Mam problem ze stworzeniem jednej klasy. Mam nadzieje, że mi przy tym pomożecie. Problem polega na tym że nie potrafię dodać klasie 1/3 zrespienia się po śmierci. Próbowałem zmienić kod z Perku Morfina ale mi nie wychodzi.
Oto klasa do której chcę to dodać.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #include <cstrike> #include <engine> #define DMG_BULLET (1<<1) #define ZADANIE_WSKRZES 6240 new bool:ma_klase[33]; new Float:ostatni_skok[33]; new const nazwa[] = "[Master] Komandos"; new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM). Dostaje modul odrzutowy ,1/3 zrespienia sie po smierci oraz slaba widocznosc przy kucaniu."; new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE; new const zdrowie = 40; new const kondycja = 60; new const inteligencja = 5; new const wytrzymalosc = 0; new const max_clip[31] = { -1, 13, -1, 10, 1, 7, 1, 30, 30, 1, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20, 10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, -1, 50 }; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_advance(cod_get_classid("[Elite] Komandos"), 150, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc,"Zwykle"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart"); } public cod_class_enabled(id) ma_klase[id] = true; public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } public cod_class_skill_used(id) { new flags = pev(id, pev_flags); if(flags & FL_ONGROUND && get_gametime() > ostatni_skok[id]+4.0) { ostatni_skok[id] = get_gametime(); new Float:velocity[3]; velocity_by_aim(id, 666+cod_get_user_intelligence(id), velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity, velocity); } } public CmdStart(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id)) return FMRES_IGNORED; new buttons = get_uc(uc_handle, UC_Buttons); new oldbuttons = pev(id, pev_oldbuttons); new clip, ammo, weapon = get_user_weapon(id, clip, ammo); if(max_clip[weapon] == -1 || !ammo) return FMRES_IGNORED; if((buttons & IN_RELOAD && !(oldbuttons & IN_RELOAD) && !(buttons & IN_ATTACK)) || !clip) { cs_set_user_bpammo(id, weapon, ammo-(max_clip[weapon]-clip)); new new_ammo = (max_clip[weapon] > ammo)? clip+ammo: max_clip[weapon] set_user_clip(id, new_ammo); } return FMRES_IGNORED; } public client_PreThink(id) { if(!ma_klase[id]) return; new button = get_user_button(id); if(button & IN_DUCK) set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5); else set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); }
A dla szybszej pomocy daje kod z perku morfina.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <codmod> #define ZADANIE_WSKRZES 6240 new const perk_name[] = "Morfina"; new const perk_desc[] = "Masz 1/LW szans na odrodzenie sie po smierci"; new wartosc_perku[33]; new bool:ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 2, 4); RegisterHam(Ham_Killed, "player", "Killed", 1); } public cod_perk_enabled(id, wartosc) { wartosc_perku[id] = wartosc; ma_perk[id] = true; } public cod_perk_disabled(id) ma_perk[id] = false; public Killed(id) { if(ma_perk[id] && random_num(1, wartosc_perku[id]) == 1) set_task(0.1, "Wskrzes", id+ZADANIE_WSKRZES); } public Wskrzes(id) ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id-ZADANIE_WSKRZES);
Dziękuję za pomoc.