Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

HE za zabicie - ktoś napisze / znajdzie?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 Karpaj

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:111
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Szamo
Offline

Napisano 23.06.2011 13:50

Witam. Potrzebował bym plugin, który będzie dawać graczowi za zabicie kogokolwiek granat HE.
Najlepiej jakby oprócz tego była procentowa szansa na to ze dostanie ten HE (np. 33%)
A jeśli ktoś miałby chęci aby się jeszcze pobawić to chciałbym aby po udanych otrzymaniu HE pojawił się komunikat w chacie " [PREFIX] Otrzymales granat HE za zabicie xxx "
Prefix moze byc w cvarze bądź sma (tak samo jak % szans na zdobycie HE)

Jeśli ktoś potrafi napisać chociaż pierwszą część - czyli otrzymanie HE za zabicie kogoś już będę wdzięczny :)
  • +
  • -
  • 0

#2 Dwdov

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:172
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Jawor
Offline

Napisano 23.06.2011 14:43

Czekaj, za chwile będzie sma zapomniałem dodać że 1/3 szansy :P (1/3 = 33,3 %)

Dodano 23 czerwiec 2011 - 14:58:
Post wyżej zreportowałem do usunięcia (ten mój jak coś), dlatego że nie mogę go edytować.
Tutaj jest sma, przekompiluj sobie

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <ColorChat>

#define PLUGIN "Dawedov"
#define AUTHOR "He za kill"
#define VERSION "1.0"

new gSzPrefix[64];

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_event("DeathMsg", "DeathEventHook", "ade")

register_cvar("amx_hegren_prefix","[TAG]")
register_cvar("amx_hegren_chance","3")

get_cvar_string("amx_hegren_prefix",gSzPrefix,63);
}
public DeathEventHook()
{
new attacker = read_data(1)
new victim = read_data(2)

if(get_user_team(attacker) == get_user_team(victim))
return;

if(random(get_cvar_num("amx_hegren_chance")) == 1)
{
fm_give_item(attacker,"weapon_hegrenade");
ColorChat(attacker,GREEN,"%s^x01 Dostales granat HE za zabicie wroga.",gSzPrefix)
}
}
stock fm_give_item(index, const item[])
{
if (!equal(item, "weapon_", 7) && !equal(item, "ammo_", 5) && !equal(item, "item_", 5) && !equal(item, "tf_weapon_", 10))
return 0;

new ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, item))
if (!pev_valid(ent))
return 0;

new Float:origin[3];
pev(index, pev_origin, origin);
set_pev(ent, pev_origin, origin);
set_pev(ent, pev_spawnflags, pev(ent, pev_spawnflags) | SF_NORESPAWN);
dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent);

new save = pev(ent, pev_solid);
dllfunc(DLLFunc_Touch, ent, index);
if (pev(ent, pev_solid) != save)
return ent;

engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent);

return -1;
}


Dodano 23 czerwiec 2011 - 14:59:
Ehh nie ogarniam tego forum :P

Użytkownik Dawedov edytował ten post 23.06.2011 14:45

Nie pomagam na PW, tylko na forum.


#3 Karpaj

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:111
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Szamo
Offline

Napisano 23.06.2011 17:46

#define PLUGIN "Dawedov"
#define AUTHOR "He za kill"


Chyba odwrotnie :P

ColorChat(attacker,GREEN,"%s^x01 Dostales granat HE za zabicie wroga.",gSzPrefix)

Co oznacza to
%s^x01

I wielkie dzięki za plugin :)
  • +
  • -
  • 0

#4 Dwdov

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:172
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Jawor
Offline

Napisano 23.06.2011 17:58

%s <- "wkleja" do tego ciągu to co jest podane dalej w dodatkowych parametrach
^x01 <- zmienia kolor na podstawowy (standardowo pomarańczowy)


No tam pomyliłem, ale to nie ważne ; d
A jeszcze co do cvara amx_hegren_chance, jego wartość to x w takim razie szansa otrzymania HE po zabiciu wynosi 1/x. Normalnie ustawione na 1/3 czyli 33% tak jak chciałeś ; d

Użytkownik Dawedov edytował ten post 23.06.2011 17:59

Nie pomagam na PW, tylko na forum.


#5 Karpaj

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:111
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Szamo
Offline

Napisano 23.06.2011 18:11

To jedyny cvar w tym? Bo nigdzie ich nie wypisałeś, a nie jestem na tyle ogarnięty z pawnem aby w pluginie znaleźć cvary
A oprócz tego, czy nie powinno być tak?
[%s]^x01
Bo to rozumiem że będzie ten prefix
  • +
  • -
  • 0

#6 Dwdov

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:172
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Jawor
Offline

Napisano 23.06.2011 18:17

Co za różnica? Wpisujesz w konsoli:
amx_cvar amx_hegren_prefix "[PREFIX]"
i masz z nawiasami.


Są 2 cvary
amx_hegren_prefix - ustawia tag/prefix jak kto woli
amx_hegren_chance - szansa 1/x dostania granatu, można zrobić też na procenty (ale to w sma trzeba zmienić), ale po co się z tym bawić (chociaż kod będzie nie dużo dłuższy ; d)



Nie pomagam na PW, tylko na forum.


#7 Karpaj

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:111
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Szamo
Offline

Napisano 23.06.2011 18:31

Niestety plugin nie działa, zarówno nie pokazuje się info o tym czy sie dostało, jak i nie dostaje się go... Testowałem z kolegą, zabiliśmy się z 30razy i nic, kompilowałem zarówno z opcją
register_cvar("amx_hegren_chance","3")
jak i
register_cvar("amx_hegren_chance","1")

Czemu to nie chce działać? :/
  • +
  • -
  • 0

#8 Dwdov

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:172
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Jawor
Offline

Napisano 23.06.2011 19:39

Nie wiem czemu to może nie działać, wszystko na moje oko jest dobrze, trochę zmieniłem może teraz będzie dobrze.


#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <ColorChat>

#define PLUGIN "He za kill"
#define AUTHOR "Dawedov"
#define VERSION "1.0"

new gCvarHeGrenChance;
new gSzPrefix[64];

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_event("DeathMsg", "DeathEventHook", "ade")

register_cvar("amx_hegren_prefix","[TAG]")
gCvarHeGrenChance = register_cvar("amx_hegren_chance","3")

get_cvar_string("amx_hegren_prefix",gSzPrefix,63);
}
public DeathEventHook()
{
new attacker = read_data(1)
new victim = read_data(2)

if(get_user_team(attacker) == get_user_team(victim)
|| !attacker
|| !is_user_alive(attacker))
return;

new temp = get_pcvar_num(gCvarHeGrenChance);
if(random(temp) == 1)
{
fm_give_item(attacker,"weapon_hegrenade");
ColorChat(attacker,GREEN,"%s^x01 Dostales granat HE za zabicie wroga.",gSzPrefix)
}
}
stock fm_give_item(index, const item[])
{
if (!equal(item, "weapon_", 7) && !equal(item, "ammo_", 5) && !equal(item, "item_", 5) && !equal(item, "tf_weapon_", 10))
return 0;

new ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, item))
if (!pev_valid(ent))
return 0;

new Float:origin[3];
pev(index, pev_origin, origin);
set_pev(ent, pev_origin, origin);
set_pev(ent, pev_spawnflags, pev(ent, pev_spawnflags) | SF_NORESPAWN);
dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent);

new save = pev(ent, pev_solid);
dllfunc(DLLFunc_Touch, ent, index);
if (pev(ent, pev_solid) != save)
return ent;

engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent);

return -1;
}



Użytkownik Dawedov edytował ten post 23.06.2011 19:42

Nie pomagam na PW, tylko na forum.


#9 Karpaj

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:111
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Szamo
Offline

Napisano 23.06.2011 20:08

Tutaj niestety też nie działa... ABy było 100% szans wystarczy
("amx_hegren_chance","3")
zmienić na
("amx_hegren_chance","1")
? I czy plugin sprawdza czy ktoś już posiada granat HE?
  • +
  • -
  • 0

#10 Dwdov

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:172
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Jawor
Offline

Napisano 23.06.2011 21:48

Po co ma sprawdzać czy ktoś już posiada HE? Więcej niż 1 i tak nie można mieć bez specjalnej edycji, a czemu plugin nie działa - nie mam pojęcia lol... nie wiem niech ktoś inny to sprawdzi bo ja tu błędu nie widzę ;x

Nie pomagam na PW, tylko na forum.


#11 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 23.06.2011 22:07

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"

new const g_szPrefix[] = "[PREFIX]";

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_event("DeathMsg", "eventPlayerDeath", "a");

// Add your code here...
}

public eventPlayerDeath()
{
new iKiller = read_data(1);
new iVictim = read_data(2);

if(get_user_team(iKiller) != get_user_team(iVictim))
{
if(random_num(1, 3) == 1)
{
fm_give_item(iKiller, "weapon_hegrenade");
client_print(iKiller, print_chat, "%s Dostales He Grenade za zabicie wroga!", g_szPrefix);
}
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}


Użytkownik funfel edytował ten post 23.06.2011 22:08

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#12 Karpaj

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:111
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Szamo
Offline

Napisano 24.06.2011 11:55

Bardzo fajnie, jednak trochę go testując, granat otrzymywały tylko osoby z adminem na serverze i to zawsze, a nie 33% szans, osoby bez admina nie dostawały go ani razu... Ocb?

Użytkownik Karpaj edytował ten post 24.06.2011 11:55

  • +
  • -
  • 0

#13 Dwdov

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:172
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Jawor
Offline

Napisano 24.06.2011 13:58

No to możliwe że masz coś z amxx'em no bo obydwa pluginy są dobrze napisane ; o

Nie pomagam na PW, tylko na forum.


#14 NimFresh

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:151
  • Imię:kamil
  • Lokalizacja:yyyy
Offline

Napisano 24.06.2011 14:44

no plugin dobry bo sprawdzalem a jaki masz system na serwie?

#15 Szomej !

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:7
  • GG:
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Dęby Szlacheckie
Offline

Napisano 24.06.2011 14:53

Mi Wszystko działa !
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika

Serdecznie Zapraszam na Mój serwer

Bądź Pierwszy w Ranku a Wygrasz KLUCZ STEAM





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych