Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

Darmowa broń
#1
Napisano 28.06.2011 15:42
Dziś zainstalowałem na serwer plugin auto respawn. Jednak po odrodzeniu nikt nie ma noża. Czy dało by rade, aby po odrodzeniu każdy otrzymywał nóż (bez żadnego menu, po prostu ma go mieć). Z góry dziękuję za pomoc.
#2
Napisano 28.06.2011 15:51
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
public plugin_init()
RegisterHam(Ham_Killed, "player","Killed", 1);
public Killed(id)
set_task(0.1, "Respawn", id);
public Respawn(id)
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);
ten plugin na autorespawn dziala dobrze i sam z niego korzystam.
#3
Napisano 28.06.2011 18:30
#4
Napisano 28.06.2011 18:38
Tutaj po 3.
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> public plugin_init() RegisterHam(Ham_Killed, "player","Killed", 1); public Killed(id) set_task(3.0, "Respawn", id); public Respawn(id) ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);
Użytkownik DAMIANq edytował ten post 28.06.2011 18:39
#5
Napisano 28.06.2011 20:34
#6
Napisano 28.06.2011 20:39
#7
Napisano 28.06.2011 21:00
#8
Napisano 28.06.2011 21:23
#9
Napisano 28.06.2011 21:25
#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>
new const gPluginName[] = "Nowy Plugin";
new const gPluginVersion[] = "0.1";
new const gPluginAuthor[] = "AMXX.PL";
new czas;
public plugin_init()
{
register_plugin(gPluginName, gPluginVersion, gPluginAuthor)
RegisterHam(Ham_Killed, "player","Killed", 1);
czas = register_cvar("nietyklany_czas", "3")
}
public Killed(id)
{
set_task(3.0, "Respawn", id);
}
public Respawn(id)
{
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);
if( get_pcvar_num(czas) != 0 )
{
set_task(0.1, "ochrona", id)
}
}
public ochrona(id)
{
new Float:CzasOchrony = get_pcvar_float(czas)
if( get_pcvar_num(czas) != 0 )
{
if(get_user_team(id) == 1)
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 26)
fm_set_user_godmode(id, 1)
}
if(get_user_team(id) == 2)
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, 26)
fm_set_user_godmode(id, 1)
}
set_task(CzasOchrony, "ochrona_off", id)
}
}
public ochrona_off(id)
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, 26)
fm_set_user_godmode(id, 0)
}
Prosze

#10
Napisano 28.06.2011 21:28
#11
Napisano 28.06.2011 21:35

#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>
new const gPluginName[] = "Nowy Plugin";
new const gPluginVersion[] = "0.1";
new const gPluginAuthor[] = "AMXX.PL";
new czas, resp;
public plugin_init()
{
register_plugin(gPluginName, gPluginVersion, gPluginAuthor)
RegisterHam(Ham_Killed, "player","Killed", 1);
czas = register_cvar("nietyklany_czas", "3")
resp = register_cvar("respawn_czas", "3")
}
public Killed(id)
{
new Float:CzasRespawnu = get_pcvar_float(resp)
set_task(CzasRespawnu, "Respawn", id);
}
public Respawn(id)
{
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);
if( get_pcvar_num(czas) != 0 )
{
set_task(0.1, "ochrona", id)
}
}
public ochrona(id)
{
new Float:CzasOchrony = get_pcvar_float(czas)
if( get_pcvar_num(czas) != 0 )
{
if(get_user_team(id) == 1)
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 26)
fm_set_user_godmode(id, 1)
}
if(get_user_team(id) == 2)
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, 26)
fm_set_user_godmode(id, 1)
}
set_task(CzasOchrony, "ochrona_off", id)
}
}
public ochrona_off(id)
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, 26)
fm_set_user_godmode(id, 0)
}
#12
Napisano 30.06.2011 13:04
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych