Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Edytowany plugin nie dziala.Plugin blad


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Avatar

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
  • Imię:Michal
  • Lokalizacja:Gdanks
Offline

Napisano 19.06.2011 20:52

Witam


Mam problem z jednym pluginem.
Po tym jak go samemu edytowalem to nie chce sie w ogóle wyswietlac.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "Best player"
#define VERSION "0.4"
#define AUTHOR "Sebul"


new RoundNumber = 0, cvar_round, cvar_frags_multi, g_MaxPlayers;

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

register_event("SendAudio", "pokaz_staty", "a", "2&%!MRAD_terwin", "2&%!MRAD_ctwin");
register_event("TextMsg", "round_begin", "a", "2&#Game_C", "2=#Game_will_restart_in");

cvar_frags_multi = register_cvar("amx_frags_multi", "1.5");
cvar_round = register_cvar("amx_number_round", "5");

g_MaxPlayers = get_maxplayers();
}

public round_begin() RoundNumber = 0;

public pokaz_staty() {
RoundNumber++;
new ile_rund = get_pcvar_num(cvar_round);
if(RoundNumber > ile_rund) {
RoundNumber = ile_rund;
new Float:fragi = -20.0, Float:bilans, Float:zabojstwa, zgony;
new Float:mnoznik = get_pcvar_float(cvar_frags_multi);
new index, name[32], kills, death;

for(new i=1; i<=g_MaxPlayers; i++) {
if(!is_user_connected(i) || is_user_bot(i)) continue;

zabojstwa = get_user_frags(i)*mnoznik;
zgony = cs_get_user_deaths(i);
bilans = zabojstwa-zgony;
if(zabojstwa > 0 && fragi < bilans) {
fragi = bilans;
index = i;
}
}
if(is_user_connected(index)) {
get_user_name(index, name, 31);
kills = get_user_frags(index);
death = cs_get_user_deaths(index);
ColorChat(0, TEAM_COLOR, "[%s]^x04 %s^x01 prowadzi w grze z^x03 %i^x01 fragami i^x03 %i^x01 zgonami", name, kills, death);
}
else ColorChat(0, TEAM_COLOR, "[%s]^x01 Brak prowadzacego w grze");
}
}



a orginal to



/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "Best player"
#define VERSION "0.4"
#define AUTHOR "Sebul"


new RoundNumber = 0, cvar_round, cvar_frags_multi, g_MaxPlayers, MapName[32];

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

register_event("SendAudio", "pokaz_staty", "a", "2&%!MRAD_terwin", "2&%!MRAD_ctwin");
register_event("TextMsg", "round_begin", "a", "2&#Game_C", "2=#Game_will_restart_in");

cvar_frags_multi = register_cvar("amx_frags_multi", "1.5");
cvar_round = register_cvar("amx_number_round", "5");

g_MaxPlayers = get_maxplayers();
get_mapname(MapName, 31);
}

public round_begin() RoundNumber = 0;

public pokaz_staty() {
RoundNumber++;
new ile_rund = get_pcvar_num(cvar_round);
if(RoundNumber > ile_rund) {
RoundNumber = ile_rund;
new Float:fragi = -20.0, Float:bilans, Float:zabojstwa, zgony;
new Float:mnoznik = get_pcvar_float(cvar_frags_multi);
new index, name[32], kills, death;

for(new i=1; i<=g_MaxPlayers; i++) {
if(!is_user_connected(i) || is_user_bot(i)) continue;

zabojstwa = get_user_frags(i)*mnoznik;
zgony = cs_get_user_deaths(i);
bilans = zabojstwa-zgony;
if(zabojstwa > 0 && fragi < bilans) {
fragi = bilans;
index = i;
}
}
if(is_user_connected(index)) {
get_user_name(index, name, 31);
kills = get_user_frags(index);
death = cs_get_user_deaths(index);
ColorChat(0, TEAM_COLOR, "[%s]^x04 %s^x01 prowadzi w grze z^x03 %i^x01 fragami i^x03 %i^x01 zgonami", MapName, name, kills, death);
}
else ColorChat(0, TEAM_COLOR, "[%s]^x01 Brak prowadzacego w grze", MapName);
}
}



Chcialem zeby nie wyswietal mapy, proszę o pomoc bo nie wiem gdzie zle edytowalem.
Thx
  • +
  • -
  • 0

#2 adanos

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:118
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 20.06.2011 10:03

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "Best player"
#define VERSION "0.4"
#define AUTHOR "Sebul"


new RoundNumber = 0, cvar_round, cvar_frags_multi, g_MaxPlayers, MapName[32];

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

register_event("SendAudio", "pokaz_staty", "a", "2&%!MRAD_terwin", "2&%!MRAD_ctwin");
register_event("TextMsg", "round_begin", "a", "2&#Game_C", "2=#Game_will_restart_in");

cvar_frags_multi = register_cvar("amx_frags_multi", "1.5");
cvar_round = register_cvar("amx_number_round", "5");

g_MaxPlayers = get_maxplayers();
get_mapname(MapName, 31);
}

public round_begin() RoundNumber = 0;

public pokaz_staty() {
RoundNumber++;
new ile_rund = get_pcvar_num(cvar_round);
if(RoundNumber > ile_rund) {
RoundNumber = ile_rund;
new Float:fragi = -20.0, Float:bilans, Float:zabojstwa, zgony;
new Float:mnoznik = get_pcvar_float(cvar_frags_multi);
new index, name[32], kills, death;

for(new i=1; i<=g_MaxPlayers; i++) {
if(!is_user_connected(i) || is_user_bot(i)) continue;

zabojstwa = get_user_frags(i)*mnoznik;
zgony = cs_get_user_deaths(i);
bilans = zabojstwa-zgony;
if(zabojstwa > 0 && fragi < bilans) {
fragi = bilans;
index = i;
}
}
if(is_user_connected(index)) {
get_user_name(index, name, 31);
kills = get_user_frags(index);
death = cs_get_user_deaths(index);
ColorChat(0, TEAM_COLOR, "%s^x01 prowadzi w grze z^x03 %i^x01 fragami i^x03 %i^x01 zgonami", MapName, name, kills, death);
}
else ColorChat(0, TEAM_COLOR, "Brak prowadzacego w grze", MapName);
}
}

  • +
  • -
  • 0
Forum: serwery cs

Garfield [4FuN] - 193.33.176.190:27015

Dołączona grafika

#3 Avatar

    Nowy

  • Autor tematu
  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
  • Imię:Michal
  • Lokalizacja:Gdanks
Offline

Napisano 20.06.2011 11:09

Dziekuje za pomoc ale teraz cos zle jest calkiem..

Lecz teraz wyswietla mi sie tak:


de_dust2 prowadzi w grze z 65 fragami i 6 zgonam

Dalej mape wyswietla i teraz nie pokazuje gracza.
  • +
  • -
  • 0

#4 ;((

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 347
Wszechpomocny

  • Postów:1157
  • Lokalizacja:Aha
Offline

Napisano 20.06.2011 11:15

/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include <amxmodx>

#include <cstrike>

#include <colorchat>



#define PLUGIN "Best player"

#define VERSION "0.4"

#define AUTHOR "Sebul"





new RoundNumber = 0, cvar_round, cvar_frags_multi, g_MaxPlayers, MapName[32];



public plugin_init() {

        register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);



        register_event("SendAudio", "pokaz_staty", "a", "2&%!MRAD_terwin", "2&%!MRAD_ctwin");

        register_event("TextMsg", "round_begin", "a", "2&#Game_C", "2=#Game_will_restart_in");



        cvar_frags_multi = register_cvar("amx_frags_multi", "1.5");

        cvar_round = register_cvar("amx_number_round", "5");



        g_MaxPlayers = get_maxplayers();

        get_mapname(MapName, 31);

}



public round_begin() RoundNumber = 0;



public pokaz_staty() {

        RoundNumber++;

        new ile_rund = get_pcvar_num(cvar_round);

        if(RoundNumber > ile_rund) {

                RoundNumber = ile_rund;

                new Float:fragi = -20.0, Float:bilans, Float:zabojstwa, zgony;

                new Float:mnoznik = get_pcvar_float(cvar_frags_multi);

                new index, name[32], kills, death;



                for(new i=1; i<=g_MaxPlayers; i++) {

                        if(!is_user_connected(i) || is_user_bot(i)) continue;



                        zabojstwa = get_user_frags(i)*mnoznik;

                        zgony = cs_get_user_deaths(i);

                        bilans = zabojstwa-zgony;

                        if(zabojstwa > 0 && fragi < bilans) {

                                fragi = bilans;

                                index = i;

                        }

                }

                if(is_user_connected(index)) {

                        get_user_name(index, name, 31);

                        kills = get_user_frags(index);

                        death = cs_get_user_deaths(index);

                        ColorChat(0, TEAM_COLOR, "%s^x01 prowadzi w grze z^x03 %i^x01 fragami i^x03 %i^x01 zgonami", name, kills, death);

                }

                else ColorChat(0, TEAM_COLOR, "Brak prowadzacego w grze");

                }

}


  • +
  • -
  • 0

#5 Avatar

    Nowy

  • Autor tematu
  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
  • Imię:Michal
  • Lokalizacja:Gdanks
Offline

Napisano 20.06.2011 11:47

Dziekuje ci bardzo :) Dziala :P
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych