Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Zombie Mod

Problem z kompilacją pluginu

zombie mod

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 mordraft

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:6
  • Lokalizacja:Suwałki
Offline

Napisano 30.06.2011 13:37

Kto mi to skompiluje bo mam błąd

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <zombieplague> 

#define PLUGIN "Respawn Info"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "StefaN"

new Odliczanie[33]

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    register_event("DeathMsg", "surv", "a")
}

public surv(){
	new zombitrup=read_data(2)
    	if(zp_get_user_zombie(zombitrup)) set_task(0.5, "UruchomOdliczanie", zombitrup)
}

public UruchomOdliczanie(id)
{
        Odliczanie[id] = 60    // Tutaj zmien czas do respawnu
        
        if(task_exists(id + 3431))
        {
                remove_task(id + 3431)
        }
        set_task(1.0, "Koniec", id + 3431, _, _, "b")
        
        return PLUGIN_CONTINUE
}

public Koniec(gamemode, task_id)
{
        new id = task_id - 3431
        
        set_hudmessage(255, 255, 255, 0.03, 0.76, 2, 0.02, 1.0, 0.01)
        show_hudmessage(id, "Odrodzisz sie za %d sekund...", Odliczanie[id])
        Odliczanie[id] -= 1 
        
        if(Odliczanie[id] <= 0)
        {
                if(task_exists(task_id))
                {
                        remove_task(task_id)
                }
        }
}

Z góry dzięki :)

Dodano 30 czerwiec 2011 - 13:48:

Kto mi to skompiluje bo mam błąd

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <zombieplague> 

#define PLUGIN "Respawn Info"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "StefaN"

new Odliczanie[33]

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    register_event("DeathMsg", "surv", "a")
}

public surv(){
	new zombitrup=read_data(2)
    	if(zp_get_user_zombie(zombitrup)) set_task(0.5, "UruchomOdliczanie", zombitrup)
}

public UruchomOdliczanie(id)
{
        Odliczanie[id] = 60    // Tutaj zmien czas do respawnu
        
        if(task_exists(id + 3431))
        {
                remove_task(id + 3431)
        }
        set_task(1.0, "Koniec", id + 3431, _, _, "b")
        
        return PLUGIN_CONTINUE
}

public Koniec(gamemode, task_id)
{
        new id = task_id - 3431
        
        set_hudmessage(255, 255, 255, 0.03, 0.76, 2, 0.02, 1.0, 0.01)
        show_hudmessage(id, "Odrodzisz sie za %d sekund...", Odliczanie[id])
        Odliczanie[id] -= 1 
        
        if(Odliczanie[id] <= 0)
        {
                if(task_exists(task_id))
                {
                        remove_task(task_id)
                }
        }
}

Z góry dzięki :)


ok dalem rade proszę o zmakniecie
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: zombie mod

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych