Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nie wyswietla sie HUD


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 skowron97

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:33
  • Imię:Skowron
  • Lokalizacja:Zgierz
Offline

Napisano 01.07.2011 14:04

Witam!. Staram sie napisac Knife Moda, który nalicza lvl na każdy nóż itp. Większość już napisałem, ale nie wiem zepsulem, ale nie wyswietla sie HUD a ni nie sprawdza lvli. Daje wam kod moze wy znajdziecie blad ;).

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0
Moje pluginy:
DeathRun ExpMod by Skowron v 0.7
DeathRun VIP
Knife Mod - Soon

#2 Nenczoks

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:358
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 01.07.2011 17:05

#include <amxmodx> 
#include <amxmisc> 
#include <nvault> 
#include <engine>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#include <colorchat>
#include <core>
#include <sqlx>
#include <hamsandwich>
#include <regex>
#include <hlsdk_const>
Więcej się nie dało?

I nie wiem po co Ci takie rozwiązanie:

public UpdateHUD(id) {
	if(is_user_alive(id)) {
		
		if(onA[id] == true) {
			set_hudmessage(0, 255, 0, 0.0, 0.2, 0, 6.0, 12.0)
			show_hudmessage(id, "Noz: Katana^nPoziom: %i^nExp: %d / %d (+%d)^nKasa: %i $",Levela[id],XPa[id],LEVELS[Levela[id]], LEVELS[Levela[id]] - XPa[id], kasa[id]);
		}
		if(onB[id] == true) {
			set_hudmessage(0, 255, 0, 0.0, 0.2, 0, 6.0, 12.0)
			show_hudmessage(id, "Noz: Siekiera^nPoziom: %i^nExp: %d / %d (+%d)^nKasa: %i $",Levelb[id],XPb[id],LEVELS[Levelb[id]], LEVELS[Levelb[id]] - XPb[id], kasa[id]);
		}
		if(onC[id] == true) {
			set_hudmessage(0, 255, 0, 0.0, 0.2, 0, 6.0, 12.0)
			show_hudmessage(id, "Noz: Olowek^nPoziom: %i^nExp: %d / %d (+%d)^nKasa: %i $",Levelc[id],XPc[id],LEVELS[Levelc[id]], LEVELS[Levelc[id]] - XPc[id], kasa[id]);
		}
		if(onD[id] == true) {
			set_hudmessage(0, 255, 0, 0.0, 0.2, 0, 6.0, 12.0)
			show_hudmessage(id, "Noz: Lopata^nPoziom: %i^nExp: %d / %d (+%d)^nKasa: %i $",Leveld[id],XPd[id],LEVELS[Leveld[id]], LEVELS[Leveld[id]] - XPd[id], kasa[id]);
		}
		if(onE[id] == true) {
			set_hudmessage(0, 255, 0, 0.0, 0.2, 0, 6.0, 12.0)
			show_hudmessage(id, "Noz: Mlot^nPoziom: %i^nExp: %d / %d (+%d)^nKasa: %i $",Levele[id],XPe[id],LEVELS[Levele[id]], LEVELS[Levele[id]] - XPe[id], kasa[id]);
		}
	}
	
}

zrób to w jednym.. Za dużo jest tego wszystkiego. Ciągle w każdym dajesz updatehud(id), zamiast zrobić to na komendę chociażby, czy aby stale się wyświetlało :-)

#3 skowron97

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:33
  • Imię:Skowron
  • Lokalizacja:Zgierz
Offline

Napisano 01.07.2011 17:57

Dalem sobie rade mozna close
  • +
  • -
  • 0
Moje pluginy:
DeathRun ExpMod by Skowron v 0.7
DeathRun VIP
Knife Mod - Soon




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych