I tu są schody nie moge wgrać auto bh Pomocy
Nie wiem czy dodałem ale plugin ma być na flage H/ 10 razy próbowałem
Dam karme
A mam to tak, Uwaga jestem lajek wiec chcialem przerobic porostu inna postac
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) #define FL_WATERJUMP (1<<11) #define FL_ONGROUND (1<<9) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Ziomal"; new const opis[] = "AutoBH, natychmiastowe zabicie z MP5 1/12"; new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY | 1<<CSW_HEGRENADE new const zdrowie = 20; new const kondycja = 40; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 10; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) ma_klase[id] = true; public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0 && random_num(1,12) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } public client_PreThink(id) { if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2 && klasa_gracza[id] == Ziomal) { //Tam gdzie Nazwa_Klasy podajesz nazwe klasy, ktora ma miec Auto BH new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags) if (flags & FL_WATERJUMP) return PLUGIN_CONTINUE if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 ) return PLUGIN_CONTINUE if ( !(flags & FL_ONGROUND) ) return PLUGIN_CONTINUE new Float:velocity[3] entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) velocity[2] += 250.0 entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6) } return PLUGIN_CONTINUE }