Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Tworzenie DeathMsg


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 stepdub

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:207
  • Lokalizacja:Kobyłka
Offline

Napisano 18.06.2011 08:33

Witam, chciałbym stworzyć DeathMsg o kontrolowanej treści zmiennych killer i victim
próbowałem tak, ale to się nie skompiluje :)
make_deathmsg("Witaj na naszym", "serwerze", 1, CSW_KNIFE);
make_deathmsg("Milego", "fragowania", 1, CSW_KNIFE);
make_deathmsg("Kolejna runda", "rozpoczeta", 1, CSW_KNIFE);

i konkretnie mam to umieszczone mieć w funkcji wywoływanej na początku każdej rundy
  • +
  • -
  • 0

#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 18.06.2011 10:35

killer i victim to muszą być liczby, indeksy graczy; sądzę, że do gracza także docierają tylko liczby, a nicki są wstawiane po stronie klienta
  • +
  • -
  • 0

#3 stepdub

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:207
  • Lokalizacja:Kobyłka
Offline

Napisano 18.06.2011 10:44

a da się stworzyć jakieś fake id z nickami i podstawić pod nie killer i victim?
  • +
  • -
  • 0

#4 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 18.06.2011 12:06

jak poświęcisz na to 2 sloty serwera to da się
  • +
  • -
  • 0

#5 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.06.2011 12:29

@R3X a może coś takiego? (chociaż przez client_cmd pewnie nie ustawie nicku dla bytu z przedziału 33+ :P )

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#define VERSION "0.1"

#define fm_find_ent_by_class(%1,%2) engfunc(EngFunc_FindEntityByString, %1, "classname", %2)

new const g_sFakeClientsClassNames[][] = {
"fake_client_1",
"fake_client_2"
};

public plugin_init() {
register_plugin("Fake client", VERSION, "diablix")

new iEnt = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"));
set_pev(iEnt, pev_classname, g_sFakeClientsClassNames[0]);
client_cmd(iEnt, "name ^"Witaj na naszym^"");

iEnt = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"));
set_pev(iEnt, pev_classname, g_sFakeClientsClassNames[1]);
client_cmd(iEnt, "name ^"serwerze^"");

register_clcmd("say /test", "cmdTest");
}

@cmdTest(id){
new iEnt = -1, iTempIDs[2];

while ((iEnt = fm_find_ent_by_class(iEnt, g_sFakeClientsClassNames[0])))
iTempIDs[0] = iEnt;
while ((iEnt = fm_find_ent_by_class(iEnt, g_sFakeClientsClassNames[1])))
iTempIDs[1] = iEnt;

make_deathmsg(iTempIDs[0], iTempIDs[1], 1, "weapon_knife");
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych