Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

funkcje zaraz po spawnie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pan BooYaka

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:129
  • GG:
  • Lokalizacja:Sucha Beskidzka
Offline

Napisano 26.06.2011 12:04

Pewnie było wiele takich pytan, lecz nie znalazlem odpowiedzi na moje pytanie wiec proszę was o pomoc:
chce np. dac deagala zaraz przy spawnie, jakiego kodu uzyc ??
czy taki wystarczy ?
public Spawn(id)
{
		strip_user_weapons(id);
		give_item(id, "weapon_deagle");
	}
}
i 2 sprawa, chcialby np. dac to dla ct to cos takiego bedzie dobrze ? tylko niedokonca wiem jak uzupelnic tam gdzie pisze JEST W CT
public Spawn(id)
{
	if(JEST W CT)
	{
		strip_user_weapons(id);
		give_item(id, "weapon_deagle");
	}
}
a moze tak?
public Spawn(id)
{
	if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
	{
		strip_user_weapons(id);
		give_item(id, "weapon_deagle");
	}
}

Użytkownik Pan BooYaka edytował ten post 26.06.2011 12:08


#2 Leihto

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 150
Profesjonalista

  • Postów:452
  • Lokalizacja:Rabka
Offline

Napisano 26.06.2011 12:11

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

public plugin_init() {
register_plugin("asidgadfkuasd", "0.0", "Blak Rajder")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "EventSpawn", 1)
}
public EventSpawn(id)
{
if(get_user_team(id) == 2) // 1 = tt, 2 = ct
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_deagle");
}
}


I Spawn(id) odradza gracza, a nie wykonuje akcje przy odrodzeniu :)


@@up

a moze tak?

public Spawn(id)
{
	if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
	{
		strip_user_weapons(id);
		give_item(id, "weapon_deagle");
	}
}


A po co dodawać jeszcze moduł cstrike?:F

Użytkownik Blak Rajder edytował ten post 26.06.2011 12:14

  • +
  • -
  • 1
Portek: Za 20zł, to ja nawet notatnika nie otworze..

Nowe portfolio. Ciekawe artykuły, ciekawe przykłady: WojtusDEV.pl

#3 Pan BooYaka

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:129
  • GG:
  • Lokalizacja:Sucha Beskidzka
Offline

Napisano 26.06.2011 12:16

dziekuje :)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych