Nowy Autorespawn
WarRIorS
19.06.2011
Przedstawiam wam autorespawna który był pisany na zlecenie dla mojego kolegi przez diablixa ale teraz jest mu niepotrzebny więc wstawiam go tu może komuś się przyda.
Plugin co X sekund respawnuje graczy wszystkich jak zostaną zabici.
W hudzie wyświetla się za ile sekund zostaną ożywieni.
ZAŁĄCZNIK.
INFO BY MISIEQ

g_iToRespawn[iVictim] = 6;
Odpowiada za czas który odlicza nam do respawnu, domyślnie 6 sekund
set_task(1.0, "taskRespawn", iVictim + TASK_RESPAWN, _, _, "a", 6);
Gracz może odrodzić się tylko 6 razy poniewaz ów task powtórzy się tylko 6 razy, aby to zmienić edytujemy liczbę
6
Jeżeli są jakieś pytania pisac TUTAJ.
[uwaga=Szyfrant]
http://amxx.pl/topic...896#entry380896

Poprawka Huberta
[/uwaga]
Załączone pliki
Użytkownik speedkill edytował ten post 16.03.2012 17:44
NimFresh
24.06.2011
Gufinsky
24.06.2011
Możesz umieścić plik .amxx?

o to jak zabja sie prawie wszysty czy kazdy indywidualnie ? i co ile sec czy min jest respawn
Indywidualnie.
Gdy gracz się zabiję zostanie odrodzony za 6 sekund.
FeCra
24.06.2011
a i autor pisze ze co X sekund to chyba jakis cvar jest do tego
Drzanas
24.06.2011
Kompilacja lokalna - AMXX.pl: Support AMX Mod XMożesz umieścić plik .amxx?
Poradnik jak kompilować pluginy - AMXX.pl: Support AMX Mod X
albo
Kompilator - AMXX.pl: Support AMX Mod X
albo poszukaj tutaj
Lista Artykułów i Instrukcji - AMXX.pl: Support AMX Mod X
W załączniku amxx

Do tego co podał w pierwszym poście.
Edit
Kurde przegonili mnie...
Użytkownik Drzanas edytował ten post 24.06.2011 20:17
Misiaczek ;c
24.06.2011
g_iToRespawn[iVictim] = 6;
Odpowiada za czas który odlicza nam do respawnu, domyślnie 6 sekund
set_task(1.0, "taskRespawn", iVictim + TASK_RESPAWN, _, _, "a", 6);
Gracz może odrodzić się tylko 6 razy poniewaz ów task powtórzy się tylko 6 razy, aby to zmienić edytujemy liczbę
6
lub można zmienić task na taki
set_task(1.0, "taskRespawn", iVictim + TASK_RESPAWN, _, _, "b");
WarRIorS
25.06.2011

CO X SEKUND ale pamiętacje tutaj runda się kończy co 3 minuty

Jeżeli wszyscy zostaną zabicie przed odrodzeniem to runda także się kończy.
Misieq skopiowałem twoje info mi się pisać nie chciało

Użytkownik WarRIorS edytował ten post 25.06.2011 11:53
V3ko
06.07.2011
Okulista
09.07.2011
Slimaa
12.07.2011
Kilian
22.07.2011
dodaj taska i juz
poprawiony
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#define VERSION "0.1"
#define TASK_RESPAWN 1337
new g_iToRespawn[33];
public plugin_init(){
register_plugin("Deatmatch COD", VERSION, "diablix edytowal Kilian")
register_event("TeamInfo", "eventJoinTeam", "a", "2=TERRORIST", "2=CT");
register_event("DeathMsg", "eventDeath", "a");
set_task(10.0, "taskCvars");
}
public taskCvars() set_cvar_float("mp_roundtime", 3.0);
public eventDeath(){
new iVictim = read_data(2);
if(task_exists(iVictim + TASK_RESPAWN)) remove_task(iVictim + TASK_RESPAWN);
g_iToRespawn[iVictim] = 6;
set_task(1.0, "taskRespawn", iVictim + TASK_RESPAWN, _, _, "a", 6);
}
public eventJoinTeam(){
new id = read_data(1);
if(task_exists(id + TASK_RESPAWN)) remove_task(id + TASK_RESPAWN);
if(!is_user_alive(id)){
g_iToRespawn[id] = 6;
set_task(1.0, "taskRespawn", id + TASK_RESPAWN, _, _, "a", 6);
}
return 0;
}
public taskRespawn(task_id){
new id = task_id - TASK_RESPAWN;
g_iToRespawn[id] --;
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.42, 0.55, 1, 1.1, 1.1, 1.1, 1.1)
show_hudmessage(id, "Odrodzisz sie za %d", g_iToRespawn[id]);
if(g_iToRespawn[id] <= 0)
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);
}
Użytkownik Kilian edytował ten post 22.07.2011 12:09
Kilian
29.07.2011
po 6 sekundach jak wybierzesz team np. w połowie mapy
Widzę ze w tej wersji jest PAKA ;d
Fixiu
30.07.2011
dlaczego?. pokazuje mi się czas, do autorespa ale nie respi.
Hiroshima
30.07.2011
Mi się respi co 2 sek. i się nie da grać ;f
jak ustawisz respawn od razu po smierci to moze sie crashowac serwer lub mogą występować inne problemy.