Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Blokowanie entow na mapie...


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 dram

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:277
  • Lokalizacja:xxxx
Offline

Napisano 28.06.2011 09:20

Witam. Przejdę do rzeczy.
1. Gdzie mogę zobaczyć listę wszystkich ent'ów na mapie(ich nazw) typu. "takie pudła co wiszą na ścianie i leczą/dają kamizelke", broni itd...
2. Chciałbym zablokować obiekt który wisi na ścianie i leczy(tj. dodaje kamizelke) proszę o jakiś kodzik... (wszystkie takie obiekty na mapie nie tylko 1)

p.s
3. Jak nazywa się obiekt kamizelki która leży na ziemi?
Pozdrawiam.

Użytkownik dram edytował ten post 28.06.2011 09:46

  • +
  • -
  • 0
Co oferuje?

Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php

Kontakt na PW LUB GG

#2 Gość_deLL_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 28.06.2011 11:37

Przykład apteczki masz tutaj: Healthkit (like in HL) - AlliedModders

new CLASSNAME[] = "item_healthkit"

healthkit_spawn(origin[3]) {
new healthkit = create_entity(CLASSNAME)
if (!healthkit)
return

new Float:vec[3]
IVecFVec(origin, vec)
entity_set_origin(healthkit, vec)
DispatchSpawn(healthkit)
}

item_thighpack    // defuser
item_kevlar   	// kevlar
item_assaultsuit  // kevlar + helmet

Użytkownik deLL edytował ten post 28.06.2011 11:37


#3 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 28.06.2011 14:28

Najlepszy plugin do badania bytów jaki kiedykolwiek powstał pod amxx`a >> m_eel - Engine entity lab - AMXX.pl: Support AMX Mod X

lista entów: "entities" w konsoli
jak chcesz coś blokować to użyj RegisterHam() z <hamsandwich> i zwróć HAM_SUPERCEDE
  • +
  • -
  • 1

#4 dram

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:277
  • Lokalizacja:xxxx
Offline

Napisano 28.06.2011 16:22

r3x a jakiś przykładowy kodzik ?

RegisterHam(ham_touch,"item_kevlar","funkcja")


public funkcja(){

return HAM_SUPERCODE
}

I już z ziemi nie da rady podnieść?

p.s
A co związku z tymi entami które wiszą na ścianie i dodają kamizelke (podczas gdy naciska się +use)- tak samo? Ham'em i supercode zwracamy?

Użytkownik dram edytował ten post 28.06.2011 16:26

  • +
  • -
  • 0
Co oferuje?

Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php

Kontakt na PW LUB GG

#5 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 28.06.2011 16:27

sprawdź Mee`lem klasę bytu, bo może być weaponbox albo armoury_entity
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych