Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Rozgrzewka nożowa(pomoc w przerobieniu)


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 xOnOrRr_ThuG

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:57
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Kąty Wrrrrr
Offline

Napisano 22.06.2011 13:30

Witam. Chciałbym, żeby przerobił mi ktoś sma, żeby przy zabiciu w rundzie rozgrzewkowej po 1sec się odradzano. SMA w załączniku. Za pomoc oczywiście plusik leci.

Dodano 22 czerwiec 2011 - 13:51:
Oraz żeby były wyłączone pluginy i muzyka: roundsound, alternative end round sound.

Ps. Przepraszam za ten post, ale edytować już się nie da ;)

Dodano 27 czerwiec 2011 - 23:42:
Odświeżam!!

Załączone pliki


Użytkownik xOnOrRr_ThuG edytował ten post 22.06.2011 13:30

  • +
  • -
  • 0

#2 Thecovsky

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 29.06.2011 12:55

Ze spauzowanym pluginem Alternative End Round Sounds

#include <amxmodx>             // AMX Mod X 
#include <amxmisc>

new czas = 45
new resety=3
new noze=0
new restart_title[1][] = { "Plugin BY YeLLow" }

new misc[3][]={"misc/one.wav","misc/two.wav","misc/three.wav"}

new bylo_juz=0

public plugin_init()
{
register_plugin("ROund STart REstart","1.9","YeLLow") // Mi też się coś należy ;D

register_event("HLTV","Event_StartRound","a","1=0","2=0")

return PLUGIN_CONTINUE
}

public test_it(){
new players[32], num, num2
get_players(players,num,"e","TERRORIST")
get_players(players,num2,"e","CT")
if(num2<1 || num<1) return 0
return 1
}

public client_disconnect(id){
set_task(0.3,"disconnect",0)
}

public disconnect(){
if(test_it()==0 && noze==0) bylo_juz=0
}

public Event_StartRound(){
if(test_it()==0 && noze==0) bylo_juz=0
set_task(0.2,"restart_odlicz", 0)
set_task(6.0,"restart_odlicz", 0)
}

public client_PreThink ( id )
{
if(noze) client_cmd(id,"weapon_knife")
}

public restart_odlicz(){

if(test_it() && noze==0 && bylo_juz==0){
noze=1
bylo_juz=1
czas=45
resety=3
pause("ac","Antirusher.amxx")
pause("ac","M_Antirusher.amxx")
pause("ac","M_Antirusher_2.4.amxx")
pause("ac","M_Antirusher_2.5.amxx")
pause("ac","M_Antirusher_2.5b.amxx")
pause("ac","imessage.amxx")
pause("ac","scrollmsg.amxx")
pause("ac","alt_end_round_sounds.amxx")
set_task(3.0,"muza_on", 0)
set_task(1.0,"wyswietl_res",8188,"",0,"b")
}
}

public muza_on(){
client_cmd(0,"stopsound")
client_cmd(0,"spk misc/knifes.wav")
}

public wyswietl_res(){

new jac1=random_num(0,255)
new jac2=random_num(0,255)
new jac3=random_num(0,255)

set_hudmessage(jac1, jac2, jac3, 0.65, 0.75, 2, 0.02, 1.0, 0.01, 0.1, 10)
show_hudmessage(0,"==================^n *%s *^n RESTART ZA: %i sec^n==================", restart_title, czas)
czas--
if(czas==3){
set_task(0.7,"restart_rundy_0", 0)
}
}

public restart_rundy_play(){
set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)
show_hudmessage(0,"===================^n* Live <3 *^n===================")
}

public restart_rundy(){
unpause("ac","Antirusher.amxx")
unpause("ac","M_Antirusher.amxx")
unpause("ac","M_Antirusher_2.4.amxx")
unpause("ac","M_Antirusher_2.5.amxx")
unpause("ac","M_Antirusher_2.5b.amxx")
unpause("ac","imessage.amxx")
unpause("ac","scrollmsg.amxx")
unpause("ac","alt_end_round_sounds.amxx")
client_cmd(0,"stopsound")
client_cmd(0,"spk misc/reset.wav")
server_cmd("sv_restart 1")
remove_task(8188)
set_task(2.0,"restart_rundy_play", 0)
}

public restart_rundy_0(){
client_cmd(0,"stopsound")
client_cmd(0,"spk %s",misc[resety-1])
resety--
if(resety==0){
noze=0
set_task(1.0,"restart_rundy", 0)
}
else set_task(1.2,"restart_rundy_0", 0)
}

public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/knifes.wav")
precache_sound("misc/reset.wav")
precache_sound(misc[0])
precache_sound(misc[1])
precache_sound(misc[2])

return PLUGIN_CONTINUE
}

Powinno działać.
Z odradzaniem ktoś inny niech zrobi :)
  • +
  • -
  • 1

#3 xOnOrRr_ThuG

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:57
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Kąty Wrrrrr
Offline

Napisano 29.06.2011 15:55

Plus dla Ciebie. Czekam jeszcze na odradzanie ;)
  • +
  • -
  • 0

#4 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 840
Czempion

  • Postów:1485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 29.06.2011 21:11

Łap
#include <amxmodx>              // AMX Mod X 
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>

#define RESPAWN_TASK 9856

new czas = 45
new resety=3
new noze=0
new restart_title[1][] = { "Plugin BY YeLLow" }

new misc[3][]={"misc/one.wav","misc/two.wav","misc/three.wav"}

new bylo_juz=0

public plugin_init()
{
register_plugin("ROund STart REstart","1.9","YeLLow") // Mi też się coś należy ;D

register_event("HLTV","Event_StartRound","a","1=0","2=0")
register_event("DeathMsg", "eventDeath", "a");

return PLUGIN_CONTINUE
}

public test_it(){
new players[32], num, num2
get_players(players,num,"e","TERRORIST")
get_players(players,num2,"e","CT")
if(num2<1 || num<1) return 0
return 1
}

public client_disconnect(id){
set_task(0.3,"disconnect",0)
}

public disconnect(){
if(test_it()==0 && noze==0) bylo_juz=0
}

public Event_StartRound(){
if(test_it()==0 && noze==0) bylo_juz=0
set_task(0.2,"restart_odlicz", 0)
set_task(6.0,"restart_odlicz", 0)
}

public client_PreThink ( id )
{
if(noze) client_cmd(id,"weapon_knife")
}

public restart_odlicz(){

if(test_it() && noze==0 && bylo_juz==0){
noze=1
bylo_juz=1
czas=45
resety=3
pause("ac","Antirusher.amxx")
pause("ac","M_Antirusher.amxx")
pause("ac","M_Antirusher_2.4.amxx")
pause("ac","M_Antirusher_2.5.amxx")
pause("ac","M_Antirusher_2.5b.amxx")
pause("ac","imessage.amxx")
pause("ac","scrollmsg.amxx")
pause("ac","alt_end_round_sounds.amxx")
set_task(3.0,"muza_on", 0)
set_task(1.0,"wyswietl_res",8188,"",0,"b")
}
}

public eventDeath(id)
{
new zabity = read_data(2)
if(task_exists(zabity + RESPAWN_TASK)) remove_task(zabity + RESPAWN_TASK);

if(noze){
set_task(1.0, "Respawn", zabity+RESPAWN_TASK)
}
}

public muza_on(){
client_cmd(0,"stopsound")
client_cmd(0,"spk misc/knifes.wav")
}

public wyswietl_res(){

new jac1=random_num(0,255)
new jac2=random_num(0,255)
new jac3=random_num(0,255)

set_hudmessage(jac1, jac2, jac3, 0.65, 0.75, 2, 0.02, 1.0, 0.01, 0.1, 10)
show_hudmessage(0,"==================^n *%s *^n RESTART ZA: %i sec^n==================", restart_title, czas)
czas--
if(czas==3){
set_task(0.7,"restart_rundy_0", 0)
}
}

public Respawn(id)
{
id -=RESPAWN_TASK

if(task_exists(id+RESPAWN_TASK)) remove_task(id+RESPAWN_TASK)

if(noze)
{
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);
}
}

public restart_rundy_play(){
set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)
show_hudmessage(0,"===================^n* Live <3 *^n===================")
}

public restart_rundy(){
unpause("ac","Antirusher.amxx")
unpause("ac","M_Antirusher.amxx")
unpause("ac","M_Antirusher_2.4.amxx")
unpause("ac","M_Antirusher_2.5.amxx")
unpause("ac","M_Antirusher_2.5b.amxx")
unpause("ac","imessage.amxx")
unpause("ac","scrollmsg.amxx")
unpause("ac","alt_end_round_sounds.amxx")
client_cmd(0,"stopsound")
client_cmd(0,"spk misc/reset.wav")
server_cmd("sv_restart 1")
remove_task(8188)
set_task(2.0,"restart_rundy_play", 0)
}

public restart_rundy_0(){
client_cmd(0,"stopsound")
client_cmd(0,"spk %s",misc[resety-1])
resety--
if(resety==0){
noze=0
set_task(1.0,"restart_rundy", 0)
}
else set_task(1.2,"restart_rundy_0", 0)
}

public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/knifes.wav")
precache_sound("misc/reset.wav")
precache_sound(misc[0])
precache_sound(misc[1])
precache_sound(misc[2])

return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 1

marwit-0.png


#5 xOnOrRr_ThuG

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:57
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Kąty Wrrrrr
Offline

Napisano 30.06.2011 19:47

Plusik leci, dzięki za pomoc :)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych