Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Czy ta klasa bedzie dzialac?

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Krotix

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:100
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Mława
Offline

Napisano 22.06.2011 20:36

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <ColorChat>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Lanser";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza i AWP";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_MP5NAVY | 1<<CSW_AWP
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 160;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
ColorChat(id, RED, "[Lanser] Nie masz uprawnien, aby korzystac z tej klasy.");
return COD_STOP;
}
ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez Krotix'a");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE || CSW_AWP&& damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

#2 BliBs_Pl

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 91
Zaawansowany

  • Postów:365
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Pisz
Offline

Napisano 22.06.2011 21:08

Powinno działać, spróbuj skompilować.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych