Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z licznikiem czasu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 wewyrman

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
  • Imię:Lol
  • Lokalizacja:Noob
Offline

Napisano 29.06.2011 21:00

Witam mam problem z tym pluginem gdy zmieniam cos w sma Dokladnie to co napisal autor pluginu

DeathRun Timer + Save Records - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Przyciski posiadają model c4 czyli paki jeśli chcecie mieć własne wystarczy w pliku timer.sma zmienić linijkę
//#define _CustomButtons

na
#define _CustomButtons


Niemoge wtedy przegompilowac tego pluginu wyskakuje taki blad

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

timer.sma(13) : fatal error 100: cannot read from file: "timer/buttons.inl"

Compilation aborted.
1 Error.


Niewiem co zrobic a plinie potrzebuje tego pluginu . Moze wy wiecie co zrobic na wszelki wypadek daje w zalaczniku sma tego pluginu.

ps Nawet wersja od autora ma ten blad.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 29.06.2011 21:20

Musisz kompilować lokalnie (czyli na kompie) tak żeby kompilator mógł odczytać plik buttons.inl, ścieżkę masz w kodzie źródłowym:
#include "timer/buttons.inl"

Masz wszystko w załączniku w tamtym temacie

Użytkownik Abes Mapper edytował ten post 29.06.2011 21:21

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych