I tu są schody nie moge wgrać auto bh Pomocy
Nie wiem czy dodałem ale plugin ma być na flage H/ 10 razy próbowałem
Dam karme
A mam to tak, Uwaga jestem lajek wiec chcialem przerobic porostu inna postac
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
#define FL_WATERJUMP (1<<11)
#define FL_ONGROUND (1<<9)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Ziomal";
new const opis[] = "AutoBH, natychmiastowe zabicie z MP5 1/12";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY | 1<<CSW_HEGRENADE
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0 && random_num(1,12) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
public client_PreThink(id) {
if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2 && klasa_gracza[id] == Ziomal) { //Tam gdzie Nazwa_Klasy podajesz nazwe klasy, ktora ma miec Auto BH
new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
if (flags & FL_WATERJUMP)
return PLUGIN_CONTINUE
if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
return PLUGIN_CONTINUE
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return PLUGIN_CONTINUE
new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
velocity[2] += 250.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
}
return PLUGIN_CONTINUE
}


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty








