Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Klasa Premium !!! Jak dodać co i jak proszę o pomoKlasa Premium !!! Jak dodać co i jak proszę o pomo

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Zaintrygowanyx

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:34
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.06.2011 17:57

Siemka all.
Zrobiłem sobie klase... znaczy z poradnika i mam pytanie jak zrobić żeby była premium ???
I jak dawać premium ?

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>

new const nazwa[] = "Niewidzialny";
new const opis[] = "Ledwo go widac";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = -20;
new const kondycja = -10;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 10;

new bool:ma_klase[33]; **

public plugin_init()
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);


public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true; **
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 40);
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false; **
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}

  • +
  • -
  • 0

#2 n0ize xD

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:29
  • Imię:Mateusz..
  • Lokalizacja:Biłgoraj
Offline

Napisano 19.06.2011 18:01

Pod
#include <engine>


Dodaj

#include <ColorChat>



Poszukaj

public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;


i Zamien to całe na :
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 amxx.pl", nazwa); //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) //FLAGA
{
ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa) //Znowu info ze przykładowa klasa jest PREMIUM
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}


CALY KOD :


#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <ColorChat>

new const nazwa[] = "Niewidzialny";
new const opis[] = "Ledwo go widac";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = -20;
new const kondycja = -10;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 10;

new bool:ma_klase[33]; **

public plugin_init()
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);


public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true; **
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 40);
}
{
ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 amxx.pl", nazwa); //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) //FLAGA
{
ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa) //Znowu info ze przykładowa klasa jest PREMIUM
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false; **
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}



Mam nadzieję, że pomogłem ;D
Jezeli wyskoczy bląc z unde.. symbol ColorChat to nie masz wgranego ColorChat.inc

Użytkownik n0ize xD edytował ten post 19.06.2011 18:16


#3 BliBs_Pl

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 91
Zaawansowany

  • Postów:365
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Pisz
Offline

Napisano 20.06.2011 11:55

Pod

#include <engine>


Dodaj

#include <ColorChat>



Poszukaj

public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;


i Zamien to całe na :
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 amxx.pl", nazwa); //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) //FLAGA
{
ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa) //Znowu info ze przykładowa klasa jest PREMIUM
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}


CALY KOD :


#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <ColorChat>

new const nazwa[] = "Niewidzialny";
new const opis[] = "Ledwo go widac";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = -20;
new const kondycja = -10;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 10;

new bool:ma_klase[33]; **

public plugin_init()
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);


public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true; **
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 40);
}
{
ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 amxx.pl", nazwa); //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) //FLAGA
{
ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa) //Znowu info ze przykładowa klasa jest PREMIUM
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false; **
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}



Mam nadzieję, że pomogłem ;D
Jezeli wyskoczy bląc z unde.. symbol ColorChat to nie masz wgranego ColorChat.inc


Nie za bardzo dopracowane bo widzę w cod_class_enabled 2 razy ma_klase[id] = true;
Po drugie nie rozróżniasz funkcji kiedy wyskoczy colorchat. Ta pierwsza wiadomość powinna być (ona jest ewentualna) kto ja stworzył albo co innego byle co. Ta druga to nie jest kolejny komunikat że jest premium tylko powinno być co się wyświetli gdy gracz nie będzie miał flagi którą musi mieć by posiadać tą klasę.


Zrób tak:
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <colorchat>

new const nazwa[] = "Niewidzialny";
new const opis[] = "Ledwo go widac";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = -20;
new const kondycja = -10;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 10;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() 
        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);


public cod_class_enabled(id)
{
        ColorChat(id, RED, "Klasa %s zostala stworzona przez BliBs_Pl", nazwa); // Jeśli gracz posiada flagę M czyli własny poziom A to wyświetla mu się to
        if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A)) //FLAGA
        {
                ColorChat(id, RED, "[%s] Nie masz uprawnien zeby korzystac z tej klasy.", nazwa) // Informacja jeśli gracz nie ma flagi M
                return COD_STOP;
        }
        set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 40);
        ma_klase[id] = true;
        return COD_CONTINUE;
}
        
public cod_class_disabled(id)
{
        ma_klase[id] = false;
        set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych