Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Stworzenie nowej broni


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Karpaj

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:111
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Szamo
Offline

Napisano 26.06.2011 23:55

Witam. Interesowało by mnie stworzenie od zera nowej broni. Była by ona kupowania w normalnym menu - tam gdzie wszystkie bronie, z kategorii Machine Gun (tam gdzie jest tylko krowa).
Od czego zacząć?
Model ściągnę z jakiegoś forum, to problemem nie jest.
Jak np. wkleić tam dane od AUG i zacząć je edytować? Tak zeby miał lekko większą szybkość strzelania, 20slotowy magazynek, przybliżenie na poziomie x2, oraz większy rozrzut?
Co jak i gdzie? :)
  • +
  • -
  • 0

#2 Nomaf

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 155
Profesjonalista

  • Postów:344
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.06.2011 20:25

Nie ma takiej możliwości koniec kropka.

Tzn. jest możliwe, ale przez zmianę plików gry. Przez plugin się tego nie da. Każdy by musiał mieć te pliki, ale takie podmienianie jest niedozwolone.
  • +
  • -
  • 0

#3 Karpaj

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:111
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Szamo
Offline

Napisano 27.06.2011 23:25

A np. taki ZombieMod. Jest od cholery do niego pluginów które dodają nową broń.
Czyli da się zrobić broń w amxx
A potem podklejenie jej do głównego menu, co możliwe że będzie najtrudniejsze z tego wszystkiego.
Nadal czekam, może ktoś mnie na właściwy trop naprowadzi
  • +
  • -
  • 0

#4 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 27.06.2011 23:33

A np. taki ZombieMod. Jest od cholery do niego pluginów które dodają nową broń.
Czyli da się zrobić broń w amxx
A potem podklejenie jej do głównego menu, co możliwe że będzie najtrudniejsze z tego wszystkiego.
Nadal czekam, może ktoś mnie na właściwy trop naprowadzi

Najtrudniejsze i zabronione. Równie dobrze mógłbyś podmienić na wirusa i mieć np. moje pasy do banku :) Bo taka jest prawda i dlatego jest to zabronione...
Nowa broń ok ale przypisanie do menu vgui możesz wywalić z głowy :)
  • +
  • -
  • 0

#5 Dwdov

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:172
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Jawor
Offline

Napisano 28.06.2011 07:44

Najtrudniejsze i zabronione. Równie dobrze mógłbyś podmienić na wirusa i mieć np. moje pasy do banku Bo taka jest prawda i dlatego jest to zabronione...
Nowa broń ok ale przypisanie do menu vgui możesz wywalić z głowy

Najłatwiejsze i nie zabronione, nie da się podmienić na virusa, błagam jak się w ogóle nie znasz to się nie wypowiadaj w takich tematach.

Co do tematu. Wystarczy zablokować menu broni z poziomu amxx i napisać nowe menu broni w pluginie do którego możesz sobie dodać co chcesz (dodajesz wszystko co jest w tym podstawowym). Później jak nie wiesz co dalej robić ściągasz sobie plugin do zombie moda z nową bronią, patrzysz gdzie co i jak i robisz na ten wzór nową broń (ofc. trzeba umieć programować w PAWN'ie).
#edit
Wyżej też widzę kolejnego specjalistę, co nawet nie wie o czym mówi.



Użytkownik Dawedov edytował ten post 28.06.2011 07:45

Nie pomagam na PW, tylko na forum.


#6 Karpaj

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:111
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Szamo
Offline

Napisano 28.06.2011 18:57

Dzięki, dobry pomysł ze zrobieniem menu od nowa.
Zadam jeszcze jedno pytanie na koniec.
Widziałem pluginy, które zwiększają szybkość strzelania broni, bądź jej DMG.
Jak one działają? Ingerują w podstawowy kod gry z broniami, czy jak? Bo to mógłby być pomysł na stworzenie własnego menu z broniami, tylko dla jednego servera (tak żęby komuś broń Boże, nie edytowało się jego menu na tyle, żeby nie mógł normalnie grać, bo takiego czegoś nienawidzę, tak samo jak bindowania komuś czegoś wbrew jego woli)
  • +
  • -
  • 0

#7 Nomaf

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 155
Profesjonalista

  • Postów:344
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.06.2011 19:08

Zwykłe menu tekstowe zrób.
I zrób, żeby się wywoływało podczas uruchamiania zwykłego menu:
register_clcmd("buymenu", "twoje_menu");
  • +
  • -
  • 1

#8 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 28.06.2011 19:36

Dodanie nowej broni w takim sensie jak tu piszesz jest nie do osiągnięcia z poziomu Pawna, ponieważ wymaga implementacji nowe klasy broni i powiązania jej z klasą bytu weapon_*, można wykorzystać istniejące klasy, ale to jest równoznaczne z zastąpieniem jej

zmiana szybkości strzelania polega na zmianie pól właśnie tej klasy broni, set_pdata_float() wraz z odpowiednim offsetem
zmiana obrażeń prawdopodobnie też jest do osiągnięcia w ten sposób, ale szukanie offsetów nie jest łatwym zadaniem, często zmiana obrażeń jest realizowana przez zadanie dodatkowych obrażeń lub zmianę w Ham_TakeDamage
  • +
  • -
  • 1

#9 Dwdov

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:172
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Jawor
Offline

Napisano 29.06.2011 06:52

Masz tu przykładowy kod, ak47 strzela 2x szybciej :D


#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>

public plugin_init()
{
register_plugin("","","")

register_event("CurWeapon","eventCurWeapon","be","1=1","2=CSW_AK47")
}
public eventCurWeapon(id)
{
new weapon = read_data( 2 ),
SzWeaponName[32];

get_weaponname( weapon, SzWeaponName, 31 )
new Ent = fm_find_ent_by_owner( -1, SzWeaponName, id )

new Float:Delay = get_pdata_float( Ent, 46, 4 ) * 0.5;
if ( Delay > 0.0 )
set_pdata_float( Ent, 46, Delay, 4 );

}

#edit
Ehh zawsze zapomnę czegoś dodać xD



Użytkownik Dawedov edytował ten post 29.06.2011 06:55

Nie pomagam na PW, tylko na forum.


#10 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 30.06.2011 23:00


Najtrudniejsze i zabronione. Równie dobrze mógłbyś podmienić na wirusa i mieć np. moje pasy do banku Bo taka jest prawda i dlatego jest to zabronione...
Nowa broń ok ale przypisanie do menu vgui możesz wywalić z głowy

Najłatwiejsze i nie zabronione, nie da się podmienić na virusa, błagam jak się w ogóle nie znasz to się nie wypowiadaj w takich tematach.

Co do tematu. Wystarczy zablokować menu broni z poziomu amxx i napisać nowe menu broni w pluginie do którego możesz sobie dodać co chcesz (dodajesz wszystko co jest w tym podstawowym). Później jak nie wiesz co dalej robić ściągasz sobie plugin do zombie moda z nową bronią, patrzysz gdzie co i jak i robisz na ten wzór nową broń (ofc. trzeba umieć programować w PAWN'ie).
#edit
Wyżej też widzę kolejnego specjalistę, co nawet nie wie o czym mówi.

Ja widzę różnice pomiędzy vgui menu a menu oparte na hudzie...ale skoro ty nie to ok.

UP@
Wątpię że to mu pomoże...
Prędzej to:
[ZP] Extra Item - Golden AK - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Użytkownik KariiO edytował ten post 30.06.2011 23:01

  • +
  • -
  • 0

#11 Dwdov

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:172
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Jawor
Offline

Napisano 01.07.2011 08:37

Dobra geniuszu, czepiasz się mnie, a skąd wiesz co ja miałem na myśli? Nawet nie pomyślałem o czymś tak głupim jak podmienianie vgui i wydawało mi się że dla każdego będzie to w miarę oczywiste. Chodziło ogólnie o koncepcje wykonania. Faktycznie funkcja, którą mu podałem nic mu nie da, bo w końcu zmienia szybkostrzelność broni, o którą pytał.

Nie pomagam na PW, tylko na forum.


#12 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 03.07.2011 00:10

A ja się włączę i powiem że da się zrobić nową broń (Na moim kanale yt macie prezentację), ale kupowania z poziomu menu vgui jest nie wykonalne. Co do broni to nie obejdzie się bez ingerowania w ustawienia gracza (sloty - najlepiej bindować "slot1; plug_slot1" a plug_slot1 odnosi się do zmiany broni. Wymagane jest również zastosowanie wielu wiadomości aby zrobić to w miarę efektywnie oraz traceliny dla hitboxów.
  • +
  • -
  • 0

#13 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 06.07.2011 08:32

Dawedov czy mógłbyś wytłumaczyć co oznaczają komendy w Twoim kodzie? Bo nie zaprzeczę jest bardzo przydatny :)
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych