dostaje sie uzi i 550 dmg
czy to ma wygladac tak:
to do
public TakeDamage
if(weapon == CSW_MAC10 && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 46)
damage+=550;
czy jak to zrobic
Użytkownik Jambi edytował ten post 16.06.2011 19:33
| Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji. 
 | 
 
	
 
					
				
				
				
					
				
			
				
			Napisano 16.06.2011 19:33
public TakeDamage
if(weapon == CSW_MAC10 && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 46)
damage+=550;
Użytkownik Jambi edytował ten post 16.06.2011 19:33
 
					
				
				
				
					
				
			
				
			Napisano 16.06.2011 19:52
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 46) give_item(id, "weapon_mac10")
 
					
				
				
				
					
				
			
				
			Napisano 16.06.2011 19:56
| CoD Stary Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019  cod stary, cod stary/nowy | 
 |   | |||
|  | CoD Stary [ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam, 10.06.2019  cod stary | 
 |   | ||
| CoD Stary Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk, 26.02.2019  cod stary | 
 |   | |||
| CoD Stary Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk, 20.10.2018  cod stary | 
 |   | |||
| CoD Stary CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel, 21.11.2017  cod stary | 
 |   | 
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych