Jak dodać do klasy ?
Ficu
26.06.2011
Mam taką klase
Jak do tej klasy dodać natychmiastowe zabicie z awp oraz rakiety ?
Użytkownik Ficu edytował ten post 26.06.2011 14:32
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Zeus (Klasa premium)"; new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM) (Więcej info na forum www.CSWolaWest.pl)"; new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG; new const zdrowie = 80; new const kondycja = 100; new const inteligencja = 50; new const wytrzymalosc = 50; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G)) { client_print(id, print_chat, "[Zeus] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy. (wiecej info na forum www.CSWolaWest.pl)") return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Jak do tej klasy dodać natychmiastowe zabicie z awp oraz rakiety ?
Użytkownik Ficu edytował ten post 26.06.2011 14:32
BliBs_Pl
28.06.2011
Co do 1/1 z AWP:
Co do rakiety to może zrób że ma od razu 10000 dmg ta rakieta.
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
Co do rakiety to może zrób że ma od razu 10000 dmg ta rakieta.
^Grzyboo
28.06.2011
Po co?
Awp:
A w rakiecie zamienić
Awp:
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)
damage = float(get_user_health(this));
A w rakiecie zamienić
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, ..., ..., ..., 55.0 + cod_get_user_intelligence(id))
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, ..., ..., ..., float(get_user_health(pid)))
Masło
02.07.2011
Całe *sma:

Masz gdybyś nie wiedział
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <engine> #define DMG_BULLET (1<<1) new sprite_blast; new ilosc_rakiet_gracza[33]; new poprzednia_rakieta_gracza[33]; new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Zeus (Klasa premium)"; new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM) (Więcej info na forum www.CSWolaWest.pl)"; new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG; new const zdrowie = 80; new const kondycja = 100; new const inteligencja = 50; new const wytrzymalosc = 50; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public plugin_precache() { sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr"); precache_model("models/rpgrocket.mdl"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G)) { client_print(id, print_chat, "[Zeus] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy. (wiecej info na forum www.CSWolaWest.pl)") return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; ilosc_rakiet_gracza[id] = 2; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public cod_class_skill_used(id) { if (!ilosc_rakiet_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!"); return PLUGIN_CONTINUE; } if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime()) { client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!"); return PLUGIN_CONTINUE; } if (is_user_alive(id)) { poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime()); ilosc_rakiet_gracza[id]--; new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle); entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin); new Ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket"); entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl"); vAngle[0] *= -1.0; entity_set_origin(Ent, Origin); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle); entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2); entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY); entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id); VelocityByAim(id, 1000 , Velocity); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity); } return PLUGIN_CONTINUE; } public DotykRakiety(ent) { if (!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24)); } remove_entity(ent); } public ResetHUD(id) ilosc_rakiet_gracza[id] = 2; public client_disconnect(id) { new ent = find_ent_by_class(0, "rocket"); while(ent > 0) { if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(ent); ent = find_ent_by_class(ent, "rocket"); } } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }Tylko do rakiety natych.

Masz gdybyś nie wiedział


Ficu
02.07.2011
Dzięki Masło to już nie pierwszy raz kiedy mi pomagasz i mam nadzieje że nie ostatni 
Dodano 02 lipiec 2011 - 21:48:
Dzięki Masło to już nie pierwszy raz kiedy mi pomagasz i mam nadzieje że nie ostatni

Dodano 02 lipiec 2011 - 21:48:
Dzięki Masło to już nie pierwszy raz kiedy mi pomagasz i mam nadzieje że nie ostatni

Masło
02.07.2011
Tylko rakiety walą po ileś dmg - nie natychmiast 
Zaraz zobaczę
Użytkownik Masło edytował ten post 02.07.2011 21:55

Zaraz zobaczę

cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
Spoiler
Użytkownik Masło edytował ten post 02.07.2011 21:55