Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Jak zrobic aby rakity byly na mouse2

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 NewaX

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:241
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Biłgoraj
Offline

Napisano 20.06.2011 10:54

A wiec jak zrobic aby rakiety byly na mouse2 czyli prawym przycisku msyzy jesli sie nie myle. Chodzi mi o to zeby gracz po wejsciu na serwer nie mogl zoomowac, zakladac tlumnika, walic prawym z noza lecz mogl poszczac rakiety. Za pomoc dziekuje beda plusy.
  • +
  • -
  • 0

#2 Shooter#23

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:22
  • GG:
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Starogard Gdański
Offline

Napisano 20.06.2011 11:08

A jakim domyślnie jest używanie rakiet ?
  • +
  • -
  • 0

Zapraszam do gry na serwerach !
Dołączona grafika


#3 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 20.06.2011 11:19

To byś raczej musiał edytować każdą klasę osobno która ma rakiety, mógłbyś użyć np.
if(pev(id, pev_button) & IN_ATTACK2)
pewny nie jestem.
  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#4 Shooter#23

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:22
  • GG:
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Starogard Gdański
Offline

Napisano 20.06.2011 11:28

Mi się wydaję, że tylko trzeba graczom zbindować komendę na puszczanie rakiet na ten klawisz.
  • +
  • -
  • 1

Zapraszam do gry na serwerach !
Dołączona grafika


#5 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 20.06.2011 11:37

1. Na amxx.pl nie wolno publikować kodów, które bindują coś graczowi.
2. Standardowo nie ma bindu na rakiety, używanie perków (w tym rakiet) jest podpisane pod radio3 (klawisz C).

Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 20.06.2011 11:37

  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#6 NewaX

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:241
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Biłgoraj
Offline

Napisano 20.06.2011 17:08

to jak zmienic aby perki uzywane byly by na mouse2
  • +
  • -
  • 0

#7 Jak się nazwać

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 170
Profesjonalista

  • Postów:617
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 20.06.2011 19:46

w głównym silniku COD znajdź
register_clcmd("useperk", "UzyjPerku");
i zamien na
register_clcmd("+attack2", "UzyjPerku");
Oczywiście jeżeli gracz nie zmienił sobie w bindach MOUSE2 na coś innego niż +attack2
Mam nadzieję że pomogłem
  • +
  • -
  • 1
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964

#8 NewaX

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:241
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Biłgoraj
Offline

Napisano 20.06.2011 20:34

wielkie dizeki za pomoc
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych