Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Czas zwiększonych obrażeń, jak skompilować?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Czarny Khaki

    Nowy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:2
  • Imię:Cezary
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.06.2011 14:52

wiem, że obrażenia zwiększa się za pomocą

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
 {
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
			cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*2, 0, idinflictor, damagebits);	
	}
	
	return HAM_IGNORED;
 }
i kiedy robię to w normalny sposób to wszystko się ładnie kompiluje, ale kiedy chcę, by było tak tylko przez 5 sekund po wciśnięciu przycisku akcji klasy, to mnie to już przerasta, bo nie wiem dlaczego wychodzą błędy

mam to napisane w ten sposób:
/* Plugin generated by czlowiek-kredens*/

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>

#define DMG_BULLET (1<<1) 

#define CZAS_BERSERKER 5 //SEKUND

new const nazwa[] = "Berserker";
new const opis[] = "Ma 5 sekund trybu Berserker (2xdmg i +1000HP) co runde";
new const bronie =  1<<CSW_P90 | 1<<CSW_GLOCK18;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;

new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];

new msg_bartime;
/*                            LINIJKA ########## 25 */
public plugin_init() {
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
	msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
	ma_klase[id] = true;

	public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;
/*                            LINIJKA ########## 40 */
public cod_class_skill_used(id)
{

 public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
 {
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
			cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*2, 0, idinflictor, damagebits);	
	}
	
	return HAM_IGNORED;
 }

	cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)+1000);
	set_user_health(id, get_user_health(id)+1000);
	set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 140, 0, 255);
	set_task(CZAS_BERSERKER.0, "WylaczBerserker", id);
	
	message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
	write_short(CZAS_BERSERKER)
	message_end()
}

public WylaczBerserker(id)
{
 public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
 {
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
			cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*1, 0, idinflictor, damagebits);	
	}
	
	return HAM_IGNORED;
 }
	if(!is_user_connected(id)) return;
	
	cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)-1000);
	set_user_health(id, max(1, get_user_health(id)+1000));
	set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0);
}

public ResetHUD(id)
	wykorzystal[id] = false;
Proszę, niech ktoś mi pomoże! :), każdemu dam plusik.

#2 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 27.06.2011 16:11

/* Plugin generated by czlowiek-kredens (nie wiedziałem, że istnieje taki generator - Goliath)*/

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>

#define DMG_BULLET (1<<1)

#define CZAS_BERSERKER 5 //SEKUND

new const nazwa[] = "Berserker";
new const opis[] = "Ma 5 sekund trybu Berserker (2xdmg i +1000HP) co runde";
new const bronie = 1<<CSW_P90 | 1<<CSW_GLOCK18;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;

new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];
new bool:on[33];

new msg_bartime;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public cod_class_skill_used(id)
{

cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)+1000);
set_user_health(id, get_user_health(id)+1000);
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 140, 0, 255);
set_task(CZAS_BERSERKER.0, "WylaczBerserker", id);

message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
write_short(CZAS_BERSERKER)
message_end()

on[id] = true;
}

public WylaczBerserker(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return;

cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)-1000);
set_user_health(id, max(1, get_user_health(id)+1000));
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0);

on[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET && on[idattacker])
{
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}

return HAM_IGNORED;
}

public ResetHUD(id)
wykorzystal[id] = false;

  • +
  • -
  • 1

#3 Czarny Khaki

    Nowy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:2
  • Imię:Cezary
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.06.2011 16:24

Ale czy nie napisałeś tak, że obrażenia są CAŁY CZAS 2x większe? Na pewno jest to tylko przez 5 sekund?

Dodano 27 czerwiec 2011 - 16:39:
nie mogę edytować swojego poprzedniego postu, a mam coś ważnego do dodania:

Nie widzę nigdzie 2x większych obrażeń... może jednak ktoś mi pomoże?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych