Pod
#include <engine>
Dodaj
#include <ColorChat>
Poszukaj
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
i Zamien to całe na :
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 amxx.pl", nazwa); //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) //FLAGA
{
ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa) //Znowu info ze przykładowa klasa jest PREMIUM
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
CALY KOD :
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <ColorChat>
new const nazwa[] = "Niewidzialny";
new const opis[] = "Ledwo go widac";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = -20;
new const kondycja = -10;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 10;
new bool:ma_klase[33]; **
public plugin_init()
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true; **
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 40);
}
{
ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 amxx.pl", nazwa); //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) //FLAGA
{
ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa) //Znowu info ze przykładowa klasa jest PREMIUM
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false; **
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
Mam nadzieję, że pomogłem ;D
Jezeli wyskoczy bląc z unde.. symbol ColorChat to nie masz wgranego ColorChat.inc
Nie za bardzo dopracowane bo widzę w
cod_class_enabled 2 razy ma_klase[id] = true;
Po drugie nie rozróżniasz funkcji kiedy wyskoczy colorchat. Ta pierwsza wiadomość powinna być (ona jest ewentualna) kto ja stworzył albo co innego byle co. Ta druga to nie jest kolejny komunikat że jest premium tylko powinno być co się wyświetli gdy gracz nie będzie miał flagi którą musi mieć by posiadać tą klasę.
Zrób tak:
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <colorchat>
new const nazwa[] = "Niewidzialny";
new const opis[] = "Ledwo go widac";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = -20;
new const kondycja = -10;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 10;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, RED, "Klasa %s zostala stworzona przez BliBs_Pl", nazwa); // Jeśli gracz posiada flagę M czyli własny poziom A to wyświetla mu się to
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A)) //FLAGA
{
ColorChat(id, RED, "[%s] Nie masz uprawnien zeby korzystac z tej klasy.", nazwa) // Informacja jeśli gracz nie ma flagi M
return COD_STOP;
}
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 40);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}