Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

menu broni


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 razek13

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:63
  • Imię:kuba
  • Lokalizacja:wawa
Offline

Napisano 30.06.2011 13:41

Witam, proszę o przerobienie tego pluginu tak, żeby można było mieć tylko jedną broń główną, a nie, że jak sie przeżuje 10 rund to można mieć nawet 10 broni.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Menu broni dla CT"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Mochi"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Nowa_Runda", 1)
}
public Nowa_Runda(id)
{
new CsTeams:team = cs_get_user_team(id)

{
new menu = menu_create("\Bronie:", "kupowanie")

menu_additem(menu, "\M4A1+Deagle", "1", 0)
menu_additem(menu, "\AK47+Deagle", "2", 0)
menu_additem(menu, "\TMP+Deagle", "3", 0)
menu_additem(menu, "\MAC10+Deagle", "4", 0)
menu_additem(menu, "\XM1014+Deagle", "5", 0)
menu_additem(menu, "\SG552+Deagle", "6",0)
menu_additem(menu, "\AWP+Deagle", "7", 0)

menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)


menu_display(id, menu, 0)
}
}
public kupowanie(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)

return PLUGIN_HANDLED
}

new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)


new key = str_to_num(data)

switch(key)
{
case 1:{
if(is_user_alive(id)) {
give_item(id,"weapon_deagle")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"weapon_m4a1")
give_item(id,"ammo_556nato")
give_item(id,"ammo_556nato")
give_item(id,"ammo_556nato")
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 2:{
if(is_user_alive(id)) {
give_item(id,"weapon_deagle")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"weapon_ak47")
give_item(id,"ammo_762nato")
give_item(id,"ammo_762nato")
give_item(id,"ammo_762nato")
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 3:{
if(is_user_alive(id)) {
give_item(id,"weapon_deagle")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"weapon_tmp")
give_item(id,"ammo_9mm")
give_item(id,"ammo_9mm")
give_item(id,"ammo_9mm")
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 4:{
if(is_user_alive(id)) {
give_item(id,"weapon_deagle")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"weapon_mac10")
give_item(id,"ammo_45acp")
give_item(id,"ammo_45acp")
give_item(id,"ammo_45acp")
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 5:{
if(is_user_alive(id)) {
give_item(id,"weapon_deagle")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"weapon_xm1014")
give_item(id,"ammo_buckshot")
give_item(id,"ammo_buckshot")
give_item(id,"ammo_buckshot")
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 6:{
if(is_user_alive(id)) {
give_item(id,"weapon_deagle")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"weapon_sg552")
give_item(id,"ammo_556nato")
give_item(id,"ammo_556nato")
give_item(id,"ammo_556nato")
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 7:{
if(is_user_alive(id)) {
give_item(id,"weapon_deagle")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"weapon_awp")
give_item(id,"ammo_338magnum")
give_item(id,"ammo_338magnum")
give_item(id,"ammo_338magnum")
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}


  • +
  • -
  • 0

#2 stasekstaskowy

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 155
Profesjonalista

  • Postów:339
  • GG:
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 30.06.2011 13:52

sprawdz
Wklejka #555008 | Wklej.org
  • +
  • -
  • 0
Moja oferta
- Nowe itemy, klasy, questy dla COD mod'a
- Pisanie, Edytowanie oraz Naprawianie pluginów
Kontakt PW lub Na stronce
Pomoglem? Odwdziecz sie daj Dołączona grafika

#3 razek13

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:63
  • Imię:kuba
  • Lokalizacja:wawa
Offline

Napisano 30.06.2011 14:05

Działa wielkie dzięki.

/close
  • +
  • -
  • 0

#4 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7178
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 30.06.2011 14:08

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod X -> Problemy z pluginami
do
Scripting -> Pluginy


#5 razek13

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:63
  • Imię:kuba
  • Lokalizacja:wawa
Offline

Napisano 01.07.2011 16:16

Niestety ale ten plugin crashuje teraz serwer. Może go ktoś naprawić lub podać przyczynę?

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Menu broni dla CT"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Mochi"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Nowa_Runda", 1)
}
public Nowa_Runda(id)
{
new CsTeams:team = cs_get_user_team(id)

{
new menu = menu_create("\Bronie:", "kupowanie")

menu_additem(menu, "\M4A1+Deagle", "1", 0)
menu_additem(menu, "\AK47+Deagle", "2", 0)
menu_additem(menu, "\TMP+Deagle", "3", 0)
menu_additem(menu, "\MAC10+Deagle", "4", 0)
menu_additem(menu, "\XM1014+Deagle", "5", 0)
menu_additem(menu, "\SG552+Deagle", "6",0)
menu_additem(menu, "\AWP+Deagle", "7", 0)

menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)


menu_display(id, menu, 0)
}
}
public kupowanie(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)

return PLUGIN_HANDLED
}

new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)


new key = str_to_num(data)

strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");

switch(key)
{
case 1:{
if(is_user_alive(id)) {
give_item(id,"weapon_deagle")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"weapon_m4a1")
give_item(id,"ammo_556nato")
give_item(id,"ammo_556nato")
give_item(id,"ammo_556nato")
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 2:{
if(is_user_alive(id)) {
give_item(id,"weapon_deagle")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"weapon_ak47")
give_item(id,"ammo_762nato")
give_item(id,"ammo_762nato")
give_item(id,"ammo_762nato")
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 3:{
if(is_user_alive(id)) {
give_item(id,"weapon_deagle")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"weapon_tmp")
give_item(id,"ammo_9mm")
give_item(id,"ammo_9mm")
give_item(id,"ammo_9mm")
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 4:{
if(is_user_alive(id)) {
give_item(id,"weapon_deagle")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"weapon_mac10")
give_item(id,"ammo_45acp")
give_item(id,"ammo_45acp")
give_item(id,"ammo_45acp")
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 5:{
if(is_user_alive(id)) {
give_item(id,"weapon_deagle")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"weapon_xm1014")
give_item(id,"ammo_buckshot")
give_item(id,"ammo_buckshot")
give_item(id,"ammo_buckshot")
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 6:{
if(is_user_alive(id)) {
give_item(id,"weapon_deagle")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"weapon_sg552")
give_item(id,"ammo_556nato")
give_item(id,"ammo_556nato")
give_item(id,"ammo_556nato")
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 7:{
if(is_user_alive(id)) {
give_item(id,"weapon_deagle")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"weapon_awp")
give_item(id,"ammo_338magnum")
give_item(id,"ammo_338magnum")
give_item(id,"ammo_338magnum")
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 0

#6 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 840
Czempion

  • Postów:1485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 01.07.2011 20:04

Łap

/* Plugin generated by AMXX-Studio */


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Menu broni dla CT"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Mochi"

new ma_bron[33] = false


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Nowa_Runda", 1)
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
}
public Nowa_Runda(id)
{
new CsTeams:team = cs_get_user_team(id)

if(!ma_bron[id] && team == CS_TEAM_CT){
new menu = menu_create("\Bronie:", "kupowanie")

menu_additem(menu, "\M4A1+Deagle", "1", 0)
menu_additem(menu, "\AK47+Deagle", "2", 0)
menu_additem(menu, "\TMP+Deagle", "3", 0)
menu_additem(menu, "\MAC10+Deagle", "4", 0)
menu_additem(menu, "\XM1014+Deagle", "5", 0)
menu_additem(menu, "\SG552+Deagle", "6",0)
menu_additem(menu, "\AWP+Deagle", "7", 0)

menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)


menu_display(id, menu, 0)
}
}

public DeathMsg()
{
new vid = read_data(2)
if(cs_get_user_team(vid) == CS_TEAM_CT)
ma_bron[vid] = false
}

public kupowanie(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)

return PLUGIN_HANDLED
}

new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)


new key = str_to_num(data)

switch(key)
{
case 1:{
if(is_user_alive(id)) {
give_item(id,"weapon_deagle")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"weapon_m4a1")
give_item(id,"ammo_556nato")
give_item(id,"ammo_556nato")
give_item(id,"ammo_556nato")
ma_bron[id] = true
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 2:{
if(is_user_alive(id)) {
give_item(id,"weapon_deagle")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"weapon_ak47")
give_item(id,"ammo_762nato")
give_item(id,"ammo_762nato")
give_item(id,"ammo_762nato")
ma_bron[id] = true
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 3:{
if(is_user_alive(id)) {
give_item(id,"weapon_deagle")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"weapon_tmp")
give_item(id,"ammo_9mm")
give_item(id,"ammo_9mm")
give_item(id,"ammo_9mm")
ma_bron[id] = true
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 4:{
if(is_user_alive(id)) {
give_item(id,"weapon_deagle")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"weapon_mac10")
give_item(id,"ammo_45acp")
give_item(id,"ammo_45acp")
give_item(id,"ammo_45acp")
ma_bron[id] = true
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 5:{
if(is_user_alive(id)) {
give_item(id,"weapon_deagle")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"weapon_xm1014")
give_item(id,"ammo_buckshot")
give_item(id,"ammo_buckshot")
give_item(id,"ammo_buckshot")
ma_bron[id] = true
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 6:{
if(is_user_alive(id)) {
give_item(id,"weapon_deagle")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"weapon_sg552")
give_item(id,"ammo_556nato")
give_item(id,"ammo_556nato")
give_item(id,"ammo_556nato")
ma_bron[id] = true
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 7:{
if(is_user_alive(id)) {
give_item(id,"weapon_deagle")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"ammo_50ae")
give_item(id,"weapon_awp")
give_item(id,"ammo_338magnum")
give_item(id,"ammo_338magnum")
give_item(id,"ammo_338magnum")
ma_bron[id] = true
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}

Użytkownik MarWit edytował ten post 01.07.2011 20:12

  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych