Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

HE dla wszystkich na coda


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 WarRIorS

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:204
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Japan
Offline

Napisano 23.06.2011 20:32

Witam.'
Potrzebuje pluginu na cod moda

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości

COD MODA PISZE od razu BO ZWYKŁY MI NIE ZADZIAŁAŁ KTÓRY ZROBIŁEM NA FFA A NA CODZIE NIE SZEDŁ.

Każdy co runde ma otrzymać 1 HE

za pomoc +

#2 eRBeKa#

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:72
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 23.06.2011 20:38

Nic nie rozumiem z twojej wypowiedzi ale chyba chodzi ci o to:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>

#define TASK_DAJ 232

public plugin_init(){

    register_event("HLTV", "runda", "a", "1=0", "2=0")
}

public runda(){
    set_task(1.0,"daj", TASK_DAJ)
}  
public daj(){
 for(new i=1; i<=get_playersnum(); i++)
    {
        if(!is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
        {
            give_item(id, "weapon_hegrenade")
        }
    }
    remove_task(TASK_DAJ)
}

Użytkownik eRBeKa# edytował ten post 23.06.2011 20:43

  • +
  • -
  • 0
Jestem jaki jestem, i dobrze mi z tym :)
Just-Frags.PL - Prawdziwa pasja nie zna granic!!

#3 WarRIorS

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:204
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Japan
Offline

Napisano 24.06.2011 08:54

mhm to doda granata też takie coś mogę zrobić.
Ale to jest cod mod i klasy nie mają wpisane HE więc nie będą mogli nim rzucić i o to mi się rozchodzi.

#4 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 24.06.2011 10:11


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta_util>

new const gPluginName[] = "Darmowy Granat";
new const gPluginVersion[] = "0.1";
new const gPluginAuthor[] = "MisieQ";


public plugin_init()
{
register_plugin(gPluginName, gPluginVersion, gPluginAuthor)

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn", 1);
}

public fwSpawn(id)
{
fm_give_item(0, "weapon_hegrenade")

return PLUGIN_HANDLED;
}


@edit

Ehh nie doczytałem, odblokuj tym klasa mozliwośc rzucania he ;)

a robisz to otwierając sma danej klasy szukasz lini

new const bronie =


i dodajesz do niej

1<<CSW_HEGRENADE


tak aby to mniej więcej tak wyglądało

new const bronie = 1<<CSW_AUG | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE

  • +
  • -
  • 0

#5 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 24.06.2011 11:11

MisieQ, jeżeli tak zrobi to plugin będzie zbędny ^^ po dopisaniu granata do new const bronie klasa będzie go dostawała co rundę, tak jak np. m4a1

Dodano 24 czerwiec 2011 - 11:17:
Wariors spróbuj tak: w silniku znajdź linijkę
new bronie_druzyny[] = {0, 1<<CSW_GLOCK18, 1<<CSW_USP},
i podmień na tą:
new bronie_druzyny[] = {0, 1<<CSW_GLOCK18, 1<<CSW_USP, 1<<CSW_HEGRENADE},

Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 24.06.2011 11:19

  • +
  • -
  • 0

#6 WarRIorS

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:204
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Japan
Offline

Napisano 24.06.2011 16:57

dzięki rpk o tym nie pomyślałem nawet ;d

#7 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 843
Czempion

  • Postów:1 485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 24.06.2011 19:29

To tez będzie działać :)


#include <amxmodx>
#include <codmod>

#define PLUGIN "Daj HE"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR ".:Vitek:."

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")
}

public Poczatek_Rundy()
{
new Players[32]
new playerCount, i
get_players(Players, playerCount, "a")
for(i=0; i<playerCount; i++)
cod_give_weapon(i, CSW_HEGRENADE)

}

Użytkownik MarWit edytował ten post 24.06.2011 19:37

  • +
  • -
  • 2

marwit-0.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych