Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 17.06.2011 18:58
Ej pokaże mi ktos jak zrobic aby np klasa rambo/admiral miala podwojny skok od np 10 lvl proszę o pomoc. lub przynajmniej napiszcie czy ejst takie cos mozliwe.
#2
Napisano 17.06.2011 22:23
Dodane...
codclass_admiral.sma 2,76 KB 41 Ilość pobrań
codclass_admiral.amxx
Do tego warunku dodałem kolejny:
codclass_admiral.sma 2,76 KB 41 Ilość pobrań
codclass_admiral.amxx
Do tego warunku dodałem kolejny:
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id] && cod_get_user_level(id) >= 10)
#3
Napisano 18.06.2011 07:32
aha w ten sposob wielkie dzięki:D
PS. dalo by sie dodac do tego jakis komunikat ze mozesz juz uzywac podwojnego skoku lub cos w tym stylu?
PS. a w takiej klasie demolitions to gdzie wwalic ten warunek?
PS. dalo by sie dodac do tego jakis komunikat ze mozesz juz uzywac podwojnego skoku lub cos w tym stylu?
PS. a w takiej klasie demolitions to gdzie wwalic ten warunek?
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
new const nazwa[] = "Demolitions";
new const opis[] = "Ma dynamit, ktory moze podlozyc raz na runde.";
new const bronie = 1<<CSW_AUG | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 30;
new bool:ma_dynamit[33];
new sprite_blast,
sprite_white;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
}
public plugin_precache()
{
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/QTM_CodMod/dynamite.mdl");
}
public cod_class_enabled(id)
ma_dynamit[id] = true;
public cod_class_skill_used(id)
{
if(!ma_dynamit[id] || !is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
static dynamit_gracza[33];
if(is_valid_ent(dynamit_gracza[id]))
{
ma_dynamit[id] = false;
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(dynamit_gracza[id], EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + 250 );
write_coord( iOrigin[2] + 250 );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 );
write_byte( 0 );
write_byte( 10 );
write_byte( 10 );
write_byte( 255 );
write_byte( 255 );
write_byte( 100 );
write_byte( 100 );
write_byte( 128 );
write_byte( 0 );
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(dynamit_gracza[id], "player", 250.0 , entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid))
cod_inflict_damage(id, pid, 95.0, 0.8, dynamit_gracza[id], (1<<24));
}
remove_entity(dynamit_gracza[id]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
dynamit_gracza[id] = create_entity("info_target");
entity_set_string(dynamit_gracza[id], EV_SZ_classname, "dynamite");
entity_set_edict(dynamit_gracza[id], EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(dynamit_gracza[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
entity_set_origin(dynamit_gracza[id], origin);
entity_set_int(dynamit_gracza[id], EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_model(dynamit_gracza[id], "models/QTM_CodMod/dynamite.mdl");
entity_set_size(dynamit_gracza[id], Float:{-16.0,-16.0,0.0}, Float:{16.0,16.0,2.0});
drop_to_floor(dynamit_gracza[id]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public ResetHUD(id)
{
client_disconnect(id);
ma_dynamit[id] = true;
}
public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "dynamite");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "dynamite");
}
}
public NowaRunda()
{
new ent = find_ent_by_class(-1, "dynamite");
while(ent > 0)
{
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "dynamite");
}
}
Użytkownik newax edytował ten post 18.06.2011 07:38
#4
Napisano 18.06.2011 08:03
public cod_class_skill_used(id)
{
if(!ma_dynamit[id] || !is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
Zmień na
public cod_class_skill_used(id)
{
if(!ma_dynamit[id] || !is_user_alive(id) || cod_get_user_level(id) >= 10)
return PLUGIN_CONTINUE;
Jeżeli oczywiście o dynamit chodzi
#5
Napisano 18.06.2011 08:14
aha dziekui plusy leca
#6
Napisano 18.06.2011 14:46
Grzyboo, to w ten sposob bedzie niedostepne od 10lvl 
Zrób tak:
Poprobuję u siebie z tym komunikatem, jak zrobię to napiszę.
Zrób tak:
public cod_class_skill_used(id)
{
if(!ma_dynamit[id] || !is_user_alive(id) || cod_get_user_level(id) < 10)
return PLUGIN_CONTINUE;
Poprobuję u siebie z tym komunikatem, jak zrobię to napiszę.
Użytkownik Nomaf edytował ten post 18.06.2011 14:47
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty








