Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Nowy Autorespawn
#1
Napisano 19.06.2011 19:57
Przedstawiam wam autorespawna który był pisany na zlecenie dla mojego kolegi przez diablixa ale teraz jest mu niepotrzebny więc wstawiam go tu może komuś się przyda.
Plugin co X sekund respawnuje graczy wszystkich jak zostaną zabici.
W hudzie wyświetla się za ile sekund zostaną ożywieni.
ZAŁĄCZNIK.
INFO BY MISIEQ
g_iToRespawn[iVictim] = 6;
Odpowiada za czas który odlicza nam do respawnu, domyślnie 6 sekund
set_task(1.0, "taskRespawn", iVictim + TASK_RESPAWN, _, _, "a", 6);
Gracz może odrodzić się tylko 6 razy poniewaz ów task powtórzy się tylko 6 razy, aby to zmienić edytujemy liczbę
6
Jeżeli są jakieś pytania pisac TUTAJ.
[uwaga=Szyfrant]
http://amxx.pl/topic...896#entry380896
dmfixed.sma 1,2 KB 345 Ilość pobrań
dmfixed.amxx
Poprawka Huberta
[/uwaga]
Załączone pliki
Użytkownik speedkill edytował ten post 16.03.2012 17:44
#2
Napisano 24.06.2011 20:03
#3
Napisano 24.06.2011 20:05
#5
Napisano 24.06.2011 20:15
a i autor pisze ze co X sekund to chyba jakis cvar jest do tego
#6
Napisano 24.06.2011 20:16
Kompilacja lokalna - AMXX.pl: Support AMX Mod XMożesz umieścić plik .amxx?
Poradnik jak kompilować pluginy - AMXX.pl: Support AMX Mod X
albo
Kompilator - AMXX.pl: Support AMX Mod X
albo poszukaj tutaj
Lista Artykułów i Instrukcji - AMXX.pl: Support AMX Mod X
W załączniku amxx dm.amxx 2,91 KB 5 Ilość pobrań
Do tego co podał w pierwszym poście.
Edit
Kurde przegonili mnie...
Użytkownik Drzanas edytował ten post 24.06.2011 20:17
#7
Napisano 24.06.2011 21:48
g_iToRespawn[iVictim] = 6;
Odpowiada za czas który odlicza nam do respawnu, domyślnie 6 sekund
set_task(1.0, "taskRespawn", iVictim + TASK_RESPAWN, _, _, "a", 6);
Gracz może odrodzić się tylko 6 razy poniewaz ów task powtórzy się tylko 6 razy, aby to zmienić edytujemy liczbę
6
lub można zmienić task na taki
set_task(1.0, "taskRespawn", iVictim + TASK_RESPAWN, _, _, "b");
#8
Napisano 25.06.2011 11:51
CO X SEKUND ale pamiętacje tutaj runda się kończy co 3 minuty
Jeżeli wszyscy zostaną zabicie przed odrodzeniem to runda także się kończy.
Misieq skopiowałem twoje info mi się pisać nie chciało .
Użytkownik WarRIorS edytował ten post 25.06.2011 11:53
#9
Napisano 06.07.2011 20:37
#10
Napisano 09.07.2011 17:15
#11
Napisano 10.07.2011 19:24
Bo kilka innych tego typu pluginy przenosiły
#12
Napisano 12.07.2011 07:49
#13
Napisano 15.07.2011 11:55
#14
Napisano 22.07.2011 12:05
dodaj taska i juz
poprawiony
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#define VERSION "0.1"
#define TASK_RESPAWN 1337
new g_iToRespawn[33];
public plugin_init(){
register_plugin("Deatmatch COD", VERSION, "diablix edytowal Kilian")
register_event("TeamInfo", "eventJoinTeam", "a", "2=TERRORIST", "2=CT");
register_event("DeathMsg", "eventDeath", "a");
set_task(10.0, "taskCvars");
}
public taskCvars() set_cvar_float("mp_roundtime", 3.0);
public eventDeath(){
new iVictim = read_data(2);
if(task_exists(iVictim + TASK_RESPAWN)) remove_task(iVictim + TASK_RESPAWN);
g_iToRespawn[iVictim] = 6;
set_task(1.0, "taskRespawn", iVictim + TASK_RESPAWN, _, _, "a", 6);
}
public eventJoinTeam(){
new id = read_data(1);
if(task_exists(id + TASK_RESPAWN)) remove_task(id + TASK_RESPAWN);
if(!is_user_alive(id)){
g_iToRespawn[id] = 6;
set_task(1.0, "taskRespawn", id + TASK_RESPAWN, _, _, "a", 6);
}
return 0;
}
public taskRespawn(task_id){
new id = task_id - TASK_RESPAWN;
g_iToRespawn[id] --;
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.42, 0.55, 1, 1.1, 1.1, 1.1, 1.1)
show_hudmessage(id, "Odrodzisz sie za %d", g_iToRespawn[id]);
if(g_iToRespawn[id] <= 0)
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);
}
Użytkownik Kilian edytował ten post 22.07.2011 12:09
#15
Napisano 28.07.2011 21:51
#16
Napisano 29.07.2011 12:03
po 6 sekundach jak wybierzesz team np. w połowie mapy
Widzę ze w tej wersji jest PAKA ;d
#17
Napisano 30.07.2011 09:23
dlaczego?. pokazuje mi się czas, do autorespa ale nie respi.
#18
Napisano 30.07.2011 11:24
#19
Napisano 30.07.2011 11:31
Mi się respi co 2 sek. i się nie da grać ;f
jak ustawisz respawn od razu po smierci to moze sie crashowac serwer lub mogą występować inne problemy.
#20
Napisano 30.07.2011 11:31
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych