Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Darmowa broń


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 razek13

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:63
  • Imię:kuba
  • Lokalizacja:wawa
Offline

Napisano 28.06.2011 15:42

Witam,
Dziś zainstalowałem na serwer plugin auto respawn. Jednak po odrodzeniu nikt nie ma noża. Czy dało by rade, aby po odrodzeniu każdy otrzymywał nóż (bez żadnego menu, po prostu ma go mieć). Z góry dziękuję za pomoc.
  • +
  • -
  • 1

#2 Hiroshima

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1312
Godlike

  • Postów:4968
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 28.06.2011 15:51


#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

public plugin_init()
RegisterHam(Ham_Killed, "player","Killed", 1);

public Killed(id)
set_task(0.1, "Respawn", id);

public Respawn(id)
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);


ten plugin na autorespawn dziala dobrze i sam z niego korzystam.
  • +
  • -
  • 0

#3 razek13

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:63
  • Imię:kuba
  • Lokalizacja:wawa
Offline

Napisano 28.06.2011 18:30

A po jakim czasie odradza? Bo ja bym chciał, żeby po 3 s rozbrajał
  • +
  • -
  • 0

#4 ;((

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 347
Wszechpomocny

  • Postów:1157
  • Lokalizacja:Aha
Offline

Napisano 28.06.2011 18:38

Tam po 0.1 sekundy chyba.

Tutaj po 3.
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

public plugin_init() 
        RegisterHam(Ham_Killed, "player","Killed", 1);

public Killed(id)
        set_task(3.0, "Respawn", id);

public Respawn(id)
        ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);

Użytkownik DAMIANq edytował ten post 28.06.2011 18:39

  • +
  • -
  • 0

#5 razek13

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:63
  • Imię:kuba
  • Lokalizacja:wawa
Offline

Napisano 28.06.2011 20:34

Ale będzie nóż po odrodzeniu?
  • +
  • -
  • 0

#6 Muzzi

    Guru

  • Przyjaciel

Reputacja: 226
Wszechwidzący

  • Postów:772
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 28.06.2011 20:39

Powinien być. Ew. można dodać do kodu give_item(index,"weapon_knife");
  • +
  • -
  • 0

#7 razek13

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:63
  • Imię:kuba
  • Lokalizacja:wawa
Offline

Napisano 28.06.2011 21:00

Aha dobra dzięki. Mam jeszcze jedno pytanie. Czy dałby rade przerobić ten plugin, tak żeby przez pierwsze 2 s gracz po odrodzeniu był nietykalny?
  • +
  • -
  • 0

#8 ;((

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 347
Wszechpomocny

  • Postów:1157
  • Lokalizacja:Aha
Offline

Napisano 28.06.2011 21:23

Wgraj plugin spawn protection.

Spawn Protection PL by Dudix - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 0

#9 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 28.06.2011 21:25


#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>

new const gPluginName[] = "Nowy Plugin";
new const gPluginVersion[] = "0.1";
new const gPluginAuthor[] = "AMXX.PL";

new czas;

public plugin_init()
{
register_plugin(gPluginName, gPluginVersion, gPluginAuthor)
RegisterHam(Ham_Killed, "player","Killed", 1);
czas = register_cvar("nietyklany_czas", "3")
}


public Killed(id)
{
set_task(3.0, "Respawn", id);
}

public Respawn(id)
{
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);

if( get_pcvar_num(czas) != 0 )
{
set_task(0.1, "ochrona", id)
}
}

public ochrona(id)
{
new Float:CzasOchrony = get_pcvar_float(czas)
if( get_pcvar_num(czas) != 0 )
{
if(get_user_team(id) == 1)
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 26)
fm_set_user_godmode(id, 1)
}

if(get_user_team(id) == 2)
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, 26)
fm_set_user_godmode(id, 1)
}

set_task(CzasOchrony, "ochrona_off", id)
}
}

public ochrona_off(id)
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, 26)
fm_set_user_godmode(id, 0)
}


Prosze :P
  • +
  • -
  • 1

#10 razek13

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:63
  • Imię:kuba
  • Lokalizacja:wawa
Offline

Napisano 28.06.2011 21:28

Bardzo dziękuję wszystkim za pomoc.
  • +
  • -
  • 0

#11 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 28.06.2011 21:35

masz tutaj z opcja ustawiania czasu respawnu oraz ochrony w cvarach ;)


#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>

new const gPluginName[] = "Nowy Plugin";
new const gPluginVersion[] = "0.1";
new const gPluginAuthor[] = "AMXX.PL";

new czas, resp;

public plugin_init()
{
register_plugin(gPluginName, gPluginVersion, gPluginAuthor)
RegisterHam(Ham_Killed, "player","Killed", 1);
czas = register_cvar("nietyklany_czas", "3")
resp = register_cvar("respawn_czas", "3")
}


public Killed(id)
{
new Float:CzasRespawnu = get_pcvar_float(resp)
set_task(CzasRespawnu, "Respawn", id);
}

public Respawn(id)
{
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);

if( get_pcvar_num(czas) != 0 )
{
set_task(0.1, "ochrona", id)
}
}

public ochrona(id)
{
new Float:CzasOchrony = get_pcvar_float(czas)
if( get_pcvar_num(czas) != 0 )
{
if(get_user_team(id) == 1)
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 26)
fm_set_user_godmode(id, 1)
}

if(get_user_team(id) == 2)
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, 26)
fm_set_user_godmode(id, 1)
}

set_task(CzasOchrony, "ochrona_off", id)
}
}

public ochrona_off(id)
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, 26)
fm_set_user_godmode(id, 0)
}

  • +
  • -
  • 1

#12 razek13

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:63
  • Imię:kuba
  • Lokalizacja:wawa
Offline

Napisano 30.06.2011 13:04

MisieQ a czy mógłbyś do tego pluginu dodać jeszcze takie coś, że jak ktoś nie żyje to mi się wyświetla na HUDZIE takie coś: Odrodzisz się za X s.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych