

    Wszechwiedzący

  • Przyjaciel

Reputacja: 85
Zaawansowany

  • Postów:553
  • Lokalizacja:inactive
Offline

Napisano 01.01.2009 23:55


która bądź co bądź jest chyba najtrudniejszym modułem do opanowania


Moim zdaniem hamsandwich jest trudniejszy do opanowania ;)


tak
  • +
  • -
  • 0

#32 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 01.01.2009 23:57

ehhhh a czy hamsandwich używa się chociaż 5% tego co FM? ja mówię tu o często używanych modułach.
  • +
  • -
  • 0

#33 zGraferz

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:282
  • Imię:Filip
Offline

Napisano 02.01.2009 10:48

ostatnie pytanie przed testem plugina ;) czy moduł fakemeta włącza się automatycznie, czy muszę go sam włączyć (jeśli tak to gdzie?)
  • +
  • -
  • 0

#34 darkman

    Wszechwiedzący

  • Przyjaciel

Reputacja: 85
Zaawansowany

  • Postów:553
  • Lokalizacja:inactive
Offline

Napisano 02.01.2009 10:53

w wersjach amxx 1.8+ potrzebne moduły same się włączają, o ile są wgrane
  • +
  • -
  • 0

#35 zGraferz

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:282
  • Imię:Filip
Offline

Napisano 02.01.2009 11:01

jeśli ściągnąłem amx'a z amxmod.net to fakemeta powinien być wgrany standardowo czy muszę go wgrać?
  • +
  • -
  • 0

#36 darkman

    Wszechwiedzący

  • Przyjaciel

Reputacja: 85
Zaawansowany

  • Postów:553
  • Lokalizacja:inactive
Offline

Napisano 02.01.2009 11:05

fakemeta, engine, cstrike, fun, hamsandwich, csx, geoip, sockets, regex, nvault i sqlite to standardowe moduły od 1.80 + . Jeżeli ściągłeś aktualną wersje amxx-a z amxmodx.org to na pewno fakemeta tam jest i sama sie załączy jeśli będzie taka potrzeba.
  • +
  • -
  • 0

#37 zGraferz

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:282
  • Imię:Filip
Offline

Napisano 02.01.2009 11:22

a można jakoś sprawdzić, którą wersję się posiada?
  • +
  • -
  • 0

#38 darkman

    Wszechwiedzący

  • Przyjaciel

Reputacja: 85
Zaawansowany

  • Postów:553
  • Lokalizacja:inactive
Offline

Napisano 02.01.2009 11:37

meta list w konsoli serwera/ klienta(jeżeli jest sie na danym serwerze)
  • +
  • -
  • 0

#39 zGraferz

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:282
  • Imię:Filip
Offline

Napisano 02.01.2009 11:40

mam wersje 1.8.1, ale plugin nie działa :/ po wpisaniu w say komendy !power nic sie nie pokazuje
  • +
  • -
  • 0

#40 darkman

    Wszechwiedzący

  • Przyjaciel

Reputacja: 85
Zaawansowany

  • Postów:553
  • Lokalizacja:inactive
Offline

Napisano 02.01.2009 11:43

pokaż cały kod.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych