←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Jak dodać cień pod nogi ?

Locked

  • +
  • -
LucKy_skiLL's Photo LucKy_skiLL 22.06.2011

Taki mam kod ninji, jest całkowicie niewidzialna, proszę o dodanie do tego kodu cienia pod nogi

public set_renderchange(id)
{
if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id))
{	
if(!naswietlony[id])
{
new render = 255

if (player_class[id] == Ninja)
			{
				new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
				render = 0
				
				if(player_b_inv[id]>0)
				{
					while(inv_bonus>0)
					{
						inv_bonus-=20
						render--
					}
				}
				
				if(player_b_usingwind[id]==1)
				{
					render/=2
				}
				
				if(render<0) render=0
				
				if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2	
				
				set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
			}
			else if (player_class[id] == Mnich)
			{
				new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
				render = 200
				
				if(player_b_inv[id]>0)
				{
					while(inv_bonus>0)
					{
						inv_bonus-=20
						render--
					}
				}
				
				if(player_b_usingwind[id]==1)
				{
					render/=2
				}
				
				if(render<0) render=0
				
				if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2	
				
				set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
			}
			else if (player_class[id] == Mefisto)
			{
				new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
				render = 150
				
				if(player_b_inv[id]>0)
				{
					while(inv_bonus>0)
					{
						inv_bonus-=20
						render--
					}
				}
				
				if(player_b_usingwind[id]==1)
				{
					render/=2
				}
				
				if(render<0) render=0
				
				if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2	
				
				set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
			}
			else if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target))
			{
				if (player_b_usingwind[id]==1) set_user_rendering(id,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,75)
				
				if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)) set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderNormal,16)  
				if(HasFlag(id,Flag_Rot)) set_rendering ( id, kRenderFxGlowShell, 255,255,0, kRenderFxNone, 10 )
				if(HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) set_rendering ( id, kRenderFxGlowShell, 0,200,0, kRenderFxNone, 0 ) 
			}
			else if(invisible_cast[id]==1)
			{
				if(player_b_inv[id]>0) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, floatround((10.0/255.0)*(255-player_b_inv[id])))
				else set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10)
			}
			else if(niewidka[id]==1)
			{
				if(player_b_inv[id]>0) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, floatround((10.0/255.0)*(255-player_b_inv[id])))
				else set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20)
			}
			else
			{
				render = 255 
				if(player_b_inv[id]>0) render = player_b_inv[id]
				
				set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
			}
			
		}	
		else set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,flashlight_r,flashlight_g,flashlight_b,kRenderNormal,4)
	}
}


Quote

  • +
  • -
Apple()'s Photo Apple() 22.06.2011

cl_shadows "1"
Quote

  • +
  • -
kavi76's Photo kavi76 22.06.2011

Zmniejsz to
new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]

bo 255 to całkowita widzialność.


eRBeKa# bez bulwersu już poprawiłem -,-
Edited by Kavi76, 23.06.2011 19:54.
Quote

  • +
  • -
LucKy_skiLL's Photo LucKy_skiLL 22.06.2011

Właśnie ja chce aby ninja był całkiem niewidzialny, tylko chcę dodać mu cień pod nogi
Quote

  • +
  • -
eRBeKa#'s Photo eRBeKa# 22.06.2011

public set_renderchange(id)
{
if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id))
{	
if(!naswietlony[id])
{
new render = 255

if (player_class[id] == Ninja)
			{
				new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
				render = 1
				
				if(player_b_inv[id]>0)
				{
					while(inv_bonus>0)
					{
						inv_bonus-=20
						render--
					}
				}
				
				if(player_b_usingwind[id]==1)
				{
					render/=2
				}
				
				if(render<0) render=0
				
				if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2	
				
				set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
			}
			else if (player_class[id] == Mnich)
			{
				new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
				render = 200
				
				if(player_b_inv[id]>0)
				{
					while(inv_bonus>0)
					{
						inv_bonus-=20
						render--
					}
				}
				
				if(player_b_usingwind[id]==1)
				{
					render/=2
				}
				
				if(render<0) render=0
				
				if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2	
				
				set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
			}
			else if (player_class[id] == Mefisto)
			{
				new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
				render = 150
				
				if(player_b_inv[id]>0)
				{
					while(inv_bonus>0)
					{
						inv_bonus-=20
						render--
					}
				}
				
				if(player_b_usingwind[id]==1)
				{
					render/=2
				}
				
				if(render<0) render=0
				
				if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2	
				
				set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
			}
			else if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target))
			{
				if (player_b_usingwind[id]==1) set_user_rendering(id,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,75)
				
				if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)) set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderNormal,16)  
				if(HasFlag(id,Flag_Rot)) set_rendering ( id, kRenderFxGlowShell, 255,255,0, kRenderFxNone, 10 )
				if(HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) set_rendering ( id, kRenderFxGlowShell, 0,200,0, kRenderFxNone, 0 ) 
			}
			else if(invisible_cast[id]==1)
			{
				if(player_b_inv[id]>0) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, floatround((10.0/255.0)*(255-player_b_inv[id])))
				else set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10)
			}
			else if(niewidka[id]==1)
			{
				if(player_b_inv[id]>0) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, floatround((10.0/255.0)*(255-player_b_inv[id])))
				else set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20)
			}
			else
			{
				render = 255 
				if(player_b_inv[id]>0) render = player_b_inv[id]
				
				set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
			}
			
		}	
		else set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,flashlight_r,flashlight_g,flashlight_b,kRenderNormal,4)
	}
}


Zmniejsz to

new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]



bo 255 to całkowita niewidzialność


Chyba nie wiesz co piszesz Oo. 255 jest to normalna widoczność, od której ma redukować. Nie wiesz, nie pisz, bo to spam, gdybym można było dać minusa, już byś dostał..
Edited by eRBeKa#, 22.06.2011 23:19.
Quote

  • +
  • -
Stachuu :D ??'s Photo Stachuu :D ?? 23.06.2011

na widoczność ninja bez żadnego itemku na niewidoczność odpowiada

//////////////new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
render = 0 <----- TO


wystarczy zrobić go większy od zera proponuje dac w przedziale jeśli ninja np.

render = 8~12 
Quote

  • +
  • -
LucKy_skiLL's Photo LucKy_skiLL 23.06.2011

Ale ja nie chce zmniejszać/zwiększać widoczności tylko dodać cień pod nogi nic więcej
Quote

  • +
  • -
Jak się nazwać's Photo Jak się nazwać 23.06.2011

Nie da się tak. Cień jest zawsze tylko u ninji wydaje się on bardziej bo jest przy ziemi i jest leprzy kontrast
Quote

  • +
  • -
Bad Day's Photo Bad Day 23.06.2011

Na DiabloModzie Volta-sq.pl jest ustawiony ninja tak, że ma właściwie tylko cień pod nogami.
Niewidzialność jest bodajże 1, czyli cień pod nogami, no i jakby miał item co daje broń dla ninjy to widać ogień od strzelania, a w powietrzu w ogóle go nie widać.
Chyba inaczej się nie da, bo jak się da 0 to nic nie widać.
Quote

  • +
  • -
eRBeKa#'s Photo eRBeKa# 23.06.2011

Lucy_skill, przy moim kodzie, ninja bd wogóle nie widzialny, po prostu doda mu tylko cień pod nogami Oo
Quote

  • +
  • -
Stachuu :D ??'s Photo Stachuu :D ?? 23.06.2011

na poke modzie widziałem takie cos tylko ze to było zrobione na jakimś sprite
Quote

  • +
  • -
LucKy_skiLL's Photo LucKy_skiLL 23.06.2011

No, ale ninja standardowo ma cień pod nogami, czy da się wiec aby był całkowicie niewidzialny lecz miał cień pod nogami czy nie ?
Quote

  • +
  • -
sharkowy's Photo sharkowy 23.06.2011

Render (to co odpowiada za niewidzialność) ustaw na 1, klasa będzie niewidzialna i będzie miała cień pod nogami.
Edited by RPK. Shark, 23.06.2011 21:18.
Quote

  • +
  • -
eRBeKa#'s Photo eRBeKa# 23.06.2011

Render (to co odpowiada za niewidzialność) ustaw na 1, klasa będzie niewidzialna i będzie miała cień pod nogami.


Podałem mu nawet kod na to wyżej i tłumacze mu cały czas o tym, ale on chyba tego nie rozumie..
Edited by eRBeKa#, 23.06.2011 21:25.
Quote

  • +
  • -
BliBs_Pl's Photo BliBs_Pl 23.06.2011

Ja radzę zrobić po prostu 1 widoczności bo grałem na diablo gdzie był item co dawał 1 widoczności i kolesia wtedy nie było widać tylko sam cień.
Quote

  • +
  • -
LucKy_skiLL's Photo LucKy_skiLL 23.06.2011

No i o taką odpowiedz mi chodziło, dzięki RPK. Shark
Quote
Locked