Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

HE [x] razy na runde (maly problem)


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Żuk

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:161
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 17.06.2011 15:58

Siema, udało mi się ogarnąć te hejdże, żeby dało się tylko 3 kupić czy ileś tam, ale napotkałem inny błąd. Gdy jakaś osoba kupi 3 HE, to kolejna już nie może tego zrobić.

a tak to wygląda:

new zwieksz = 0

public plugin_init()
{
register_clcmd( "say /kup", "kup" );
gMenu = register_menuid( "Ganiany Shop" );
register_menucmd( gMenu, 1023, "sklep" );
register_clcmd("say /test", "test");
register_event("HLTV", "eventRoundInit", "a", "1=0", "2=0");

}
public test(id)
{
set_user_frags(id, 100)
return PLUGIN_HANDLED;
}

public eventRoundInit(id){
for(new i=1;i<33;i++)
{
zwieksz=0
}
}

public sklep( id, key )
{
new fragi = get_user_frags(id);
new name[33];
get_user_name(id,name,32);

switch( key )
{
case 0:
{

if(fragi < 4){
ColorChat(id, GREEN, "[Ganiany]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci fragow");
return PLUGIN_HANDLED;
}
if(!is_user_alive(id)){
ColorChat(id, GREEN, "[Ganiany]^x01 Tylko dla zywych");
return PLUGIN_HANDLED;
}

if (2<zwieksz++)
{
ColorChat(id, GREEN, "[Ganiany]^x01 Tylko 3 HE na runde" );
return PLUGIN_HANDLED;
}
granacik(id, 1);
set_user_frags2(id, get_user_frags(id) - 4);
ColorChat(0, GREEN, "[Ganiany]^x01 Gracz^x03 %s^x01 kupil HE Grenade za ^x04 4^x01 fragi", name);
}

public granacik(id, ile){

if(cs_get_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE) > 0){
cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, cs_get_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE)+ile);
} else {
give_item(id, "weapon_hegrenade");
if(ile>1){
cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, cs_get_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE)+ile-1);
}
}

}


to chyba wszystko.. ostatnia funkcja nie jest moja (oczywiście to z czym mam problem złożyłem w 1 plugin ;P)

Użytkownik Żuk edytował ten post 17.06.2011 16:00

  • +
  • -
  • 0

#2 Fili:P

    Koleżeński

  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 17.06.2011 17:10

WYDAJE mi się że ta zmienna zwieksz, powinna wyglądać tak przy deklaracji zwieksz[33] a w dalszej części zwieksz[id] (nie pomogłem ? przeczytaj pierwsze słowo mojego posta)
  • +
  • -
  • 2

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#3 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.06.2011 18:14

Kwestia tablicy

new zwieksz[33] = 0

public plugin_init()
{
register_clcmd( "say /kup", "kup" );
gMenu = register_menuid( "Ganiany Shop" );
register_menucmd( gMenu, 1023, "sklep" );
register_clcmd("say /test", "test");
register_event("HLTV", "eventRoundInit", "a", "1=0", "2=0");

}
public test(id)
{
set_user_frags(id, 100)
return PLUGIN_HANDLED;
}

public eventRoundInit(id){
for(new i=1;i<33;i++)
{
zwieksz[i]=0
}
}

public sklep( id, key )
{
new fragi = get_user_frags(id);
new name[33];
get_user_name(id,name,32);

switch( key )
{
case 0:
{

if(fragi < 4){
ColorChat(id, GREEN, "[Ganiany]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci fragow");
return PLUGIN_HANDLED;
}
if(!is_user_alive(id)){
ColorChat(id, GREEN, "[Ganiany]^x01 Tylko dla zywych");
return PLUGIN_HANDLED;
}

if (2<zwieksz[id]++)
{
ColorChat(id, GREEN, "[Ganiany]^x01 Tylko 3 HE na runde" );
return PLUGIN_HANDLED;
}
granacik(id, 1);
set_user_frags2(id, get_user_frags(id) - 4);
ColorChat(0, GREEN, "[Ganiany]^x01 Gracz^x03 %s^x01 kupil HE Grenade za ^x04 4^x01 fragi", name);
}
}
}

public granacik(id, ile){

if(cs_get_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE) > 0){
cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, cs_get_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE)+ile);
} else {
give_item(id, "weapon_hegrenade");
if(ile>1){
cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, cs_get_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE)+ile-1);
}
}

}

  • +
  • -
  • 1

#4 Fili:P

    Koleżeński

  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 17.06.2011 19:18

@UP i oto mi chodziło ^^
  • +
  • -
  • 0

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#5 Żuk

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:161
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 17.06.2011 19:24

A kombinowałem dlaczego nie chce mi się to skompilować jak na dole dawałem [id].
Leci + (oboje dostaliście plusa, żeby nie było)
do zamknięcia

Użytkownik Żuk edytował ten post 17.06.2011 19:25

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych